Chickenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik terugben van de boodschappers k?
Die is toch net nieuwquote:
ik heb van die flesjes gel... 3 druppels zijn al genoeg om een cake gifgroen te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Chicken
Maak anders blue velvet cake. Daar gaat ook velen kleurstof in
Nou, ff lepeltje innemen dan en wachten wanneer je resultaat hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van die flesjes gel... 3 druppels zijn al genoeg om een cake gifgroen te maken
ik wil het niet op een lepel hebben want dan komt het op mijn tong of tanden en ik moet nog naar buiten vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou, ff lepeltje innemen dan en wachten wanneer je resultaat hebt
Nee die is al uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is toch net nieuw? Ik ben niet zo'n nerd
Gaat dat er niet gewoon af met tanden poetsen ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het niet op een lepel hebben want dan komt het op mijn tong of tanden en ik moet nog naar buiten vandaag
je moet het gewoon niet onverdund gaan oplepelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Gaat dat er niet gewoon af met tanden poetsen ofzo?
Ik wil dinsdag voor het eerst met kleurstof werken, nu ben ik bang
Die werking van de wii u pad erbij is zo vetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:44 schreef Incantrix het volgende:
Die ziet er idd wel enorm cool uit Sjaandie buis ook op het eind
regenboogcakequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu heb ik zin om een cake in een chemische kleur te gaan maken
Dus van mijn fantastische groen en rode botercreme (KERSTKLEURENNNN) die ik wil maken krijg je geen vreemde bijwerkingen? Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het gewoon niet onverdund gaan oplepelen
Ja jonge ik heb geen Wii U. Komt 'ie ook op de 360?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die is al uit
KIJK OOK DEZE!
Zombi U doet ook zoiets, maar ik hou niet van shooters. Ziet er wel gaaf uit, en nog tijd om te sparenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die werking van de wii u pad erbij is zo vet
Noesquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voel dat ik half ziek aan het worden ben.....Kan ik dat nog op een manier tegenhouden??
Nee?
Dat het even anderhalve week wordt uitgesteld zeg maar
Grieperig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voel dat ik half ziek aan het worden ben.....Kan ik dat nog op een manier tegenhouden??
Nee?
Dat het even anderhalve week wordt uitgesteld zeg maar
je bent toch al vetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef milka82 het volgende:
Oliebollenik had ze nog niet gehad en nu kwam ik langs de kraam en omdat we toch doodgaan......nom nom nom
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef milka82 het volgende:
Oliebollenik had ze nog niet gehad en nu kwam ik langs de kraam en omdat we toch doodgaan......nom nom nom
Ja idd... Ah ok.. citrosan heb ik thuis.... naast mijn koffie heb ik nu water gepakt en zit op strepsils te nommen ivm opkomende keelpijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Grieperig?
Heel veel Hot Coldrex of Citrosan drinken, veel fruitsapjes en voldoende water helpt bij mij vaak goed.
I'm bigboned jaquote:
ja ik hoor wel vaker dat de zwangere dat heel anders ervaart dan d'r omgevingquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
I'm bigboned ja![]()
![]()
Kreeg gisteravond steeds complimentjes dat ze me zo mooi zwanger vonden ( kerstfeest op school,velen ouders...) Terwijl ik me een aangespoelde bultrug voel
goeiemiddag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb me verslapen. Ik zou naar de kapper gaan
Rammel rammel BEEEEEBIEEEEquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik hoor wel vaker dat de zwangere dat heel anders ervaart dan d'r omgeving![]()
Ik denk nooit bij een zwangere "WAT EEN GORE VETLAP", ik denk altijd "ermahgerd daar zit een beebie in"
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeiemiddag!
Goei fiske gister?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef milka82 het volgende:
Ik spuit nog net geen water uit mijn reet,hehehe
ja, jij wilde kinderen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef milka82 het volgende:
Ik wil ook goeie feestjes! Gister naborrelen met collega's,kratten bier en flessen wijn wegtikken en wie zit daar aan de ecologische vruchtensap (wel heel lief gehaald van mijn baas,was goed voor de baby zei ie). Zelden zo gelachen met mijn collega's,heerlijk!
Ik ga zo aan de zuup volgend jaar kerst,hahaha. Krat Hertog vast reserverenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij wilde kinderen!
Fijn dat het leuk was![]()
godsallemachtigquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ach milka, zolang je geen nadya wordt komt het vast wel goed
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, met een drieling is het al erg zat
[ afbeelding ]
of een tweeling...
[ afbeelding ]
Neeeequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja jonge ik heb geen Wii U. Komt 'ie ook op de 360?
Gewoon brazilian wax laten doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:17 schreef Incantrix het volgende:
Holy shit!en ik maar klagen dat ik mijn bikinilijn niet meer fatsoenlijk kan scheren
het kan ALTIJD ergerquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:17 schreef Incantrix het volgende:
Holy shit!en ik maar klagen dat ik mijn bikinilijn niet meer fatsoenlijk kan scheren
Echte naastenliefdequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook leuk: een een-eiige tweeling, waarvan de ene helft tijdens de zwangerschap alle voedingsstoffen kreeg en de ander bijna niks
[ afbeelding ]
Ik zou die linker zijn...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook leuk: een een-eiige tweeling, waarvan de ene helft tijdens de zwangerschap alle voedingsstoffen kreeg en de ander bijna niks
[ afbeelding ]
ik ookquote:
de voorspelde tijd moet nog komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
Ja! Waarom is de wereld niet vergaan op de voorspelde datum en tijd?![]()
Nu moet ik alsnog mijn bed uit komen
Niet! 11.11 gmt, dus 12.11 hier....quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook
[..]
de voorspelde tijd moet nog komen
oeiquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef Debsterr het volgende:
Godver kut zeg ga net keihard op m'n bek in de douche. Pijn aan m'n stuitje en een klap tegen m'n achterhoofd. AUW.
Autsj!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef Debsterr het volgende:
Godver kut zeg ga net keihard op m'n bek in de douche. Pijn aan m'n stuitje en een klap tegen m'n achterhoofd. AUW.
Ik leunde tegen een muurtje en schoot zo met m'n voeten vooruit plat tegen de grondquote:
Klinkt echt pijnlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik leunde tegen een muurtje en schoot zo met m'n voeten vooruit plat tegen de grond.
Niet ! Zou 16u zijn onze tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet! 11.11 gmt, dus 12.11 hier....
Ik ben teleurgesteld.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik leunde tegen een muurtje en schoot zo met m'n voeten vooruit plat tegen de grond.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeehhhhquote:
Ja, als je jarig bent mag allesquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeehhhh
Ik heb tg mijn broer gezegd dat ik een kerstboom ga tekenen als ik em zie![]()
En leukste is: Ik zie hem 24ste; dus als ie zegt dat ie het niet wil; zeg ik JA MAAR IK BEN JARIG DUS DAN MAG HET LEKKER PUH![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als je jarig bent mag alles
Cif weet niet eens wanneer zijn broer/ouders jarig zijn. Hij is al blij dat ie de mijne onthoudtquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Mijn broertje heeft bij wijze van garp ingevuld op facebook dat vandaag zijn verjaardag is. Velen felicitaties natuurlijk, maar ook gewoon van ooms en tantes. Die weten toch wel wanneer hun neefje écht jarig is?
lolquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Mijn broertje heeft bij wijze van garp ingevuld op facebook dat vandaag zijn verjaardag is. Velen felicitaties natuurlijk, maar ook gewoon van ooms en tantes. Die weten toch wel wanneer hun neefje écht jarig is?
Die heeft geen facebook, anders was het denk ik ook al wat meer opgevallen. Maar mijn broertjes zijn dus eind januari jarig, dus mensen die hem nu feliciteren zitten er ook gewoon een heel geboortejaar naastquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
en je andere broertje krijgt ze ook? Of dat niet?
connect to upstream server timedoutquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef Miezziej het volgende:
http://www.timeanddate.com/countdown/maya
Bij mij gaat hij omhoogquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
connect to upstream server timedout
Host: www.timeanddate.com
Url: /countdown/maya
Gelukkig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
nou, mooi. Kunnen we dat onderwerp ook weer afsluiten
quote:Ik vervloek diegene die mijn Sammie het deuntje van de Efteling hebben geleerd !!!
Der zit geen uit knop op dat beest !!!!
Word er gek van
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Een vriendin van me heeft tegenwoordig een valkparkiet...
[..]
Pahahaha briljantquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Een vriendin van me heeft tegenwoordig een valkparkiet...
[..]
oh, ik zeg dat ook vaak hoor, mijn Zoë, mijn noortje...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik? Ik vond dat 'mijn Sammie' zo wazig staan
Ow, dan zal dat wel iets Limbolands zijn ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik zeg dat ook vaak hoor, mijn Zoë, mijn noortje...
ik zeg altijd die rotzakkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik zeg dat ook vaak hoor, mijn Zoë, mijn noortje...
Oh damn, ik vergeet helemaal te reageren op dat je vielquote:
Dat geeft niksquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh damn, ik vergeet helemaal te reageren op dat je viel![]()
Dat zal wel flinke spierpijn worden
Zeg!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, dan zal dat wel iets Limbolands zijn ofzo
Nee, zal het straks nog eens proberenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook: M'n sammie; mn boefke (of ons boefke); mn sukkel; mn derp
Had je filmpje uiteindelijk nog kunnen kijken skjoe
http://s4.photobucket.com(...)current=IMG_0287.mp4quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zal het straks nog eens proberen
Linkje nogmaals?
Phahaha die Samsonquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://s4.photobucket.com(...)current=IMG_0287.mp4
Ik denk het.. Hier is het ook 'ons pa, onze Mexx', etc. En wij zijn ook lam zonder gedronken te hebbenquote:
Ik ben gewoon thuisquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm mn werk heb ik eik wel af voor vandaag..... *stiekjes schieten naar collega's*
En ik vind 'mijn vader' juist altijd zo officieel klinken, of zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan maar niet wennen aan ons paps en ons mams![]()
spap, smamquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Alleen zeg ik meestal ook niet letterlijk 'ons pa' maar wordt het meestal verbasterd tot een 'spa'
ja, maar hoe moet dat anders?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar het is wel 'mijn broertje'
Ik zeg mn mams of mn moedre; mn voadr of mn papsquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zeg mn mams of mn moedre; mn voadr of mn paps
Cif zegt: nsma nspa of gewoon de namen
En vooral (als z'n moeder weer eens belt: JAAHAAA MOEDERRRR
Dan wordt het vaak 'onze hans', hoor ik tenminste bij anderen. Maar dat zijn dan vaak wel mensen meer meerdere broers/zussen. Ik zal nooit naar mijn broertje refereren als 'onze X', das dan 'mijn broer' of gewoon z'n voornaamquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar hoe moet dat anders?
Ja, s'hans ofzo
Ja hallonquote:
Mijn broer noemt mij altijd Zusjequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hallon
Moeder zegt ALTIJD zus tegen mij
En mijn ene broer altijd miss
dat is denk ik omdat we zussen zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hallon
Moeder zegt ALTIJD zus tegen mij
En mijn ene broer altijd miss
gewoon pappa en mamma!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ik vind 'mijn vader' juist altijd zo officieel klinken, of zo
Andere broer zegt af en toe zus; maar meestal gewoon mijn naam... Oudste broer altijd miss... Komt van vroeger toen zeiden beide broers en mijn paps altijd miss.. het was een afkorting van... iets.. iemand... maar ik weet niet hoe je het schrijft.. Kan het alleen maar uitsprekenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer noemt mij altijd Zusje
Waarom nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat. Waarom krijg ik salaris gestort?
Gestopt met baantje.quote:
Omdat geen zin meer en te weinig uren kunnen maken om het qua inkomsten leuk te houden.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd misschien heb ik spss wel gewoon gehaald
vakantiedagen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat. Waarom krijg ik salaris gestort?
Feestdagentoeslag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gestopt met baantje.![]()
Of zouden dit m'n openstaande uren nog zijn?EN IK KAN HET NIET CONTROLEREN OOK.
Bevoegd ja?quote:In augustus 2011 heb ik mijn certificaat tot nagelstyliste gelnagels behaald. Hierbij ben ik dus bevoegd om uw nagels te voorzien van een set kunstnagels.
Ja, dat vermoed ik. Maar ik kan niet kijken, want ik kan het systeem niet meer in.quote:
Buy ALL the thingsquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, zelfs in de supermarkt kan ik geen maat houden, het bewijst zichzelf maar weer
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, zelfs in de supermarkt kan ik geen maat houden, het bewijst zichzelf maar weer
Ik heb net Fred gesmst: "Als we een weeshuis willen beginnen, is dit een bijzonder geschikt moment"quote:
Ik moest lachen om het laatste stukquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh... ouders komen vanavond; dus ik moet straks nog boodschappen doen.. Maar heb mijn auto niet... Dus dan rijdt mijn collega me straks naar huis... Kom ik thuis; moet ik de auto van cif pakken... Dan naar de winkel.. Dan terug... dan koken.. dan nog opruimen en bed opmaken want huis is een bendeEn ik voel me half
En van cif krijg ik enkel terug dat ie zo gaat slapen; dus daar hoef ik ook al geen steun van te verwachten
En nu voel ik me zielig
Voelt als het einde van de wereld....................... thehehehe snap jem?? He he !!wa ne billenkletser
Okay![]()
Nee woensdag al pizza opquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het laatste stuk![]()
Ik zou pizza laten bezorgen vanavond![]()
Nee?
Ik zie het probleem nietquote:
quote:
Joh, dat was matig zeuren, dat kan jij veel beter!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Nah komt wel goed. Voel me half; dan ga ik extreem zeuren![]()
Joh, jij zei vanmorgen onkelquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, dat was matig zeuren, dat kan jij veel beter!
Gewoon half !!1!!quote:
ik woon bijna in belgiequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, jij zei vanmorgen onkel
Wat waar welk?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat de hele wereld verkansie heeft nu
Ik heb geen vakantie omdat ik dat niet opgenomen hebquote:
Nu vast beginnen met bierquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik nog 1u 45 min... En eik komt bieruur nog; maar weet niet of ik dat wel moet doenwant zielig
![]()
![]()
Gillen schoppen slaan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat bb niet met zijn baas aan het bellen is daar boven![]()
Zeg dat ie niet opneemtquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
hij loopt al de hele dag giftig rond omdat hij eigenlijk vakantie heeft sinds woensdag maar nog steeds 37654809 keer per dag gebeld wordt. Door z'n baas. Die weet dat hij vakantie heeft.
Figuresquote:
Ah, dan is het op zich niet heel vreemd dat hij explodeertquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
hij loopt al de hele dag giftig rond omdat hij eigenlijk vakantie heeft sinds woensdag maar nog steeds 37654809 keer per dag gebeld wordt. Door z'n baas. Die weet dat hij vakantie heeft.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik krijg net mail van Deborah Milano, ze sturen mij de hele winkel op!![]()
edit: de lakjes die ze verkopen dan, niet de winkel zelf
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat, is dat niet HEUL veul?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ze wouden mijn telefoonnummer hebben want het is nogal veel dus ze doen het met speciale bezorging en dan moet je nummer erbij omdat ze bellen wanneer het bezorgd wordtquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat, is dat niet HEUL veul?![]()
Nee gekquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
en nu moet je gratis van elk lakje een filmpjen maken?
Ze gaan nu internationaal, vandaar dat ik de engelse video's moet gaan doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, dat zijn meer dan 100 lakken
Verkopen ze dat spul eigenlijk in Nederland?
Hoeveel was het oorspronkelijke bedrag wel nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee gekIk mag zelf weten wat ik gebruik voor de video's voor hun. Ik heb een contract voor 8 video's. Ze hebben wel voor hun nieuwe lijn een promotie foto en ze vroegen of ik die manicure in een video na kan maken, voor de andere video's mag ik het zelf weten.
Sowieso snap ik ze soms niet helemaal, ze doen een bod qua bedrag voor die video's, ik ga accoord, krijg contract binnen hebben ze er nog even 900 euro extra bij gedaan?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, dat zijn meer dan 100 lakken
Verkopen ze dat spul eigenlijk in Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's alvast je loonbelastingquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee gekIk mag zelf weten wat ik gebruik voor de video's voor hun. Ik heb een contract voor 8 video's. Ze hebben wel voor hun nieuwe lijn een promotie foto en ze vroegen of ik die manicure in een video na kan maken, voor de andere video's mag ik het zelf weten.
Sowieso snap ik ze soms niet helemaal, ze doen een bod qua bedrag voor die video's, ik ga accoord, krijg contract binnen hebben ze er nog even 900 euro extra bij gedaan?![]()
De lakjes zijn relaxed, ik heb er hier al een zooi van liggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ga je nou doen als het onwijs kutspul blijkt te zijn?![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De lakjes zijn relaxed, ik heb er hier al een zooi van liggenPrima om mee te werken
Ik hoef ze ook niet te reviewen, ik moet er gewoon tutorials mee maken
Schaar ziet mogelijkheden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar mag ik voorzichtig constateren dat je een bedrag met 3 nullen krijgt voor 8 filmpjes?
Dat niet, maar ik snap wel ineens waarom bjoetiebloggers zo makkelijk van hun blog kunnen leven, als dit soort bedragen er in rond gaan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik snap wel ineens waarom bjoetiebloggers zo makkelijk van hun blog kunnen leven, als dit soort bedragen er in rond gaan...
Als je het fulltime doet is het zeker makkelijk om van te levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK FOLLLOW JE!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien moet ik een blog met filmpjes en tutorials maken over hoe je vervelende kinderen onder de duim houdt
Denk dat ik dan meer verdien dan als ik het gewoon doe![]()
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Nu nog even kinderen jatten ergens
Leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd toch nog een cadeaubon van ¤25 gekregen van de Douglas als kerstpakket
Altijd handigquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd toch nog een cadeaubon van ¤25 gekregen van de Douglas als kerstpakket
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
Ja doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zal ik kinderen gaan reviewen?
zomgquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
En de diverse stoornissen, ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja doen![]()
Vandaag de categorie: blont met blauwe ogen. Morgen: gingers!
Je kan beginnen met dat ene kind wat begon te krijsen toen hij moest opstaan voor een vrouw in de trein. Je weet wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de diverse stoornissen, ik zie mogelijkheden
Dan was ik toch ook niet rijk geworden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je maar geen vak moeten leren!
Mijn man ook..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dus ff niet om het poezenbeest maar om waar hij op ligt hè![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man ook..HEE DAS MIJN POUSSE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dus ff niet om het poezenbeest maar om waar hij op ligt hèdisclaimer
Ik ben niet rijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want jij bent zo arm, emoslinger.gif
Rijk is relatief he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet rijkZoveel betalen ze nou ook weer niet hoor
jonge, je bent een alleenstaande chick van onder de dertig met koopwoning en je hebt ook geld om chanel en vuitton te kopen, dus niet mauwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben niet rijkZoveel betalen ze nou ook weer niet hoor
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, je bent een alleenstaande chick van onder de dertig met koopwoning en je hebt ook geld om chanel en vuitton te kopen, dus niet mauwen
[..]
Mijn man ook..Hij heeft nog iets gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dus ff niet om het poezenbeest maar om waar hij op ligt hè![]()
MAUW!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, je bent een alleenstaande chick van onder de dertig met koopwoning en je hebt ook geld om chanel en vuitton te kopen, dus niet mauwen
NICEquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jeeeeeeee weer iets gewonnen met een winactie!![]()
DVD box van Body of Proof via Net5
Vindt mijn man zo'n leuke serie en hij had er een paar met mij meegekeken. En nu kan ie alles kijken
Ja dat welquote:
Tja dat doe je zelf voor thuis op de bank lekker warmquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat wel
Alleen gaat ie het echt nooit gebruiken gok ik. Maar ja, een paars fleece vest met logo, daar zit je ook echt op te wachten ja
ff goed de voorwaarden lezen, als er bij staat dat het logo erop gedrukt wordt dan is het kut, staat er nix dan zeker zeiken!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Mirjam het volgende:
meisjes; vraag
stel:
je bestelt labels met custom afbeelding en naam/tekst.
kledinglabeltjes zeg maar.
je betaalt ervoor
je krijgt het binnen, en ziet dat er in het klein ook de naam van de website op gedrukt staat.
wat denken jullie dan? ()
Goeie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ff goed de voorwaarden lezen, als er bij staat dat het logo erop gedrukt wordt dan is het kut, staat er nix dan zeker zeiken!
Dat is lamequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Mirjam het volgende:
meisjes; vraag
stel:
je betaalt ervoor
je krijgt het binnen, en ziet dat er in het klein ook de naam van de website op gedrukt staat.
[..]
Mijn man ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dus ff niet om het poezenbeest maar om waar hij op ligt hè![]()
Max!3!
Via welke site en voor welke prijs?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Mirjam het volgende:
meisjes; vraag
stel:
je betaalt ervoor
lovelylabels.be, kosste me 12 euro ofzo incl verzendenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Via welke site en voor welke prijs?
Is hij dronken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
net even met mijn nieuwen jas naar de stort gewandeld
BB vond 'm zelfs tof! Spontaan!
Oh ik was dus niet de enige ermahgerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het zorgelijk als ik hier een kudt in zie?![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh ik was dus niet de enige ermahgerd
O ik zie het nuquote:
nopequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen die spontaan complimenten geven, dan moet er iets mis zijnquote:
Welke jas?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
net even met mijn nieuwen jas naar de stort gewandeld
BB vond 'm zelfs tof! Spontaan!
Ik zag het ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dat zag ik ook net, maar daar ging ik vantevoren natuurlijk niet van uit dus dat was me niet opgevallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
mir, ik vind er niks over op de site maar alle voorbeeldplaatjes hebben het er wel op staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |