SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Het is dat ik net (vorige maand) terug ben uit Istanbul, anders zou ik wel gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
who cares? Istanbul blijft istanbul
I feel yaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is dat ik net (vorige maand) terug ben uit Istanbul, anders zou ik wel gaan.
Afgelopen zomer voor het eerst naar Istanbul geweest, direct verliefd op de stad.ilk görüşte aşk
Natuurlijk zijn er plekken waar ik in de voorgaande jaren vaker heb gegeten. Alleen plan ik zulke dingen niet echt meer, eet gewoon waar we belanden als ik bijvoorbeeld in Taksim ben met vrienden. Ben nu wel benieuwd naar die Filibe koftecisi en als ik er ben geweest, hoor je van mequote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Kofte in sultan ahmet is echt slecht. Dat is typisch iets voor toeristen. Probeer sirkeci -> filibe koftecisi. Heb nog nooit zulke lekkere kofte gegeten in mn leven!
Iskender moet je echt in Kadikoy bij Bursa Iskender eten of als je van iets luxer houdt en echt vlees waardeert bij Niyazibey eten.
Weissman had mijn eerste lapo gestolen, nu is het oorlog tussen ons allemaal!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef Ambipur het volgende:
PWF, stelert dat je bent.
Je zus is toch ook erg klein. WTF man, ik was juist zo trots op mijn giga lengte en dat ik de langste was hier.
Yep, dat adviseert mijn achterneef die daar woont ook. Het schijnt er dan ook heel mooi te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef xminator het volgende:
Eigenlijk moet je richting April gaan naar Istanbul, beste tijdstip imo. Niet te warm, niet te koud. En dan 4 dagen is meer dan zat, dan genieten geblazen
En ja, pech gehad, a new and stronger challenger appeardquote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef Ambipur het volgende:
PWF, stelert dat je bent.
Je zus is toch ook erg klein. WTF man, ik was juist zo trots op mijn giga lengte en dat ik de langste was hier.
Wilde je net vragen of je speciaal voor de marathon was gekomen. Volgens mij ben je dan best lang gebleven hier?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is dat ik net (vorige maand) terug ben uit Istanbul, anders zou ik wel gaan.
Afgelopen zomer voor het eerst naar Istanbul geweest, direct verliefd op de stad.ilk görüşte aşk
7 over 7 minutenquote:
Bring it on bitchhhhhh.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En ja, pech gehad, a new and stronger challenger appeard
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I feel ya
zelfs de sfeer, lucht is er anders
http://www.istanbulfood.c(...)hur-filibe-koftecisiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er plekken waar ik in de voorgaande jaren vaker heb gegeten. Alleen plan ik zulke dingen niet echt meer, eet gewoon waar we belanden als ik bijvoorbeeld in Taksim ben met vrienden. Ben nu wel benieuwd naar die Filibe koftecisi en als ik er ben geweest, hoor je van me!
quote:
Als je geen hakken van 7 cm of hoger draagt komt het goedquote:
Ja! om 23.58 ok.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Als je geen hakken van 7 cm of hoger draagt komt het goed![]()
EN JAZEKER 21 DECEMBER:
Luister over 3 minuten dit met mij samen:
Yep, speciaal voor de Istanbul Marathon. Nou ja, dat was meer een leuk excuus om terug naar Istanbul te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wilde je net vragen of je speciaal voor de marathon was gekomen. Volgens mij ben je dan best lang gebleven hier?
Voor eten is niets te klein X... En helemaal niet om Balls of Heaven.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.istanbulfood.c(...)hur-filibe-koftecisi
'Balls of heaven'
Gerci is niet echt een plek voor dames? Echt te klein binnen, ama mumkunse gewoon gaan. Balls of heaven
Haha laten we maar om 23:57 beginnenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! om 23.58 ok.
Ik zal vast hakken dragen.
Soms, heel soms, als je erg koude, bijne bevroren tenen hebt, is sneeuw wel vervelendquote:Op donderdag 20 december 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
who cares? Istanbul blijft istanbul
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I feel ya
zelfs de sfeer, lucht is er anders
Oki.... Was bij mij al 55 :pquote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haha laten we maar om 23:57 beginnen
trouwen? Meteen in istanbulquote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Soms, heel soms, als je erg koude, bijne bevroren tenen hebt, is sneeuw wel vervelend.
MAAR:
[..]
Gelukkig knal je van deze wereld weg kleiner dan mijquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gelukkig knal je van deze wereld weg kleiner dan mij IK:)!
Wees blij, dit is je enige maar ook echt de enige overwinning voor uquote:
Oh, je bent tussendoor in Nederland geweest. Goed excuusquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep, speciaal voor de Istanbul Marathon. Nou ja, dat was meer een leuk excuus om terug naar Istanbul te gaan.![]()
8-14 november was ik daar.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Esheduenlaa Ilahe Illalah, Ve Esheduenla Muhamedin Abduhu Ve Rasuluh..
Tuurlijk schatje. Sen daha kucuksen, nog veel te leren en zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wees blij, dit is je enige maar ook echt de enige overwinning voor u
Zecht een persoon die morgen moet opstaan voor een hand geschud gesprekjequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje. Sen daha kucuksen, nog veel te leren en zo.
Gatver, Hollandali tam. Dingen die gezegd zijn tegen me gebruiken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zecht een persoon die morgen moet opstaan voor een hand geschud gesprekje
Alles wat je zegt kan tegen u gebruikt wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gatver, Hollandali tam. Dingen die gezegd zijn tegen me gebruiken.
No commentquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gatver, Hollandali tam. Dingen die gezegd zijn tegen me gebruiken.
Uiteraard ben ik tussendoor nog in Nederland geweest. Ik heb maar 20 vakantiedagen per jaar, zó lang kan ik ook weer niet op vakantie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Oh, je bent tussendoor in Nederland geweest. Goed excuus! Ruh Istanbul'u taniyinca, bedeni oraya cekiyor.
Dat heeft ze vast vaker gehoord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan tegen u gebruikt worden
Als je werkt is het een ander verhaal, ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik tussendoor nog in Nederland geweest. Ik heb maar 20 vakantiedagen per jaar, zó lang kan ik ook weer niet op vakantie.
Afgelopen zomer 2 weken TR (waarvan 1 week in Istanbul) en vorige maand 1 week Istanbul.
ja, maar wederom, dat is de zwakte van anderen. Ik ben wie ik ben en wil me best enigzins aanpassen, maar ik verander mijzelf niet. This is who I am.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heeft ze vast vaker gehoord.
Iyi geceler!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef anisoptera het volgende:
Welterusten allemaal, ik ga slapen!
iyi geceler morukquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef anisoptera het volgende:
Ik kan en zal zo een actie nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaa, nog steeds niet vergeten he, gewoon?!
Kusje om het goed te maken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kan en zal zo een actie nooit meer vergeten.
Niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ja, maar wederom, dat is de zwakte van anderen. Ik ben wie ik ben en wil me best enigzins aanpassen, maar ik verander mijzelf niet. This is who I am.
Welterusten. Het is voor mij ook bedtijd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef anisoptera het volgende:
Maar toch doe je dat voor ieder, that's how a 'grown-up' acts.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ja, maar wederom, dat is de zwakte van anderen. Ik ben wie ik ben en wil me best enigzins aanpassen, maar ik verander mijzelf niet. This is who I am.
Heeft geen nut, bu dunya yalan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kan ik jouw hartje weer lijmen, schatje?
Dus jij verandert omdat mensen dat van je verwachten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar toch doe je dat voor ieder, that's how a 'grown-up' acts.
Iyi geceler.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welterusten. Het is voor mij ook bedtijd.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft geen nut, bu dunya yalan.
Jiletleri getirin.
Jammer schatje..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Heeft geen nut, bu dunya yalan.
Jiletleri getirin.
Welke gedeelte van, I will never grow up, snap je niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus jij verandert omdat mensen dat van je verwachten?
[..]
Iyi geceler.
Hoe kan een chick een lul hebben? Was dat zarGon??quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Ander antwoord:
''Chick told me she masturbated thinking of me.''
Hieruit ontstaat een vraag die alleen zarGon kan stellen.
Oh, dat snap ik wel, hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Welke gedeelte van, I will never grow up, snap je niet?
Mee eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef xminator het volgende:
Aslinda nu is het echt de juiste dag om uit te gaan...
Dan snap je ook dat ik niet bij de grown-ups hoorquote:
Waar zit je! Haal ik je op?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef xminator het volgende:
Aslinda nu is het echt de juiste dag om uit te gaan...
Ik wil ook uitgaan..quote:
Venlo..quote:
In mijn kelder. gr grquote:
Waarom dat danquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs meer, noch een rijdende auto..Dus kom maar bulusmak voor mijn deur..
Sana ne..quote:
Haaksbergenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
we have a winner? Waar moet ik heen?
Ik heb wel een rijbewijs moop woop mooop woooopquote:
Hoelang heb jij je rijbewijs al..?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijbewijs moop woop mooop woooop
En een slopelquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijbewijs moop woop mooop woooop
Geliyom, is 2 uur rijden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Haaksbergen, ik zal goed voor je zorgen 5 a 6 x per dag
6 maandenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoelang heb jij je rijbewijs al..?
is goed, moet wel eerst een kelder graven, maar in de tussentijd is mijn kamer wel vrijquote:
Ooooh wat lief die opmerkingen van een net 18 jarige...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
is goed, moet wel eerst een kelder graven, maar in de tussentijd is mijn kamer wel vrij
Ik al ruim 4 jaar canim, heb tot nu toe al 22 autos bezit, allemaal bereden en op mijn eigen naam gehad.quote:
22 masallahquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik al ruim 4 jaar canim, heb tot nu toe al 22 autos bezit, allemaal bereden en op mijn eigen naam gehad.
19 eigenlijk, maar maakt niet uit. toen ik 12 was deelde ik zelfs mijn snoepquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh wat lief die opmerkingen van een net 18 jarige...
Xaban, het valt me echt op dat je op zowat elke status van mij reageert en dan kaba kaba zeikt... Isin yokmu senin.quote:
Maar nu heb je geen rijbewijs dus je comment is invalid canimquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik al ruim 4 jaar canim, heb tot nu toe al 22 autos bezit, allemaal bereden en op mijn eigen naam gehad.
Ben op het moment aan het werkquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban, het valt me echt op dat je op zowat elke status van mij reageert en dan kaba kaba zeikt... Isin yokmu senin.
Nee, liever aan jou X. Xaban is te kaba, doet me teveel aan Recep denken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Ablasi geef ook aandacht aan deze boy
we leven nogquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn collega... Pis jij ook ijsklontjes?
Maar ik hoorde dat de wereld zou vergaan om 14:00 GMT +1quote:
nee, jij?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Mercan het volgende:
Iemand nog wat geks meegemaakt deze week?
Ik ben nog steeds in bezit van 2 auto's en ik hoop in Februari weer in bezit van een rijbewijs te zijn.. ciciim..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar nu heb je geen rijbewijs dus je comment is invalid canim
Ik heb de liefde van mijn leven gezien, maar durf hem niet aan te sprekenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Mercan het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Mercan het volgende:
Jazeker, je kunt zo te zien niet doodgaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Mercan het volgende:
Maar tot die tijd ben ik de baas hier, moruk <3quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in bezit van 2 auto's en ik hoop in Februari weer in bezit van een rijbewijs te zijn.. ciciim..
Ik kom ze elke dag tegenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Mercan het volgende:
Moet je iets nonchalant laten vallen kijken wattie doetquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb de liefde van mijn leven gezien, maar durf hem niet aan te spreken
Nee, nee. Op dit moment is mn fles raki en dit:quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, liever aan jou X. Xaban is te kaba, doet me teveel aan Recep denken.
Oke.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar ik hoorde dat de wereld zou vergaan om 14:00 GMT +1
Nog niet.., maar dat gaat goed komen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik de mijne ook!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ah.... Je disst me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, nee. Op dit moment is mn fles raki en dit:
Voldoende voor mij.
inkoppertje: hoe je van vlees?quote:
Hij loopt elke dag voorbij, terwijl ik aan het werk ben. Wandelen met zijn collega's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je iets nonchalant laten vallen kijken wattie doet
Raki +1quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Voldoende voor mij.
of ik waarvan hoe?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
inkoppertje: hoe je van vlees?
Dit soort muziek, ik hoe van jou kerel!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Voldoende voor mij.
quote:
Is hij NL of TR ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij loopt elke dag voorbij, terwijl ik aan het werk ben. Wandelen met zijn collega's.
Ik zie hem vanuit de ramen.
Inkoppertje denk he..
Nee, geen van beiden... Ik meen Arabier..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Mercan het volgende:
[..]
Is hij NL of TR ?
(Of iets anders)
Jij hebt geen tetten..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar tot die tijd ben ik de baas hier, moruk <3
Ow je denkt dat ik zo ben. Ik kop em niet inquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij loopt elke dag voorbij, terwijl ik aan het werk ben. Wandelen met zijn collega's.
Ik zie hem vanuit de ramen.
Inkoppertje denk he..
Eigenlijk hebben wij wel veel gemeen, tijdens de meet mag je wel drinken he? Bi 70lik deviririz toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dit soort muziek, ik hoe van jou kerel!basimi vurdum masayi gidiyorum bu aksam
![]()
Ojooooooquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, geen van beiden... Ik meen Arabier..
HarHarHar, ik vind het beschamend om penis te zeggen.quote:
man boobs, for surequote:
Je moet tinkiewinkie zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
HarHarHar, ik vind het beschamend om penis te zeggen.
Too hairy/small..quote:
Haha, liever niet. Maar ik ben al goed bezig met ranja alleenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben wij wel veel gemeen, tijdens de meet mag je wel drinken he? Bi 70lik deviririz toch?
Ik doe je wel gezelschap houden, sen bakma X'equote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
Ja, X, doe je ding maar met PWF want je begint steeds onaardiger tegen mij te doen.
Ik ga wel in mijn eentje drinken.
Jij mag er ook wel bij, maar wil de verleiding niet te groot maken. Je moet nog rijden enzo, denk ik aan je gezondheid is het ook weer niet goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
Ja, X, doe je ding maar met PWF want je begint steeds onaardiger tegen mij te doen.
Ja, beer van een man, met mooie baard..quote:
nee, we hebben meerdere ramenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Mercan het volgende:
[..]
Vanuit "de" ramen?
Vanuit het raam, bedoel je?
We kunnen ook wel een exclusve clubje vormen samenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
Nee, die krijgen jullie(mensen die niet komen) sowieso niet te zien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Mercan het volgende:
Komen er ook fotos van de meet online?
Alleen prive onder elkaar verdeeldquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Mercan het volgende:
Komen er ook fotos van de meet online?
Ja! JIj + Ik. Perfect.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We kunnen ook wel een exclusve clubje vormen samen?
Je moet je blouse open knopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, beer van een man, met mooie baard..Hij ziet me wel, maar toont niet veel interesse, op wat kijken na.
[..]
nee, we hebben meerdere ramen
Dat is arabische versier trucquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, beer van een man, met mooie baard..Hij ziet me wel, maar toont niet veel interesse, op wat kijken na.
Dit idd..... Stel jullie behandelen mij als stront en ik wil over 4 maanden wraak nemen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe wil je die privacy waarborgen..? :/
Ja.. Dat is dan jou instelling..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit idd..... Stel jullie behandelen mij als stront en ik wil over 4 maanden wraak nemen.
Zo gepiept. Naar voor mensen die prive etc hoog hebben.
Moet je wel goed je best doenquote:
Bangalijstjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alleen prive onder elkaar verdeeld
Ik ben 19quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat een pedo ben jij Ambi.
PWF, bak gordunmu.. Kiskanc..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat een pedo ben jij Ambi.
Je kent me nu goed genoeg te weten dat ik dan nimmer zal doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja.. Dat is dan jou instelling..
1. mercan word graag genomen.quote:
Ambi, je weet dat ik geen Turks kan, waarom reageer je dan in het Turks?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
PWF, bak gordunmu.. Kiskanc..Hadi bakim.
[..]
Je kent me nu goed genoeg te weten dat ik dan nimmer zal doen.
Neeuj, klein lijstje dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Er komen bijna geen dames, of jij moet geïnteresseerd zijn in mannen
Gordum, anladim, yandim, aggg aggg kalbimquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
PWF, bak gordunmu.. Kiskanc..Hadi bakim.
[..]
Daarom juist, was richting PWF.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ambi, je weet dat ik geen Turks kan, waarom reageer je dan in het Turks?
Moet jij zeggenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef Ambipur het volgende:
quote:
Oh, jij hebt je snel aangepast aan het niveau hier. Daha dun laf atiyordun over het niveau? Je zakt snel.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn brain's bigger than yours
Hahaha iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, jij hebt je snel aangepast aan het niveau hier. Daha dun laf atiyordun over het niveau? Je zakt snel.
Bedankt was net naar een ander te zoekenquote:
Durumu nasil nu met hem..? Ik heb laatste tijd geen nieuws kunnen volgen e.d.quote:
Want ik heb nog nooit iemand gezien die zo helder als mij kon nadenkenquote:
Ik ga maar slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, jij hebt je snel aangepast aan het niveau hier. Daha dun laf atiyordun over het niveau? Je zakt snel.
Weet niet man, boeit me eigenlijk nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Durumu nasil nu met hem..? Ik heb laatste tijd geen nieuws kunnen volgen e.d.
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Probeer eens een keer 3 zinnen te tikken..Lukt dat?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet niet man, boeit me eigenlijk niet.
Wacht maar tot de meet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Want ik heb nog nooit iemand gezien die zo helder als mij kon nadenken
Welke meet..?quote:
JFM ik kon zelfs zarGon neerhalen, letterlijk en figuurlijkquote:
Ik heb vrije avond aangevraagd. Ze zouden kijken of het kan ivm drukte.quote:
volgens mij wek ik gevoelens opquote:
Kan ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
JFM ik kon zelfs zarGon neerhalen, letterlijk en figuurlijk
Geef eens een onderwerp, of stel een vraagquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zijn drie regels, niet zinnen...
Probeer het nog een x.
wat is je lievelingskleur en waarom?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
Geef eens een onderwerp, of stel een vraag
quantumfysicaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zonder boobies te gebruikenquote:
welke ? Heb er geenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zonder boobies te gebruiken![]()
Ben jij altijd zo spraakzaam?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
I will not lose against youquote:
waarin?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I will not lose against you
Rood, want dat is de kleur van de liefde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat is je lievelingskleur en waarom?
Hoe was je dag? Heb jij dat ook dat je opeens alles op 0 zet en alles vanzelf gaat zonder dat te merken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:44 schreef Mercan het volgende:
[..]
3 zinnen, lange stukken? oke..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:47 schreef Mercan het volgende:
[..]
Rood, want dat is de kleur van de liefde.
De liefde is bla bla bla
Neeeuj gaat me niet lykken vnvnd.
Te moe, en zn iphone werkt ook niet mee met lange stukken.
I will just not lose!quote:
arrigatoquote:
arrigatoquote:
My God... Dat je dit echt gaat googlen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:47 schreef xaban06 het volgende:
Ambi met haar Arabische vriend?![]()
[ afbeelding ]
Een beejte vet kan geen kwaadquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
My God... Dat je dit echt gaat googlen...
Vind je mij zo leuk?
Dames met een beetje vetquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een beejte vet kan geen kwaad
Dat is mooi om te horen. hinthintobesehintquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een beejte vet kan geen kwaad
Dualarin kabul olsun yavrumquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef Mercan het volgende:
Al die kansloze pauper muziek hiero.
Turkijd heeft zoveel goede kwaliteits artiesten!!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef Mercan het volgende:
Al die kansloze pauper muziek hiero.
Turkijd heeft zoveel goede kwaliteits artiesten!!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen. hinthintobesehint
Waarom heeft ze haar BH aan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer of minder?
verschilt niet zo onzettend veel, to be honest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer of minder?
daten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
verschilt niet zo onzettend veel, to be honest.
quote:
zodat het niet die man KO slaatquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze slaat hem er bijna KO mee.
Ah okiquote:
Wat maakt iemand meer of minder turk?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef xminator het volgende:
[..], jij bent niet echt Turk Turk geloof ik?
was grapske.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ah okifijn dat je zo eerlijk bent
Haluk levent sowiesoquote:
Nerelisin?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wat maakt iemand meer of minder turk?
Wil je dat ik er wat aan doe?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou vooral bot en onaardig.
Wij hebben het een beetje over drink muziek kom je met een vrolijke liedje aankakken, vandaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef Mercan het volgende:
[..]
Wat maakt iemand meer of minder turk?
wellicht, maar stop even met mijn mind te spelenquote:
Ik ga al weg. Welterusten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wellicht, maar stop even met mijn mind te spelen
Uuhm, hieruit maak jij dus op dat ik niet echt een turk turk ben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Wij hebben het een beetje over drink muziek kom je met een vrolijke liedje aankakken, vandaar.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga al weg. Welterusten.
Gaan er nu mensen politieke opmerkingen maken?quote:
Ook je posts hier enzo, je lijkt net op zo een kloon/troll Gulmez/Amenth achtig iets vandaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:56 schreef Mercan het volgende:
[..]
Uuhm, hieruit maak jij dus op dat ik niet echt een turk turk ben.
Die logica ontgaat mij.
pis kurtlerquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gaan er nu mensen politieke opmerkingen maken?
Gastquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Ook je posts hier enzo, je lijkt net op zo een kloon/troll Gulmez/Amenth achtig iets vandaar.
feel like a machine? use a apachiquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:58 schreef xaban06 het volgende:
Owja onze toekomstige buren zijn kurt
Ahmet Kaya niet los kunnen zien van politiek..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gaan er nu mensen politieke opmerkingen maken?
Kirolar die het over pis kurtler hebbenquote:
Afgaande op je posts lijk je ook op een 12-jarige.quote:
FIXED!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
feel like a machine? use a AN apachi
Nou.. Meer dat hij geen woordenschat heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Afgaande op je posts lijk je ook op een 12-jarige.
Denk dat er meerdere mensen zijn die dat denken?
Omgquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Afgaande op je posts lijk je ook op een 12-jarige.
Denk dat er meerdere mensen zijn die dat denken?
quote:
A-politiekquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hohoho! Gaan mensen nu politieke statements maken?
quote:
Iyi geceler, morukquote:
Voor zulke liedjes moet ik meer drank op om de vibe te voelen, begrijp je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Ambipur het volgende:
X, ook drank muziek... Maar misschien toch meer voor Erzincanlilar
Da's het verschil tussen jouw herkomst en de mijne. No offense ofzo hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor zulke liedjes moet ik meer drank op om de vibe te voelen, begrijp je?
Morgen ga ik 70lik kopen anasini satayim...
quote:
Moet je nog even groeien om mij te domineren mevrouwquote:
Dat ken zo zijn, dat durf ik zo 1-2-3 niet te zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Da's het verschil tussen jouw herkomst en de mijne. No offense ofzo hoor.
Vind je het normaal dit te melden op Fok?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef xaban06 het volgende:
Buurmeisje echt een keertje kulagindan cekecem, her gece gekreun
leuk tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef xaban06 het volgende:
Cekiniyorum, eerlijk waarquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind je het normaal dit te melden op Fok?
Als je er zoveel last van hebt, dan spreek je haar toch netjes aan?
Ga ff langsquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef xaban06 het volgende:
gewoon terug kreunen deed ik ook één keer, nooit meer iets gehoordquote:
Wat je kunt doen is dit: Hallo buurvrouw, de muren hebben dunne wanden, zou het misschien iets zachter kunnen? De hele buurt kan meegenieten. Dit op een brief en klaar.quote:
LOLquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gewoon terug kreunen deed ik ook één keer, nooit meer iets gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |