SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Het is dat ik net (vorige maand) terug ben uit Istanbul, anders zou ik wel gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
who cares? Istanbul blijft istanbul
I feel yaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is dat ik net (vorige maand) terug ben uit Istanbul, anders zou ik wel gaan.
Afgelopen zomer voor het eerst naar Istanbul geweest, direct verliefd op de stad.ilk görüşte aşk
Natuurlijk zijn er plekken waar ik in de voorgaande jaren vaker heb gegeten. Alleen plan ik zulke dingen niet echt meer, eet gewoon waar we belanden als ik bijvoorbeeld in Taksim ben met vrienden. Ben nu wel benieuwd naar die Filibe koftecisi en als ik er ben geweest, hoor je van mequote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Kofte in sultan ahmet is echt slecht. Dat is typisch iets voor toeristen. Probeer sirkeci -> filibe koftecisi. Heb nog nooit zulke lekkere kofte gegeten in mn leven!
Iskender moet je echt in Kadikoy bij Bursa Iskender eten of als je van iets luxer houdt en echt vlees waardeert bij Niyazibey eten.
Weissman had mijn eerste lapo gestolen, nu is het oorlog tussen ons allemaal!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef Ambipur het volgende:
PWF, stelert dat je bent.
Je zus is toch ook erg klein. WTF man, ik was juist zo trots op mijn giga lengte en dat ik de langste was hier.
Yep, dat adviseert mijn achterneef die daar woont ook. Het schijnt er dan ook heel mooi te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef xminator het volgende:
Eigenlijk moet je richting April gaan naar Istanbul, beste tijdstip imo. Niet te warm, niet te koud. En dan 4 dagen is meer dan zat, dan genieten geblazen
En ja, pech gehad, a new and stronger challenger appeardquote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef Ambipur het volgende:
PWF, stelert dat je bent.
Je zus is toch ook erg klein. WTF man, ik was juist zo trots op mijn giga lengte en dat ik de langste was hier.
Wilde je net vragen of je speciaal voor de marathon was gekomen. Volgens mij ben je dan best lang gebleven hier?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is dat ik net (vorige maand) terug ben uit Istanbul, anders zou ik wel gaan.
Afgelopen zomer voor het eerst naar Istanbul geweest, direct verliefd op de stad.ilk görüşte aşk
7 over 7 minutenquote:
Bring it on bitchhhhhh.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En ja, pech gehad, a new and stronger challenger appeard
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I feel ya
zelfs de sfeer, lucht is er anders
http://www.istanbulfood.c(...)hur-filibe-koftecisiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er plekken waar ik in de voorgaande jaren vaker heb gegeten. Alleen plan ik zulke dingen niet echt meer, eet gewoon waar we belanden als ik bijvoorbeeld in Taksim ben met vrienden. Ben nu wel benieuwd naar die Filibe koftecisi en als ik er ben geweest, hoor je van me!
quote:
Als je geen hakken van 7 cm of hoger draagt komt het goedquote:
Ja! om 23.58 ok.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Als je geen hakken van 7 cm of hoger draagt komt het goed![]()
EN JAZEKER 21 DECEMBER:
Luister over 3 minuten dit met mij samen:
Yep, speciaal voor de Istanbul Marathon. Nou ja, dat was meer een leuk excuus om terug naar Istanbul te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Wilde je net vragen of je speciaal voor de marathon was gekomen. Volgens mij ben je dan best lang gebleven hier?
Voor eten is niets te klein X... En helemaal niet om Balls of Heaven.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
http://www.istanbulfood.c(...)hur-filibe-koftecisi
'Balls of heaven'
Gerci is niet echt een plek voor dames? Echt te klein binnen, ama mumkunse gewoon gaan. Balls of heaven
Haha laten we maar om 23:57 beginnenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! om 23.58 ok.
Ik zal vast hakken dragen.
Soms, heel soms, als je erg koude, bijne bevroren tenen hebt, is sneeuw wel vervelendquote:Op donderdag 20 december 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
who cares? Istanbul blijft istanbul
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I feel ya
zelfs de sfeer, lucht is er anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |