quote:je hebt 2 soorten geruchten op die site staan. Geruchten als deze die supporters insturen en als je daar regelmatig kijkt lag je je vaak echt rot. Die van die kranten zijn echter meestal wel serieus en komen volgens mij vaker wel dan niet uit.
Op maandag 13 januari 2003 09:58 schreef Doc het volgende:
Onder het kopje geruchten:
[..]Ik geloof er overigens geen moer van ...
quote:Ik weet het, mar ik vond het gerucht wel geestig;). En wat de kranten betreft: het is een beetje afhankelijk van de krant. Die Daily sus en me so's en de Sun staat ook meestal onzin in.
Op maandag 13 januari 2003 12:29 schreef ChAoZ het volgende:[..]
je hebt 2 soorten geruchten op die site staan. Geruchten als deze die supporters insturen en als je daar regelmatig kijkt lag je je vaak echt rot. Die van die kranten zijn echter meestal wel serieus en komen volgens mij vaker wel dan niet uit.
Naast Vlad Munteanu zal ook de Roemeen Ovidiu Petre met Ajax meegaan naar Portugal voor een stage, zo meldt Ajax. De 20-jarige Ovidiu Petre is afkomstig van FC National en is net als Munteanu international. Petre wordt al een aantal maanden in verband gebracht met Ajax als mogelijke opvolger voor Cristian Chivu. Petre kan zowel op het middenveld als centraal in de verdediging goed uit de voeten.
De fysiek sterke Petre speelde zich op 17-jarige leeftijd al in het team van FC National Bucharest en wordt als een van de grootste talenten van Roemenie gezien. In Roemenië wordt een transferbedrag van 3 miljoen euro genoemd voor de jonge Petre.
bron: ajax.netwerk.to
Word wel een aardige Roemeense kolonie bij Ajax als het allemaal doorgaat.
quote:Denk dat er een beetje invloed van Chivu
Op maandag 13 januari 2003 12:55 schreef Arr het volgende:
12/1/2003 - Ook Roemeen Petre op proef bij Ajax
(Van onze verslaggever M)Naast Vlad Munteanu zal ook de Roemeen Ovidiu Petre met Ajax meegaan naar Portugal voor een stage, zo meldt Ajax. De 20-jarige Ovidiu Petre is afkomstig van FC National en is net als Munteanu international. Petre wordt al een aantal maanden in verband gebracht met Ajax als mogelijke opvolger voor Cristian Chivu. Petre kan zowel op het middenveld als centraal in de verdediging goed uit de voeten.
De fysiek sterke Petre speelde zich op 17-jarige leeftijd al in het team van FC National Bucharest en wordt als een van de grootste talenten van Roemenie gezien. In Roemenië wordt een transferbedrag van 3 miljoen euro genoemd voor de jonge Petre.
bron: ajax.netwerk.to
Word wel een aardige Roemeense kolonie bij Ajax als het allemaal doorgaat.
quote:Tsja... www.voetbalzone.nl staan veel geruchten op.. Mensen nou meteen negatief met spam gezeik komen
Op maandag 13 januari 2003 12:53 schreef Cart_man het volgende:
Kan iemand trouwens een lijst geven van goede sites waarop geruchten verschijnen....vroeger was er een pagina van BBC waar om de 5 minuten het laatste nieuws kwam. Bestaat die nog?
bron: www.rd.nl
quote:www.footballtransfers.info
Op maandag 13 januari 2003 14:29 schreef Cart_man het volgende:
Zoek meer de buitenlandse sites eigenlijk...binnenlandse ken ik zo langzamerhand wel.
quote:Ik gebruik vaak http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/
Op maandag 13 januari 2003 14:29 schreef Cart_man het volgende:
Zoek meer de buitenlandse sites eigenlijk...binnenlandse ken ik zo langzamerhand wel.
Staat nu bij voorbeeld dat Rebrov mogelijk van de Spurs naar Fulham gaat.
Meer het echte geruchten niveau:
http://newsvote.bbc.co.uk/sport2/hi/football/2651911.stm
en
http://www.bbc.co.uk/606/
ook op de BBC site
quote:als die kutrotterdammers maar met hun gore poten van Cziommer afblijven,we hebben nog wel een van der leegte in de aanbieding
Op maandag 13 januari 2003 14:45 schreef Cart_man het volgende:
Feyenoord volgt Cziommer
Enschede - FC Twente-middenvelder Simon Cziommer staat op het verlanglijstje van Feyenoord. De 22-jarige Duitse middenvelder is al maanden in gesprek met Twente over een nieuw contract, maar dat heeft nog niet geleid tot een langdurige verbintenis. Naast Feyenoord is er ook interesse vanuit het buitenland voor de voormalige jeugdinternational van Duitsland. Cziommer, die al zes jaar voor Twente speelt en de hele jeugdopleiding bij de Enschedese club doorliep, is bezig aan een uitstekend seizoen. De middenvelder heeft een groot loopvermogen en kan zowel aanvallend als verdedigend goed uit de voeten.bron: www.rd.nl
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:50 schreef Cart_man het volgende:
Jullie mogen hem houden van mij...moeten wij nu met zo een derdeklasser...
quote:bron: www.telegraaf.nl
Robbie Fowler naar Manchester City
LEEDS - Zelf moet hij nog onderhandelen met zijn nieuwe werkgever, maar Leeds United en Manchester City zijn het maandag eens geworden over de overgang van Robbie Fowler. De aanvaller, groot geworden bij Liverpool, zou Leeds ruim 11 miljoen euro opleveren.Fowler moet de komende dagen met het bestuur van de tweede club van Manchester nog tot een akkoord komen. Hij gaat bij de club van manager Kevin Keegan een aanvalsduo vormen met de Fransman Anelka. Fowler kwam ruim een jaar geleden naar Leeds. De afgelopen maanden werd hij geplaagd door blessures. Weer fit kon hij vanaf december niet rekenen op een basisplaats.
Zo krijgt City er weer een leuke spits bij
quote:Cool.... Anelka en Fowler in de spits ... dat gaat vonken geven
Op dinsdag 14 januari 2003 06:53 schreef amnesiac het volgende:[..]
bron: www.telegraaf.nl
Zo krijgt City er weer een leuke spits bij
quote:En dat maakt hem ook gelijk een superspeler of niet
Op maandag 13 januari 2003 22:56 schreef CAZZO het volgende:[..]
ja daar hebben jullie er al genoeg van in rotjeknor
Cziommer was vorig jaar wel mooi matchwinaar in de kuip
quote:Daar hoor jij als manc helemaal niet blij mee te zijn
Op dinsdag 14 januari 2003 07:29 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
Cool.... Anelka en Fowler in de spits ... dat gaat vonken geven
Of Fowler daar gaat spelen is overigens nog niet zeker hoor. Zijn salariseisen (te weten 50.000 pond per week) worden als wat hoog gezien. De eerst volgende in hoogste salaris is Anelka (met 35.000 p/w) en Kevin Keeganwil niet te veel scheve gezichten. Het gerucht gaat dat Robbie nu een gouden handdruk van 2Miljoen pond krijgt van LUFC als-ie met een minder salaris genoegen gaat nemen. Maar of dat waar is moet nog bezien worden.
Leeds had bij mijn weten Robbie ook 11M pond overgenomen van LFC, terwijl hij nu dus voor zo'n 7M pond vertrekt...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 14-01-2003 09:28]
quote:In het artikel staat aan het eind van van volgend seizoen, na het ek van 2004.
Op dinsdag 14 januari 2003 14:17 schreef Fulton het volgende:
R. de Boer met pension aan het eind van dit seizoen:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/r/rangers/2656619.stm
quote:ook goed
Op dinsdag 14 januari 2003 14:52 schreef mbn het volgende:[..]
In het artikel staat aan het eind van van volgend seizoen, na het ek van 2004.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |