http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/2220817.stm
quote:Ik zag hem persoonlijk nou ook niet echt naar Galatasary gaan eigenlijk
Op woensdag 28 augustus 2002 11:25 schreef Doc het volgende:
Onder het kopje negatieve transfer geruchten: Jari blijft in Liverpoolhttp://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/2220817.stm
Dus wat dat betreft is het wel goed
Alleen jammer dat ie niet meer aan spelen toekomt nu..
Wil Ronaldo weg bij Inter omdat zijn vrouw een affaire heeft met Clarence Seedorf?
Voor de goeie orde:
- ik spreek geen Spaans, dus als mijn samenvatting niet klopt: sorry!
- volgens mij melden ze dat Seedorf zijn ploeggenoot is, terwijl hij allang een ander shirt aanheeft...
Mols naar Sunderland
quote:Dat zou echt te snel zijn, hij heeft nog niet 1 volledig seizoen gespeeld, en trouwens hij heeft gezegd dat ie nog 2 seizoenen wil blijven.
Op vrijdag 22 november 2002 09:37 schreef BobRooney het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/2501987.stmVan der Vaart naar Liverpool
Komt ook nog bij dat Liverpool nou niet DE club is waar hij heen wil, dat is Real Madrid, komt OOK nog eens de belachelijk lage tranfersom bij..
Ik denk het niet.
quote:Barcelona wilde hij toch heen....ligt er gewoon aan wie het meeste geld heeft.
Op vrijdag 22 november 2002 09:41 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat zou echt te snel zijn, hij heeft nog niet 1 volledig seizoen gespeeld, en trouwens hij heeft gezegd dat ie nog 2 seizoenen wil blijven.
Komt ook nog bij dat Liverpool nou niet DE club is waar hij heen wil, dat is Real Madrid, komt OOK nog eens de belachelijk lage tranfersom bij..
Ik denk het niet.
quote:Neeee, hij wil juist naar Madrid toe. Barcelona wil hem wel graag hebben. Maar van der Vaart heeft aangegeven dat ie sowieso nog 2 seizoenen bij Ajax speelt......
Op vrijdag 22 november 2002 09:47 schreef BobRooney het volgende:[..]
Barcelona wilde hij toch heen....ligt er gewoon aan wie het meeste geld heeft.
quote:Dat heeft ie gezegd ja, eerst zien natuurlijk. En inderdaad hij wil naar Madrid toe.
Op vrijdag 22 november 2002 10:15 schreef -Schorpioen- het volgende:[..]
Neeee, hij wil juist naar Madrid toe. Barcelona wil hem wel graag hebben. Maar van der Vaart heeft aangegeven dat ie sowieso nog 2 seizoenen bij Ajax speelt......
quote:Ik denk dar vd Vaart, mits hij heel blijft, echt een hele grote speler kan worden, en dat zeg ik niet alleen omdat ik Ajacied ben. Hij heeft gewoon en de techniek en de juiste instelling. Hij is nuchter, blijft bescheiden en speelt in dienst van het team. Als hij wat jaartjes ervaring heeft denk ik dat ie uit kan groeien van HET talent van deze generatie tot DE speler....
Op vrijdag 22 november 2002 11:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van der Vaart kan beter nog een jaartje blijven in A'dam. Maar mij lijkt Liverpool eigenlijk wel een mooie club voor hem, ik zie hem gewoon niet voor een Barcelona, Real Madrid of AS Roma spelen. Bij Liverpool zou hij denk ik de meeste kans op spelen hebben. Maargoed, als hij liever naar een Spaanse club gaat...
maar, eerst heel blijven...
Rafael is een topper, maar het is te arrogant om nu te denken dat 'ie op die leeftijd zomaar 1-2-3 een basisplaats in een topteam krijgt. Hij heeft net z'n 3e wedstrijdje in het Nederlands Elftal gespeeld...Ik vind dat 'ie pas na het EK 2004 mag beginnen te denken aan een transfer.
Vanwaar de haast? Waarom moet een 20-jarige speler al gelijk getransfereerd worden?
vd vaart zou inderdaad nog 2-3 jaar bij Ajax moeten blijven maar ik denk dat we onze handen mogen dichtknijpen als ie 1 jaar extra blijft.
ondanks zijn belofte....
quote:Tot ie Ajax ontgroeid is? Dan kan ie in de winterstop ook al best vertrekken...
Op vrijdag 22 november 2002 11:48 schreef twi het volgende:
Hij zal bij geen van de teams een basisplaats krijgen. Laat Rafael nou lekker tot z'n 22e of 23e ballen in Nederland totdat 'ie Ajax ontgroeid is.
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Tot ie Ajax ontgroeid is? Dan kan ie in de winterstop ook al best vertrekken...
quote:hij is ajax allang ontgroeid. Ik denk dat hij zalfs bij Madrid een basisplaats kan afdwingen.
Op vrijdag 22 november 2002 11:48 schreef twi het volgende:
Hij zal bij geen van de teams een basisplaats krijgen. Laat Rafael nou lekker tot z'n 22e of 23e ballen in Nederland totdat 'ie Ajax ontgroeid is.
quote:omdat hij daar in een beter team en zwaardere competitie kan spelen. en omdat hij daar beter verdient.
Rafael is een topper, maar het is te arrogant om nu te denken dat 'ie op die leeftijd zomaar 1-2-3 een basisplaats in een topteam krijgt. Hij heeft net z'n 3e wedstrijdje in het Nederlands Elftal gespeeld...Ik vind dat 'ie pas na het EK 2004 mag beginnen te denken aan een transfer.Vanwaar de haast? Waarom moet een 20-jarige speler al gelijk getransfereerd worden?
quote:Zou je wel willen hè...
Op vrijdag 22 november 2002 12:05 schreef Cart_man het volgende:
Opgedonderd en snel
Als-ie dan toch naar een ander team moet, dan vind ik dit een mooie keuze
quote:Van der Vaart is veruit de beste speler uit de Nederlandse competitie. Het zou de nieuwe Zidane kunnen zijn. Hij heeft er de techniek en het overzich voor.
Op vrijdag 22 november 2002 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dar vd Vaart, mits hij heel blijft, echt een hele grote speler kan worden, en dat zeg ik niet alleen omdat ik Ajacied ben. Hij heeft gewoon en de techniek en de juiste instelling. Hij is nuchter, blijft bescheiden en speelt in dienst van het team. Als hij wat jaartjes ervaring heeft denk ik dat ie uit kan groeien van HET talent van deze generatie tot DE speler....
quote:dat is wel een probleem met die inteelt knieen van hem.
maar, eerst heel blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |