m'n haakwerkjes jongequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
waar heb je die labels eigenlijk voor nodig?
godsamme verwende streufquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dussssssss......... ivm ons kerst/nieuwjaarscadeau... het moet iets met voip te maken hebben (lees telefonie).
Geen ipad dus![]()
Ik wil geen iphone 5![]()
![]()
![]()
nee zit bijna tegen de tekst aan dus dat wordt lelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
kun je het logo er niet afknippen?
quote:
True, kun je niet vragen of jij dan gewoon een frutseldoos mag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik vind het gewoon echt zoooo zonde
voor mijn werktelefoon... waar ik niks mee doe........
![]()
Told you soquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dussssssss......... ivm ons kerst/nieuwjaarscadeau... het moet iets met voip te maken hebben (lees telefonie).
Geen ipad dus![]()
Ik wil geen iphone 5![]()
![]()
![]()
Het is ook een zeer goed werkend conceptquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, dat doen al die mensen met chanel oorbellen en gucci tassen ook, EINZ
Gewoon geld is primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, kun je niet vragen of jij dan gewoon een frutseldoos mag?
Kan je geen nieuwe laptop vragen die je dan ook prive mag gebruiken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon geld is prima![]()
Maar ik durf niet na mijn opmerking laatst; dus ik hou wijselijk mn mond
ik ben zo blij dat cif wel gewoon altijd geld krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |