Neehee, 12:11 uur 21 dec onze tijd pas..quote:
Dat is best wel weer een downer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neehee, 12:11 21 dec onze tijd pas..
Deze is leukerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef Arcee het volgende:
Ja, zie ook: END / De laatste post vóór 21-12-2012: wie plaatst de lapo?
oh is dan Seinfeld afgelopenquote:
quote:
Wie vindt de post tussen deze 2 posts?quote:
Net zoals de Maya's voorspelden. Het begin van een nieuwe Eraquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, heb ik net m'n huis verkocht, bankrekening leeggemaakt, van m'n vriend gescheiden
Jij snapt er ook niks vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef Gummiebeer het volgende:
END kan weer dicht, doorlopen niks te zien mensen
Dat is gewoon een hoax!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niks van![]()
De BOEM komt 21 dec 12:11 uur pas hoor
Heb je ergens een bom daarop afgesteld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niks van![]()
De BOEM komt 21 dec 12:11 uur pas hoor
Natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef elkravo het volgende:
[..]
Heb je ergens een bom daarop afgesteld?
Volgens de Maya's is het eigenlijk het begin van een nieuwe tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
De Maya;s gingen uit van HUN tijdzone, niet de onze
Maya's leefden in een tijd zonder tijdzones...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
De Maya's trokken hard aan hun penor omdat ze goede trolls waren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Vuurwerk dus! Omdat hun kalender omgegaan is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Volgens de Maya's is het eigenlijk het begin van een nieuwe tijd
nou en met oud en nieuw verwacht je toch ook niet dat het om 12 uur smiddags mensen ineens weer opnieuw gaan aftellen en weer champagne drinken en ineens weer doen alsof het nieuwjaar is nou dat doe ik ook nietquote:
Ik hoef toch hopelijk niet uit te leggen hoe serieus mijn posts nu zijn hequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Volgens de Maya's is het eigenlijk het begin van een nieuwe tijd
k zag laats nog hart eruit rukken en mensen in grotten gooien waar ze niet meer uit konden goede gozersquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef JazzySOB het volgende:
Maya's waren een barbaars en mensenofferend ras en waren echt niet zo slim om een kalender te maken en het einde van de wereld te voorspellen...
Het is maar net hoe je het interpreteertquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vuurwerk dus! Omdat hun kalender omgegaan is.
Raar genoeg gebeurt dat gedurende een behoorlijk "lange" tijd over de hele wereldquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nou en met oud en nieuw verwacht je toch ook niet dat het om 12 uur smiddags mensen ineens weer opnieuw gaan aftellen en weer champagne drinken en ineens weer doen alsof het nieuwjaar is nou dat doe ik ook niet
Maak dat de kat wijsquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef toch hopelijk niet uit te leggen hoe serieus mijn posts nu zijn he
Deze:quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Wie vindt de post tussen deze 2 posts?
quote:
oh nu snap ik waarom ik op oudjaarsdag in de middag altijd al dat gebouw in sydney zie met vuurwerk zie je hoe handig die mayas nou toch warenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Raar genoeg gebeurt dat gedurende een behoorlijk "lange" tijd over de hele wereld![]()
Het is namelijk niet overal tegelijk Nieuwjaar
Jah... weetje wie die kalender bij de Maya's gemaakt heeft?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef JazzySOB het volgende:
Maya's waren een barbaars en mensenofferend ras en waren echt niet zo slim om een kalender te maken en het einde van de wereld te voorspellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jah... weetje wie die kalender bij de Maya's gemaakt heeft?* Gummiebeer pakt aluhoedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kansloze post welquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oh nu snap ik waarom ik op oudjaarsdag in de middag altijd al dat gebouw in sydney zie met vuurwerk zie je hoe handig die mayas nou toch waren
Ja nou ik ben blij met die nieuwe focking baktun ja laat mequote:
Aah, volgens mij heb je een super realistische Mel Gibson-film gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef JazzySOB het volgende:
Hoe kunnen ze astronomisch onderlegd zijn en tegelijkertijd in hun broek schijten van angst voor iets simpels als een zonsverduistering en daar mensen voor offeren om goden tevreden te stellen? Sowieso ben je al niet zo slim om in goden te geloven...
Als ik uit het raam spring vast, maar als ik niet dood ben is het zo zonde.quote:
* Auwquote:
Een andere Hollywoodfilm die een loopje neemt met de werkelijkheid om maar vermakelijker te zijn dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jah... weetje wie die kalender bij de Maya's gemaakt heeft?Hee, is dat geen Centauri?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ONZ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef JazzySOB het volgende:
wreed = barbaars = dom = onderontwikkeld = achterlijk
Heilig boontje dat je bent, jij kunt Spaans en hebt post-koloniale propaganda-texten zitten lezen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef JazzySOB het volgende:
Volgens mij is het toch algemeen bekend dat de Maya's een nogal wreed volkje waren...
Klopt niets van, alle mensen zijn wreedquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef JazzySOB het volgende:
Volgens mij is het toch algemeen bekend dat de Maya's een nogal wreed volkje waren...
Moraalridderquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klopt niets van, alle mensen zijn wreed
Daar ken ik een goeie tekenfilm over!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef JazzySOB het volgende:
Hoog tijd dus dat de wereld mensheid ophoudt te bestaan..
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |