Fixed, dat zei hijquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, Sjek 'ik ben niet voor Ajax, ik ben voor AFC en dat is heeeeeel ongepast' was toch al niet serieus te nemen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Tchock het volgende:
Bijzonder dat sommige mensen denken dat Vitesse echt van Ajax gaat winnenVitesse heeft de laatste vijf wedstrijden alleen gewonnen van ADO '20, en tegen AZ was het echt een drama. Ben benieuwd.
Bijzondere opmerking van die persoon dan. Want waarom zou Vitesse thuis niet kunnen winnen van Ajax? Ik ben zelf voor Ajax, maar die wedstrijd is van tevoren toch fifty fiftyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ja maar dat zei hij voor de wedstrijd van zondag
Hm, ik als Vitessenaar had er ook een zeer hard hoofd in. Twee keer in één seizoen winnen van Ajax is Vitesse niet vaak gegeven. Daar komt dan nog bij dat Bony er niet is en de vorm bij Vitesse ver te zoeken was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking van die persoon dan. Want waarom zou Vitesse thuis niet kunnen winnen van Ajax? Ik ben zelf voor Ajax, maar die wedstrijd is van tevoren toch fifty fifty
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |