Belangrijkste kandidaten Hasselbaink en Ziege.
Bron : teletekst RTL-4.
quote:Waar heb je dat vandaan? Ik denk het namelijk niet dat dat gaat gebeuren, zeker niet nu Sneijder net aan de A-Selectie is toegevoegd.
Op dinsdag 24 december 2002 19:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
een tweede naam die ajax zeer waarschijnlijk gaat uitlenen is wesley sneijder uit het tweede van ajax.
quote:dat haal ik hier vandaan
Op dinsdag 24 december 2002 20:06 schreef keeper het volgende:[..]
Waar heb je dat vandaan? Ik denk het namelijk niet dat dat gaat gebeuren, zeker niet nu Sneijder net aan de A-Selectie is toegevoegd.
quote:Omdat er 19 geblesseerden zijn ja...voor Sneijder zou voor z'n fysiek niet slecht zijn.
Op dinsdag 24 december 2002 20:06 schreef keeper het volgende:[..]
Waar heb je dat vandaan? Ik denk het namelijk niet dat dat gaat gebeuren, zeker niet nu Sneijder net aan de A-Selectie is toegevoegd.
quote:Inter lijkt mij nou net geen goede club voor Van der Meyde
Op zaterdag 28 december 2002 23:26 schreef keeper het volgende:
Van der Meyde >> Internazionale
quote:Goed zo, half jaartje bij Sparta lopen Sneijder..
Op dinsdag 24 december 2002 23:48 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
dat haal ik hier vandaan
http://www.sparta.net/default.asp?mode=1896&area=789241&item=824&subitem=1
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 13:59 schreef JohanDerksen het volgende:
Hamburg, 2 januari | Het zou best eens kunnen dat Erik Meijer nog deze transferperiode zijn club Hamburg verlaat. Onze landgenoot is door de komst van Naohiro Takahara overbodig en zou zodoende nu al mogen vertrekken van coach Kurt Jara.Belangstelling is e voor de momenteel geblesseerde Meijer voldoende. Het Oostenrijkse Rapid Wien bijvoorbeeld zou de voormalig Liverpool speler maar al te graag aan trekken. Duitse media speculeren echter dat Borussia Mönchengladbach zeer concrete interesse heeft. De Duitse ploeg zit namelijk krap met het aantal aanvaller nu zowel Joris van Hout als Arie van Lent voor langere tijd zijn uitgeschakeld. Gladbach wil tot dusver niet reageren op het nieuws.
quote:Als hij zich aan zijn woord houdt, en MVV heeft geld voor hem, komt hij ook inderdaad terug!
Op vrijdag 3 januari 2003 17:28 schreef CAZZO het volgende:[..]
En ik maar denken dat Meijer zijn carriere zou afsluiten bij us MVVke
Denk dat, wanneer hij nu van club wisselt, hij een contract van een halfjaar tekent.
Meijer kom terug in de Geusselt
quote:tja nu blijkt dat forlan een flopper is moet er toch een goede stand in/ maatje komen voor v. Nistelrooij
Op vrijdag 3 januari 2003 18:08 schreef Bulls-Ass het volgende:
claudio lopez (Lazio) en Diego Tristan (depor) zouden de interesse van Manchester United genieten ... komt hier iets van ??? wait and see maar ik hoop van wel
quote:hahahhahahaha
Op vrijdag 3 januari 2003 18:02 schreef Afunados het volgende:[..]
Als hij zich aan zijn woord houdt, en MVV heeft geld voor hem, komt hij ook inderdaad terug!
Denk dat, wanneer hij nu van club wisselt, hij een contract van een halfjaar tekent.
Meijer kom terug in de Geusselt
geld en MVV die is goed!
quote:volledig mee eens ... die forlan is overroepen
Op vrijdag 3 januari 2003 18:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
tja nu blijkt dat forlan een flopper is moet er toch een goede stand in/ maatje komen voor v. Nistelrooij
Dat zou toch echt wel goed nieuws zijn vind ik ... keep those fingers crossed
zou dit niet lukken ?
Ik las trouwens daarnet dat bij die ruil ook de naam van catalaan Carles Puyol werd genoemd dat zou ik niet doen als ik van gaal was of het bestuur want Puyol is Catalaan en Publiekslieveling!
als Van Gaal en Gaspart dat doen dan is het OORLOG onder de catalanen. Ik denk trouwens niet dat Puyol zou weggaan hij wordt daar op handen gedragen en verdient waarschijnlijk wel een aardige duit aan merchandising.
Wat vind jij trouwen van Motta? Sterk dat wel maar technisch toch een der slechtsten he.
Vorig jaar kon ik me zo ergeren aan Christenval ... dat vond ik nu zo een gare kerel. Blij dat ie niet meer speelt.
Barca gaat gewoon moeten werken aan een beter elftal maar toch blijf ik ze steuen
Ik vind trouwens saviola wel heel goed maar als ik moet kiezen tussen hem en Trezeguet dan ga ik toch voor de goalgetter.
Saviola is volgens mij ook beter net achter de spitsen dan Riquelme, maar het kan zijn zoals ji het zegt natuurlijk, misschien moet hij nog groeien in het elftal. MAAR ALS Trezeguet komt dan is het Riquelme die uit het elftal ligt, we weten allemaal dat Van Gaal hem niet kan hebben
Benfica heeft trouwens belangstelling voor Geovanni
quote:tja wat wil je ... de ene is een klungel in de goal en de andere is meer gekwest geweest dan fit ... Andersson is toch echt een blunder geweest he. Die kerel wordt al bijna 2 jaar betaald om te rusten.
Op vrijdag 3 januari 2003 22:14 schreef Dagobert het volgende:
en gaan de geruchten dat ook Robert Enke en Patrik Andersson op de verkooplijst staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |