SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Beul!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ahh! Pas je op?
Ik heb m een keer in zn staart geknipt
Eerste ronde: 8quote:
Wat? BigTasty's? Of boterhammen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Eerste ronde: 8
Tweede ronde: 8
Derde ronde: 5
Vierde ronde: 1.
Is is een vervoegde vorm van zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
eens mag je als is schrijven.
Vice versa niet.
Shabu Shabu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? BigTasty's? Of boterhammen?
wel, anders denk je wel na voor je op iemand reageert in plaats van met een random land aan te komen kakken.quote:
En toch mag je eens schrijven als is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is is een vervoegde vorm van zijn
* aait over buik van Rockiejj *quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik moet over mn buik geaaid worden..
Oke het spijt me ik zal normaal posten vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel, anders denk je wel na voor je op iemand reageert in plaats van met een random land aan te komen kakken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke het spijt me ik zal normaal posten vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |