abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 december 2002 @ 19:42:31 #76
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7524619
vreemde keus van Janneman
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 december 2002 @ 19:42:40 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_7524624
Barcelona wil zich in de winterstop versterken.

Belangrijkste kandidaten Hasselbaink en Ziege.

Bron : teletekst RTL-4.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_7525046
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 19:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
een tweede naam die ajax zeer waarschijnlijk gaat uitlenen is wesley sneijder uit het tweede van ajax.
Waar heb je dat vandaan? Ik denk het namelijk niet dat dat gaat gebeuren, zeker niet nu Sneijder net aan de A-Selectie is toegevoegd.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7528708
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:06 schreef keeper het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? Ik denk het namelijk niet dat dat gaat gebeuren, zeker niet nu Sneijder net aan de A-Selectie is toegevoegd.

dat haal ik hier vandaan
http://www.sparta.net/default.asp?mode=1896&area=789241&item=824&subitem=1
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_7529088
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:06 schreef keeper het volgende:

[..]

Omdat er 19 geblesseerden zijn ja...voor Sneijder zou voor z'n fysiek niet slecht zijn.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7589009
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 28 december 2002 @ 23:27:35 #82
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7589032
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 23:26 schreef keeper het volgende:
Van der Meyde >> Internazionale

Kluivert >> Juventus

Inter lijkt mij nou net geen goede club voor Van der Meyde
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 29 december 2002 @ 12:20:23 #83
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7594910
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 23:48 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

dat haal ik hier vandaan
http://www.sparta.net/default.asp?mode=1896&area=789241&item=824&subitem=1

Goed zo, half jaartje bij Sparta lopen Sneijder..
  zondag 29 december 2002 @ 16:12:51 #84
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_7598493
Figo wil carriere afsluiten in the UK, Gerrard, get him.
You must be out of your brilliant mind.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 17:28:48 #85
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7688837
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 13:59 schreef JohanDerksen het volgende:
Hamburg, 2 januari | Het zou best eens kunnen dat Erik Meijer nog deze transferperiode zijn club Hamburg verlaat. Onze landgenoot is door de komst van Naohiro Takahara overbodig en zou zodoende nu al mogen vertrekken van coach Kurt Jara.

Belangstelling is e voor de momenteel geblesseerde Meijer voldoende. Het Oostenrijkse Rapid Wien bijvoorbeeld zou de voormalig Liverpool speler maar al te graag aan trekken. Duitse media speculeren echter dat Borussia Mönchengladbach zeer concrete interesse heeft. De Duitse ploeg zit namelijk krap met het aantal aanvaller nu zowel Joris van Hout als Arie van Lent voor langere tijd zijn uitgeschakeld. Gladbach wil tot dusver niet reageren op het nieuws.

En ik maar denken dat Meijer zijn carriere zou afsluiten bij us MVVke
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7689319
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:28 schreef CAZZO het volgende:

[..]

En ik maar denken dat Meijer zijn carriere zou afsluiten bij us MVVke

Als hij zich aan zijn woord houdt, en MVV heeft geld voor hem, komt hij ook inderdaad terug!

Denk dat, wanneer hij nu van club wisselt, hij een contract van een halfjaar tekent.

Meijer kom terug in de Geusselt

pi_7689395
claudio lopez (Lazio) en Diego Tristan (depor) zouden de interesse van Manchester United genieten ... komt hier iets van ??? wait and see maar ik hoop van wel
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7689667
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:08 schreef Bulls-Ass het volgende:
claudio lopez (Lazio) en Diego Tristan (depor) zouden de interesse van Manchester United genieten ... komt hier iets van ??? wait and see maar ik hoop van wel
tja nu blijkt dat forlan een flopper is moet er toch een goede stand in/ maatje komen voor v. Nistelrooij
pi_7689767
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:02 schreef Afunados het volgende:

[..]

Als hij zich aan zijn woord houdt, en MVV heeft geld voor hem, komt hij ook inderdaad terug!

Denk dat, wanneer hij nu van club wisselt, hij een contract van een halfjaar tekent.

Meijer kom terug in de Geusselt

hahahhahahaha

geld en MVV die is goed!

pi_7690436
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

tja nu blijkt dat forlan een flopper is moet er toch een goede stand in/ maatje komen voor v. Nistelrooij

volledig mee eens ... die forlan is overroepen
  vrijdag 3 januari 2003 @ 19:32:02 #91
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7690672
Trezeguet voor Riquelme las ik gisteren!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_7693240
Christophe Dugarry verlaat Bordeaux. De aanvaller wordt tot aan het einde van het seizoen uitgeleend aan Birmingham City,
pi_7693263
OWWWWW shittttttt ....
wel als dit erdoor komt dan ben ik BLIJ
Louis Van Gaal krijgt van Barcelona groen licht om David Trezeguet binnen te halen. De spits van Juventus wacht af en blijft enkel in Turijn als hij een salarisverhoging krijgt van de Oude Dame.

Dat zou toch echt wel goed nieuws zijn vind ik ... keep those fingers crossed

vrijdag 3 januari 2003 @ 21:49:41 #94
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7693544
Goed nieuws??slecht waarom Barcelona en dan vooral Van gaal heeft volgensmij nog niet in de gaten dat Saviola en Kluivert allebij topspitsen zijn en dan wil die gek van gaal Riquelme gaan ruilen geef hem meer tijd en ook meer speeltijd riquelme kan veel meer dan hij nu heeft laten zien!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_7693576
kluivert - trezeguet : spits
riquelme erachter
saviola : rechtermiddenveld ?

zou dit niet lukken ?

vrijdag 3 januari 2003 @ 21:53:45 #96
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7693635
Ik denk niet echt dat Saviola daar lekker staat.

Ik las trouwens daarnet dat bij die ruil ook de naam van catalaan Carles Puyol werd genoemd dat zou ik niet doen als ik van gaal was of het bestuur want Puyol is Catalaan en Publiekslieveling!

pi_7693815
LOL

als Van Gaal en Gaspart dat doen dan is het OORLOG onder de catalanen. Ik denk trouwens niet dat Puyol zou weggaan hij wordt daar op handen gedragen en verdient waarschijnlijk wel een aardige duit aan merchandising.

Wat vind jij trouwen van Motta? Sterk dat wel maar technisch toch een der slechtsten he.
Vorig jaar kon ik me zo ergeren aan Christenval ... dat vond ik nu zo een gare kerel. Blij dat ie niet meer speelt.
Barca gaat gewoon moeten werken aan een beter elftal maar toch blijf ik ze steuen
Ik vind trouwens saviola wel heel goed maar als ik moet kiezen tussen hem en Trezeguet dan ga ik toch voor de goalgetter.
Saviola is volgens mij ook beter net achter de spitsen dan Riquelme, maar het kan zijn zoals ji het zegt natuurlijk, misschien moet hij nog groeien in het elftal. MAAR ALS Trezeguet komt dan is het Riquelme die uit het elftal ligt, we weten allemaal dat Van Gaal hem niet kan hebben

vrijdag 3 januari 2003 @ 22:09:22 #98
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7693962
Juist denk ook wel dat Puyol blijft want van gaal en gaspart voor gaspart weet hoe erg de fanatieke aanhang van barca is want dat zijn niet zulke aardige jongens hehe ik vind motta trouwens ook een heel irritante factor binnen Barcelona zwak mannetje Rochemback is veel beter dan hem!Christanval is die fransman die weleens invalt met die rare vlechten op ze hoofd heb ik niet veel over tezeggen vind het niks bijzonders de hele verdediging is eigenlijk ingestort van barca sinds Van Gaal in zijn vorige periode Nadal enzo geloof ik kwijt wou en Abelardo had hij ook niet nodig dit seizoen en sergi kon hij ook niet mee overweg als ik zo erover nadenk snap ik echt niet wat van gaal daar nog doet dus van gaal
  vrijdag 3 januari 2003 @ 22:14:24 #99
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_7694067
Van Gaal ziet dat ook in en noemt daarom ook de eventuele overname van centrale verdediger Ángel van Las Palmas. Verder staat bekend dat de Catalanen van Geovanni afwillen en gaan de geruchten dat ook Robert Enke en Patrik Andersson op de verkooplijst staan.

Bron

Benfica heeft trouwens belangstelling voor Geovanni

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_7694455
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:14 schreef Dagobert het volgende:
en gaan de geruchten dat ook Robert Enke en Patrik Andersson op de verkooplijst staan.
tja wat wil je ... de ene is een klungel in de goal en de andere is meer gekwest geweest dan fit ... Andersson is toch echt een blunder geweest he. Die kerel wordt al bijna 2 jaar betaald om te rusten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')