Chickenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik terugben van de boodschappers k?
Die is toch net nieuwquote:
ik heb van die flesjes gel... 3 druppels zijn al genoeg om een cake gifgroen te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Chicken
Maak anders blue velvet cake. Daar gaat ook velen kleurstof in
Nou, ff lepeltje innemen dan en wachten wanneer je resultaat hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van die flesjes gel... 3 druppels zijn al genoeg om een cake gifgroen te maken
ik wil het niet op een lepel hebben want dan komt het op mijn tong of tanden en ik moet nog naar buiten vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou, ff lepeltje innemen dan en wachten wanneer je resultaat hebt
Nee die is al uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is toch net nieuw? Ik ben niet zo'n nerd
Gaat dat er niet gewoon af met tanden poetsen ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het niet op een lepel hebben want dan komt het op mijn tong of tanden en ik moet nog naar buiten vandaag
je moet het gewoon niet onverdund gaan oplepelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Gaat dat er niet gewoon af met tanden poetsen ofzo?
Ik wil dinsdag voor het eerst met kleurstof werken, nu ben ik bang
Die werking van de wii u pad erbij is zo vetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:44 schreef Incantrix het volgende:
Die ziet er idd wel enorm cool uit Sjaandie buis ook op het eind
regenboogcakequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu heb ik zin om een cake in een chemische kleur te gaan maken
Dus van mijn fantastische groen en rode botercreme (KERSTKLEURENNNN) die ik wil maken krijg je geen vreemde bijwerkingen? Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het gewoon niet onverdund gaan oplepelen
Ja jonge ik heb geen Wii U. Komt 'ie ook op de 360?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die is al uit
KIJK OOK DEZE!
Zombi U doet ook zoiets, maar ik hou niet van shooters. Ziet er wel gaaf uit, en nog tijd om te sparenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die werking van de wii u pad erbij is zo vet
Noesquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voel dat ik half ziek aan het worden ben.....Kan ik dat nog op een manier tegenhouden??
Nee?
Dat het even anderhalve week wordt uitgesteld zeg maar
Grieperig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voel dat ik half ziek aan het worden ben.....Kan ik dat nog op een manier tegenhouden??
Nee?
Dat het even anderhalve week wordt uitgesteld zeg maar
je bent toch al vetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef milka82 het volgende:
Oliebollenik had ze nog niet gehad en nu kwam ik langs de kraam en omdat we toch doodgaan......nom nom nom
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef milka82 het volgende:
Oliebollenik had ze nog niet gehad en nu kwam ik langs de kraam en omdat we toch doodgaan......nom nom nom
Ja idd... Ah ok.. citrosan heb ik thuis.... naast mijn koffie heb ik nu water gepakt en zit op strepsils te nommen ivm opkomende keelpijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Grieperig?
Heel veel Hot Coldrex of Citrosan drinken, veel fruitsapjes en voldoende water helpt bij mij vaak goed.
I'm bigboned jaquote:
ja ik hoor wel vaker dat de zwangere dat heel anders ervaart dan d'r omgevingquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
I'm bigboned ja![]()
![]()
Kreeg gisteravond steeds complimentjes dat ze me zo mooi zwanger vonden ( kerstfeest op school,velen ouders...) Terwijl ik me een aangespoelde bultrug voel
goeiemiddag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb me verslapen. Ik zou naar de kapper gaan
Rammel rammel BEEEEEBIEEEEquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik hoor wel vaker dat de zwangere dat heel anders ervaart dan d'r omgeving![]()
Ik denk nooit bij een zwangere "WAT EEN GORE VETLAP", ik denk altijd "ermahgerd daar zit een beebie in"
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeiemiddag!
Goei fiske gister?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef milka82 het volgende:
Ik spuit nog net geen water uit mijn reet,hehehe
ja, jij wilde kinderen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef milka82 het volgende:
Ik wil ook goeie feestjes! Gister naborrelen met collega's,kratten bier en flessen wijn wegtikken en wie zit daar aan de ecologische vruchtensap (wel heel lief gehaald van mijn baas,was goed voor de baby zei ie). Zelden zo gelachen met mijn collega's,heerlijk!
Ik ga zo aan de zuup volgend jaar kerst,hahaha. Krat Hertog vast reserverenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij wilde kinderen!
Fijn dat het leuk was![]()
godsallemachtigquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ach milka, zolang je geen nadya wordt komt het vast wel goed
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, met een drieling is het al erg zat
[ afbeelding ]
of een tweeling...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |