Misschien kom ik er komende week in de buurt, dan laat ik het nog wel even weten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:44 schreef sirdanilot het volgende:
Het zijn zeeuwen, geen zeelanders.
Verder: Retranchement (beter bekend als Truuzement) ligt dusdanig afgelegen dat niemand zin gaat hebben om daar heen te rijden, zelfs mensen die in zeeuws-vlaanderen wonen. In de zomer kom je daar misschien in de buurt als je naar het strand gaat, maar verder is er daar geen reet te doen.
Ik nietquote:Op zondag 25 mei 2014 10:17 schreef D.Licious het volgende:
Keiharde schop omhoog
Wie gaat er ook naar Racoon & friends vanmiddag in Goes?
Hoog tijd iddquote:Op zondag 25 mei 2014 10:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik niet
Dit topic moet weer eens een beetje levendig worden
Ik niet, want dan zijn hier de havenfeestenquote:
Haha, ik ga ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 10:58 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik niet, want dan zijn hier de havenfeesten
Het merendeel is idd 'niet van hier' volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:52 schreef avotar het volgende:
CAS is toch vooral voor de niet zeelanders
Haha, daarom kan ik het toch wel vragenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:52 schreef avotar het volgende:
CAS is toch vooral voor de niet zeelanders
In welk deel woon je?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:38 schreef imikethat het volgende:
Mensen die het hebben over zeelanders en zeelands mogen stante pede afgeschoten worden. Niemand komt aan onze prachtige provincie
Zuid-Beveland, en jij? Toch niet reserve belgie hequote:
Schouwen-Duivelandquote:Op zondag 15 juni 2014 19:55 schreef imikethat het volgende:
[..]
Zuid-Beveland, en jij? Toch niet reserve belgie he
Ooit nog wel eens op Puin&Zand gestaan, wat een ellende was datquote:
Ken ik nietquote:Op zondag 15 juni 2014 20:15 schreef imikethat het volgende:
[..]
Ooit nog wel eens op Puin&Zand gestaan, wat een ellende was dat
Duin en strand Renesse, of ben je een buutendiekerquote:
Ik woon hier al heel m'n leven, maar ken heel veel plekken gewoon nietquote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef imikethat het volgende:
[..]
Duin en strand Renesse, of ben je een buutendieker
Toch best bekend. Neem aan dat je dan uit zierikzee ofzo komt?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik woon hier al heel m'n leven, maar ken heel veel plekken gewoon niet
Zierikzee jaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef imikethat het volgende:
[..]
Toch best bekend. Neem aan dat je dan uit zierikzee ofzo komt?
Je hebt gelijk. Ik vergeet altijd dat de meeste Zeeuwen geen gevoel voor humor hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:53 schreef sirdanilot het volgende:
Zoals gezegd, het zijn Zeeuwen geen 'Zeelanders'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |