Gofter. Ik zat net te denken dat je het zo ondertussen achter de rug moest hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef Loedertje het volgende:
Vanwege plotselinge opkomende zeer heftige aan.ademhaling vastzittende.pijn en.veeel overgeven vanmorgen die niét wegging met spuit.morfine en.paracetamol besloot de longarts vanmorgen.om de chemo.niét vandaag te starten. Morgen bloed prikken en opnieuw bekijken.of het dan wel.kan
Ga je lekker ??quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb de ochtend doorgebracht op de spoedeisende hulp. Vannacht koorts gekregen en die was opgelopen tot 40.2 graden. Waarschijnlijk griep, dus ik mocht gelukkig weer naar huis.
En een dikke * hug * voor jou.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga je lekker ??
Longontsteking griep....pfffffff...en dat gehang op dr spoed is ook drie keer nix en afmattend ...Slaap lelker....rusten jij tut!!
Naar huis? Niet in quarantaine? Of is je weerstand zo slecht nog niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ah nee he wat kudtHelemaal mentaal op voorbereid en dan gaat ie niet door. Kom op vrouw, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik heb de ochtend doorgebracht op de spoedeisende hulp. Vannacht koorts gekregen en die was opgelopen tot 40.2 graden. Waarschijnlijk griep, dus ik mocht gelukkig weer naar huis.
Ik hou het graag een beetje spannendquote:Op maandag 7 januari 2013 18:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga je lekker ??
Longontsteking griep....pfffffff...en dat gehang op dr spoed is ook drie keer nix en afmattend ...Slaap lelker....rusten jij tut!!
een dagje kleuterschool helpt daarbijquote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik hou het graag een beetje spannend
Mijn zoontje is bijna 6, dus al wat daar aan 'gezelligs' rondwaart komt vanzelf op bezoekquote:Op maandag 7 januari 2013 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een dagje kleuterschool helpt daarbij
Dan stuur ik hem samen met jouw pechvogel wel op vakantie naar Siberië.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef Loedertje het volgende:
Slaapmeisje...volgens mij heb je deze mand een pechvogeltje op je schouders...wegsturen dat beest.
Lekker drastischquote:
Aha met 4 kan je dat wel thuis uitzieken. Ik had een lager getal verwacht.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mijn leukocyten waren 4, dus nog net goed. Het is waarschijnlijk viraal en dan kunnen ze in het ziekenhuis niet meer voor mij doen dan thuis. En hier thuis zijn er toch minder ziektekiemen dan daar. Manlief werkt morgen thuis om mij in de gaten te houden. Mocht het erger worden of er komen klachten bij dan moet ik weer aan de bel trekken. Gewoon stom die koorts!
Als het de mijne is dan istie schijndood...wedden?quote:
Het is zondequote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Loedertje het volgende:
Mijn.overbuurman.heeft er géén.zin.in.Lieveman van 75....heb bijna zijn.hele.levensverhaal...
Dat hangt een beetje van die 24 longpatienten af: als ze zich een beetje gedragen, dan moet het wel te doen zijn. En anders is er vast wel een collega in de buurt, toch?quote:Overigens....1 nachtverpleegster op 24 longpatiënten is wel.asociaal.toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |