m'n haakwerkjes jongequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
waar heb je die labels eigenlijk voor nodig?
godsamme verwende streufquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dussssssss......... ivm ons kerst/nieuwjaarscadeau... het moet iets met voip te maken hebben (lees telefonie).
Geen ipad dus![]()
Ik wil geen iphone 5![]()
![]()
![]()
nee zit bijna tegen de tekst aan dus dat wordt lelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
kun je het logo er niet afknippen?
quote:
True, kun je niet vragen of jij dan gewoon een frutseldoos mag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind het gewoon echt zoooo zonde
voor mijn werktelefoon... waar ik niks mee doe........
![]()
Told you soquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dussssssss......... ivm ons kerst/nieuwjaarscadeau... het moet iets met voip te maken hebben (lees telefonie).
Geen ipad dus![]()
Ik wil geen iphone 5![]()
![]()
![]()
Het is ook een zeer goed werkend conceptquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, dat doen al die mensen met chanel oorbellen en gucci tassen ook, EINZ
Gewoon geld is primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, kun je niet vragen of jij dan gewoon een frutseldoos mag?
Kan je geen nieuwe laptop vragen die je dan ook prive mag gebruiken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon geld is prima![]()
Maar ik durf niet na mijn opmerking laatst; dus ik hou wijselijk mn mond
ik ben zo blij dat cif wel gewoon altijd geld krijgt
Ja zal idd toch zo zijn jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Told you so.
Heeft met aftrekken van den belasting te maken (hij zei aftrekken, hihi!)
die heeft cif... in het oranjequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
Of zo'n vette ouderwetse telefoonhoorn die je in je mobiel kan pluggen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die heeft cif... in het oranjeHeeft ie heel het ek meegedragen
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zal idd toch zo zijn ja
Alhoewel hij ook zei dat een mac ook wel mocht... maar die link snapte ik nog niet helemaalIk wacht januari wel af en dan hoor ik het wel
Ja pcies; maar ik weet niet of ie beseft hoe duurquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb ook liever een Macbook dan een iPhone ermahgerd
waar je dan 20 tekens kon versturenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe heette zoon textmessenger ook alweer? Buzzer ofzo?
Dat iddquote:
Ik krijg alleen een fles wijn van leveranciers. En zelfs die heb ik dit jaar niet gezien omdat ik gezonken ben in aanzienquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat idd
Kreeg ie van leverancier![]()
Vroeger kreeg je tenminste heule vette cadeaus maar ja.....Cif was er toch blij mee
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme wat een vieze lego
En ze hebben gezaagdquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme wat een vieze lego
Het is serieus een telefoon van Tyco? Damnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Hier, kan je een schone kopen![]()
http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item2ec40eadbe
JA LAAT DAT DAN VANTEVOREN WETEN ZOMGquote:Dit is gebruikelijk, zowel bij Lovely Labels als bij andere sites die een gelijkaardig product aanbieden.
Op vraag laten we dit wel weg.
Dit is ook te zien op de voorbeelden van de labels die op de homepagina staan.
Dat kan niet, het is een echte telefoonquote:
ohmygodquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ah ik heb antwoord
[..]
JA LAAT DAT DAN VANTEVOREN WETEN ZOMG
Zouden ze weten dat ze het nog veul erger maken met dit antwoord?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ah ik heb antwoord
[..]
Omfg, hoe heb je betaald?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ah ik heb antwoord
[..]
Ik geloof het niet, ik ben nu echt laaiend en in staat die dingen te verbrandenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat ze het nog veul erger maken met dit antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |