vriendjespolitiek dit!quote:Op maandag 24 december 2012 15:35 schreef DaMart het volgende:
Er is ook een boekenpakket verloot onder de stemmers.
Onder het toeziend oog van de Kerstman, heeft een elfje de volgende naam getrokken:
Minthy
Ook jij van harte gefeliciteerd met het boekenpakket.
En natuurlijk hartelijk bedankt alle andere inzenders en stemmers voor jullie bijdragen aan de kerstverhalenwedstrijd 2012!
Jeui, tof!quote:Op maandag 24 december 2012 15:35 schreef DaMart het volgende:
Er is ook een boekenpakket verloot onder de stemmers.
Onder het toeziend oog van de Kerstman, heeft een elfje de volgende naam getrokken:
Minthy
Ook jij van harte gefeliciteerd met het boekenpakket.
En natuurlijk hartelijk bedankt alle andere inzenders en stemmers voor jullie bijdragen aan de kerstverhalenwedstrijd 2012!
Ik had je met liefde willen wijzen op "vuile takketeef" in mijn verhaal, maar dat was waarschijnlijk nog te braaf geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 03:41 schreef JAM het volgende:
Ik stem op GLORIE omdat dat het enige verhaal is waar het woord KUT in voorkomt. Andere criteria sieren het Nederlands niet.
Bedankt collega!quote:Op maandag 24 december 2012 15:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Robdriessen, proficiat!
Mijn eigen favoriet was Glorie. Zeer sterk geschreven en zo cynisch als tsja... tekst maar zijn kan, doorspekt met zwarte humor. What's not to like? Petje af voor Simpleton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |