Ik geloof je en heb ondertussen maar even gegoogled . Heel fraai is ie niet inderdaad maar voor een darter valt het nog mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tis geen spetter ,maar heeft leuk sympathiek gezicht..
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen waarom ik de beste vriend van opa ben. Hij en ik zitten gewoon op dezelfde golflengte.quote:
Hahah jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof je en heb ondertussen maar even gegoogled . Heel fraai is ie niet inderdaad maar voor een darter valt het nog mee.
Jullie hebben een lijntje...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen waarom ik de beste vriend van opa ben. Hij en ik zitten gewoon op dezelfde golflengte.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tis geen spetter ,maar heeft leuk sympathiek gezicht..
Hoi Jacq, Opa is gek op mij ik kom binnen en ik krijg gelijk zijn vinger, ik zeg''ik hou der van'quote:
Ik vermoed ook meer dan alleen een mentale bandquote:
Dat zou opa graag willen maar ik ben niet zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vermoed ook meer dan alleen een mentale band
Ze moet 'm maar aan Henk vragen, zegt Oopquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:56 schreef jacqhassel het volgende:
ow Dotteke mag je die middelvinger houden?
Het lijkt er toch meer op dat oma een blik Bonzo heeft opengetrokken. Merkt die ouwe toch niets van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gunt zijn fans op FOK! toch nog even een exclusieve blik op zijn bord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad brood met biefstuk van Leo
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou opa graag willen maar ik ben niet zo.
Het lijkt er ook op dat het kleine kind geen korstjes aan zijn boterham blieft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Het lijkt er toch meer op dat oma een blik Bonzo heeft opengetrokken. Merkt die ouwe toch niets van.
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook toen opa zei dat-ie behoefte had aan meer dan alleen een mentale bandquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]Ik doelde meer op een vermoeden van voorkennis
Weet jij wel wat een energie dat kost die korstjes kauwen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt er ook op dat het kleine kind geen korstjes aan zijn boterham blieft.
Want hoe heetut uhhhhhhh, heerrrrlijk, natuuuuurrrrlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:02 schreef pullup het volgende:
Dit bellen met grote ome is toch wel een van de leukere momentjes van de week voor oma.
Ze praat nog steeds stoned maar er straalt iets van vreugde in haar stem zoals ze nu klept.
Hop is tegenwoordig undercover en stalkt mensenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef pos het volgende:
Jeetje...je gaat plassen...wat drinken pakken...een snack en Hop, btw waar is Hop nowerdays?, en mis 10 posts
Leo heeft het natuurlijk ook druk met bezorgen die laatste dagen voor de kerst. Daarbij kan Leo ook wel wat extra ruimte in zijn diepvries gebruiken voor zijn andere klanten. Prettig geregeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw heeft de boodschppen voor de kerst al een week in huis. Alles vers, dat wel.![]()
Ik had gelukkig geen moeite met de hotelspruitjes, aardappels en gehaktballen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet jij wel wat een energie dat kost die korstjes kauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |