Eigenlijk vind ik dat nog vrij schraal of iedereen moet aan de telemetrie hangen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Houdt niet echt over nee. Wij hebben er 2 op 25 patiënten. Er zal maar net een patiënt overlijden, dan hebben ze echt geen tijd meer voor andere patiënten. Maar daar zal ongetwijfeld wat voor bedacht zijn
Ik ook maar begreep uit de blikkendat ....nou ja...hoor t wel strax...wil even niet denken....wil chemo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
He Loedertje wat een enorme tegenvaller (understatement van het jaar). Ik ben benieuwd wat de volgende stap gaat zijn.
Weer een tegenvallerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef Loedertje het volgende:
Na bloedtest helaas geen chemo.Conditie is te slecht. Vanmiddag gaan ze een hartecho maken om uit te sluiten dat er vocht in of omheen xit.Afhankelijk van die uitslag gaat men verder met de volgende stap. Het is helaas niet uitgesloten dat er geen chemo gaat komen.
echt klote situatie meid!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook maar begreep uit de blikkendat ....nou ja...hoor t wel strax...wil even niet denken....wil chemo.
wat ontzettend kutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook maar begreep uit de blikkendat ....nou ja...hoor t wel strax...wil even niet denken....wil chemo.
Helemaal niet? Of wordt het uitgesteld? Wat een kutnieuws zeg, meer kan ik er ook niet van makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef Loedertje het volgende:
Na bloedtest helaas geen chemo.Conditie is te slecht. Vanmiddag gaan ze een hartecho maken om uit te sluiten dat er vocht in of omheen xit.Afhankelijk van die uitslag gaat men verder met de volgende stap. Het is helaas niet uitgesloten dat er geen chemo gaat komen.
Dacht ook niet dat je er al klaar voor was!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Loedertje het volgende:
.
Zou graag advies willen inzake een second opinion...welke ziekenhuizenzijn.echt goed en gaan wel door tot het uiterste...wil nml niet stoppen..ben op deze aardbol nog.niet klaar...
Dat vrees ik ook, Slaapmeisje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vrees dat Loedertje voor een aantal moeilijke keuzes staat... Loedertje, we denken aan je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |