quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef bleiblei het volgende:
Skuu is battle of the brides aan het kijken.
Mwa durf er geen uitspraken over te doenquote:
hoe lang moet je wachten op uitslag?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwa durf er geen uitspraken over te doenna een half uur was ik klaar. Nog 3 keer doorgelezen en toen maar ingeleverd.
Werkelijk geen ideequote:Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang moet je wachten op uitslag?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH EN HET WEIRDSTE
de surveillant ging gewoon ook het tentamen zitten makenIk zat helemaal vooraan en zag gewoon wat hij omcirkelde
![]()
Ja met een brilletjequote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja met een brilletjemaar ik kende hem niet dus ik dacht, misschien geeft hij wel recht
maar hij moest per vraag nog langer nadenken als ik dus die hoop liet ik maar varen
MY EYESSSSSS!!!quote:
hij danst momenteel precies op mijn muziekquote:
Staygold met Wallpaper. Moet je eens opzetten en dan naar dat beest kijken, EPIC!quote:
oh ja, nou je het zegtquote:
Omdat 2013 dus krijg je meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom krijg ik opeens 18 euro meer zorgtoeslag?
ZV is ook duurderquote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom krijg ik opeens 18 euro meer zorgtoeslag?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat 2013 dus krijg je meer.
Mja, maar die betaalt mijn moeder.quote:
Ja maar jaarbedrag. Dan heb ik toch geen idee hoe dat per maand uitkomt. En had het wel door 12 gedeeld, maar ging er eigenlijk vanuit dat er wel ergens een addertje zou zijn ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb gewoon een brief gehad over de verhoging.
dan maak je het aan je moeder overquote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar die betaalt mijn moeder.
Nou, zij maakt naar mij over om de verzekering te betalen. Kan op zich best voorstellen dat ze 18 euro minder overmaakt dan wat het daadwerkelijk kost.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan maak je het aan je moeder over
kan ik je niet mee helpen, ik ben zwaar duur verzekerd en ga nog een duurdere tandverzekering nemen dan ik al heb omdat mongolengebitquote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil me eigenlijk ergens goedkoper verzekeren. Maar ik weet niet waar.
Ik wil de dekking houden die ik heb, maar dan voor minder.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan ik je niet mee helpen, ik ben zwaar duur verzekerd en ga nog een duurdere tandverzekering nemen dan ik al heb omdat mongolengebit
Denk dat iedereen dat wel wilt.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil de dekking houden die ik heb, maar dan voor minder.
Succes met zoeken, ik heb het opgegeven en het maar geaccepteerd dat ik 12 euro per maand meer ga betalenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil de dekking houden die ik heb, maar dan voor minder.
nee hoor, ik niet, ik betaal graag meer voor minderquote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel wilt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, ik niet, ik betaal graag meer voor minder
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Halve tomaat voor de prijs van 2?
Ik 13 per maand. Maar vrees voor hetzelfde ja. Iets met bomen en bos enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Succes met zoeken, ik heb het opgegeven en het maar geaccepteerd dat ik 12 euro per maand meer ga betalen
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, ik niet, ik betaal graag meer voor minder
snoeptomaatjes lightquote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus ik ga een bedrijf opzetten die halve tomaten verkoopt, gat in de markt.
Ja en gezeik met gecontracteerde zorgquote:Op donderdag 20 december 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik 13 per maand. Maar vrees voor hetzelfde ja. Iets met bomen en bos enzo.
ja daar heb ik ook niet zoveel trek in. Moet je snel naar een zorgverlener, eerst kijken/uitzoeken of je de poen wel terug krijgtquote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en gezeik met gecontracteerde zorg
Ja daarom, scheelde wel 11 euro per maandquote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook niet zoveel trek in. Moet je snel naar een zorgverlener, eerst kijken/uitzoeken of je de poen wel terug krijgt
quote:
ja das het lastige, risico inschattenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja of ik moet van 2 sterren aanvullend naar ZonderMeer. Maar die vind ik een beetje karig. Aan de andere kant, hoe vaak gebruik ik het...
Ik heb vooral tandarts en anticonceptie. Maar aan de andere kant, als er wel iets gebeurd ben je de lul. TWIJFELS!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das het lastige, risico inschatten
Ik heb een kneuzenlijf dus ik ben hoog verzekerd
zit alleen altijd net onder mijn eigen risico tot nu toe ;')
anticonceptie? is dat vanuit aanvullende verzekering?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb vooral tandarts en anticonceptie. Maar aan de andere kant, als er wel iets gebeurd ben je de lul. TWIJFELS!
Ik betaal volgens mij 13 euro per jaar aan de pilquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anticonceptie? is dat vanuit aanvullende verzekering?
Zoveel kost de pil/condooms toch niet?
Heb ik live gezienquote:
Dat hielp mij laatst ZO erg met opstaan hequote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoeveel kost de pil als je m los koopt? Da's ook niet zoveel toch/
En ja, helaas heel vroeg op morgen en lange dag
Geen idee. Mijn moeder heeft hem de laatste keer gehaald en betaald. Maar het is niet duur idd.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anticonceptie? is dat vanuit aanvullende verzekering?
Zoveel kost de pil/condooms toch niet?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bambi heeft interpolis
Maar de polis die je nu hebt gehad, is met die 2 sterren aanvullend toch?!?!
Want ik heb precjes hetzelfde als jij dan
anticonceptie?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb vooral tandarts en anticonceptie. Maar aan de andere kant, als er wel iets gebeurd ben je de lul. TWIJFELS!
hoe cool ben jij dan!!!!!!quote:
Nou dat dus, allemaal mensen zeggen dat hun verzekering goedkoper is geworden. Dus ik snap niet waarom deze 13 euro duurder is geworden!quote:
Precies hetzelfde dusquote:
gedeelde smart = halve smartquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat hielp mij laatst ZO erg met opstaan heik lag nog in bed te balen dat ik eruit moest en ineens zie ik whatsappje van jou ZOMG IK BEN NIET ALLEEN
Mja.quote:
mijnes wel in ieder gevalquote:
Door aanvullend -> zondermeer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou dat dus, allemaal mensen zeggen dat hun verzekering goedkoper is geworden. Dus ik snap niet waarom deze 13 euro duurder is geworden!
je bent volwassen, zoek het uit en maak een keuze, klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn moeder heeft hem de laatste keer gehaald en betaald. Maar het is niet duur idd.
Ik vind dit zo moeilijk.Ga wel met m'n moeder overleggen ofzo.
Hij was idd vaag! Maar de polis is niet met dat 1 euro ding, want als ik op internet 2 sterren aanvullend én 2 sterren tandarts aanklik krijg ik precies die 123.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dusmehe
Maar die polis is NIET met die van 1 euro?
U sure? Ik vond de brief die erbij zat zo verwarrend
Dus als ik het zo laat dan hou ik 2 sterren aanvullend?
M'n moeder betaalt. Dan vind ik wel dat ze enig recht van spreken heeft.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je bent volwassen, zoek het uit en maak een keuze, klaar
Oke mooi, ik laat t gewoon zo precies om jouw reden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij was idd vaag! Maar de polis is niet met dat 1 euro ding, want als ik op internet 2 sterren aanvullend én 2 sterren tandarts aanklik krijg ik precies die 123.
Ja. Kut interpolis.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Door aanvullend -> zondermeer.
okidoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
M'n moeder betaalt. Dan vind ik wel dat ze enig recht van spreken heeft.
Nee geen aanvullende korting meer voor studenten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
eigen risico wordt hoger en dekking van basisverzekering is lager, aanvullende verzekeringen zijn over het algemeen duurder geworden. Wellicht compensatie daarvoor?
en als je een mongolengebit hebt kun je niet altijd zo maar weer omhoog zettenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke mooi, ik laat t gewoon zo precies om jouw reden.
Straks heb ik het wel nodig en dan heb ik het naar minder gezet
Ik heb een goed gebit, maar dan nogquote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en als je een mongolengebit hebt kun je niet altijd zo maar weer omhoog zetten
ik bedoelde compensatie vanuit zorgtoeslagquote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geen aanvullende korting meer voor studenten.
Wel een nieuwe "aanvullend pakketding" maar die dekt geen kut
Oh ja ik krijg ook meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoelde compensatie vanuit zorgtoeslag
nog wel, wacht maar tot je 30 wordt...... ok laat maarquote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een goed gebit, maar dan nog
Mehehe ja ik snap je wel hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog wel, wacht maar tot je 30 wordt...... ok laat maar![]()
![]()
noooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR WE WORDEN HEUL GEEN 30 WANT OVER 53 MINUTEN GAAN WE DOOD
Nog slechter.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog wel, wacht maar tot je 30 wordt...... ok laat maar![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik bedoelde compensatie vanuit zorgtoeslag
nice!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb alleen dat nummer gezienZe stonden op het hoofdpodium en het regende keihard
[..]Krijg nu ook ¤88,-
Gecontracteerde zorg, precies naar hetzelfde gekekenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zilveren Kruis is wel goedkoper met vrijwel exact dezelfde dekking. EN als je daar nieuw lid wordt krijg je 75 euro...
Ga toch maar eens lezen wat dat inhoudt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gecontracteerde zorg, precies naar hetzelfde gekeken
Als jij niks kon vinden kan ik het vast ook niet, haha.quote:
Naja ik heb alleen naar grotere verzekeringdingen gekeken want ik hoef geen 'wazige' verzekering en ik wilde niet gecontracteerd. Dusquote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga toch maar eens lezen wat dat inhoudt.
[..]
Als jij niks kon vinden kan ik het vast ook niet, haha.
Harry's Zorg Knallerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb alleen naar grotere verzekeringdingen gekeken want ik hoef geen 'wazige' verzekering en ik wilde niet gecontracteerd. Dus
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg ook echt een brief waarvan de enveloppe bijna een exacte kopie van duo was, dus ik open maken. Was het reclame voor zorgverzekringdafuq
Maar volgens mij is Interpolis ook gecontracteerd hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb alleen naar grotere verzekeringdingen gekeken want ik hoef geen 'wazige' verzekering en ik wilde niet gecontracteerd. Dus
Nee, ik heb het nagekeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Interpolis ook gecontracteerd hoor.
Hmm, dan klopt de website waar ik op zit niet blijkbaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nagekeken.
Alleen bij expliciet vermeldde dingen in je vergoedingenboekje mag je naar door hun gecontracteerde zorgverzekeraars (dat is echt bijna niks, voorbeeld: herstellingsoord na revalidatie) en bij zilveren kruis was het best veel.
De dropjes zijn zojuist weer gearriveerd.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De dropjes zijn zojuist weer gearriveerd.
Hoe jij het daar uberhaupt gevonden hebt snap ik niet. Want ik zie ner-gens terug wat voor behandelingen daar dan niet onder vallen enzo.quote:
Ik had papieren aangevraagd maar daar staat het ook niet inquote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe jij het daar uberhaupt gevonden hebt snap ik niet. Want ik zie ner-gens terug wat voor behandelingen daar dan niet onder vallen enzo.
Nou, interpolis vond ik wel iets duidelijker dan zilveren kruis. Maar vaag blijft het.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had papieren aangevraagd maar daar staat het ook niet in
Alleen dat het gecontracteerde zorg is, gelukkig is interpolis echt glas helder
Ja ik wilde zeggen dat ZK vaag is en interpolis helderquote:Op donderdag 20 december 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, interpolis vond ik wel iets duidelijker dan zilveren kruis. Maar vaag blijft het.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wilde zeggen dat ZK vaag is en interpolis helder
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn moeder die iets van internet wil laten zien en dan een foto van haar beeldscherm heeft gemaakt![]()
Mijn moeder die iets van internet wil laten zien en dan een foto van haar beeldscherm heeft gemaakt![]()
Australië bestaat al niet meerquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS YELLOWSTONE AL UITGEBARSTEN?! IS ER AL SOLAR FLARE?!?!
ATOOMBOMMEN?!?!!!! ALIENS?!
Was toch een kutvolkquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Australië bestaat al niet meer
Rip aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Australië bestaat al niet meer
Not nicequote:Op vrijdag 21 december 2012 06:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Om fucking 6:45 moeten rennen voor de trein omdat ie te vroeg is![]()
Not really noquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 06:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Om fucking 6:45 moeten rennen voor de trein omdat ie te vroeg is![]()
Dat is nog maar de vraag he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Hivanavond m'n vrienden nog even zien
zin in!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Hivanavond m'n vrienden nog even zien
zin in!
Mjah, ik weet dat het kán, maar heb nog niet het gevoel dat ze veel zin heeft om buiten te komen spelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag he?![]()
Ik ben op oorlogspad vandaag
Gelukkig duurt het nog een paar dagen tot je zover bent, of het einde van de wereld moet roet in het eten gooienquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, ik weet dat het kán, maar heb nog niet het gevoel dat ze veel zin heeft om buiten te komen spelenjij geen nieuws?
Unfbest veel mensen die deze dagen jarig zijn ook trouwens!
Ja echt niet normaal vee, in mijn vriendenlijst van fb staan er over drie weken elke dag wel iemand (meestal meerdere op een dag) jarigquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, ik weet dat het kán, maar heb nog niet het gevoel dat ze veel zin heeft om buiten te komen spelenjij geen nieuws?
Unfbest veel mensen die deze dagen jarig zijn ook trouwens!
Alleen heeft dit met de Maya's te maken en niks met godquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amerikanen denken dat de wereld pas om amerikaanse tijd vergaat omdat god in amerikaanse tijd leeft.
Seems legit
Dat Samson-filmpje van gisteravondquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alleen heeft dit met de Maya's te maken en niks met god
En de maya's leefden toen in Mexico vandaar dat ze dat denken
16u onze tijd zou het moeten gebeurenIk kijk er al naar uit (naar de velen omg ik ben niet dood posts op facebook
)
En morgeuh!! Nog steeds half ziek blehMaar ik had het beter dan cif... die was pas om 6u thuis vannacht
![]()
![]()
Thehehehehequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat Samson-filmpje van gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was Cif aan het doen dan?
Jup !quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de antichrist wordt om 16:00 geboren dus?
Normaal nietquote:
nee juist niet, want die moeten we preventief euthanaserenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:38 schreef PriemGirl het volgende:
Thehehe alle kinderen die vandaag om 16u geboren worden................................................
ERMAHGERD TRIX DOE EENS PERSEN![]()
![]()
!11!1! Owjah !!quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee juist niet, want die moeten we preventief euthanaseren
Nee joh, gewoon even exorcistje doen, opgelostquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee juist niet, want die moeten we preventief euthanaseren
Begin van het eindequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Er vliegen honderd miljard meeuwen over de tuinabandon earth!!!
Schuilkelder nuu !!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hij was ook echt pissig gisteren. Klant had ook nog even gezegd dat het vandaag om 13u klaar moest zijn want dan hadden ze kerstborrel en sommigen moesten nog wat doen voor het verlofquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Arme Cif. Dat lijkt me echt kut, dat je een hele nacht doormoet met iets wat zich maar niet laat oplossen
omdat het privé was?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand op mijn feestboek die ons de laatste tijd volledig op de hoogte had gehouden van elke scheet die ze liet door haar zwangerschap, komt nu ineens met "sorry schat, ik kan het niet meer voor me houden, mijn dochter is 2 weken geleden geboren einz dit dat alles".
Waarom zou je dat niet op feestboek zetten als heel feestboek weet dat je hoogzwanger was?
Jah, iedereen roept de hele tijd 'je zult het wel zat zijn he?' En dan zeg ik dat ik eigenlijk vind dat ze nog wel even mag blijven zitten en dan gaat er telkens zo'n collectieve 'huh?' door de ruimtequote:Op vrijdag 21 december 2012 07:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nog een paar dagen tot je zover bent, of het einde van de wereld moet roet in het eten gooienHier nog geen nieuws nee, beetje jammer
Hoe hoe H.... OHNEEquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het privé was?
Twee weken ook echt
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Ik stem voor dat Trix vandaag gaat baren. Want dan kan ze op haar geboortekaartje iets heul matigs zetten, zoals "ze zeiden dat het het eind van de wereld zou zijn, maar het was juist het begin"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Dat kind is nog op 12-12-12 geboren ook, dan wil je toch gelijk roepen "KIEK WAT EEN BRILJANTE GEBOORTEDATUM IK MET MIJN GEBATS GEREGELD HEB?"
Of Antichrist !quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
De leidinggevende vond vandaag ook een goede dag, konden we haar Maya noemen
Dat zou echt een bazenactie zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
De leidinggevende vond vandaag ook een goede dag, konden we haar Maya noemen
Op 9gag is het nog grappig; maar op fb was ik het vanmorgen al beu toen ik het nog maar opendequote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:53 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehehe... Staat bij : Not photoshopped picture of Australia at the moment.
[ afbeelding ]
oh, dat laatste is wel matigquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef Incantrix het volgende:
Zo, even over op de ipad, loop ik niet de hele tijd een half topic achter
En nee, Damian natuurlijk
sta je toch gek te kijken als er een moedervlek in de vorm van 3 zessen op haar kop zit en er een roedel Rottweilers het ziekenhuis inrent als ze er net is![]()
Ohja, en dan moet ik dood ook natuurlijk, want ik heb haar gebaard
Ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb al 3 dagen 'it's the end of the world as we know it' in mijn hoofdgelukkig is REM wel leuk, maar na 3 dagen ben ik er wel klaar mee
Duidelijkquote:
trollen met de apocalypsquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoorde op de radio dat ze in één of ander Nederlands dorp vandaag een rampenoefening inclusief luchtalarm gaan doen. Goeden timing trololololololo![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg altijd, als je me in een kist onder de grond doet kom ik bij je spoken
Je begraaft je afval toch ook niet
neen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogen we je wel op zee dumpen?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoorde op de radio dat ze in één of ander Nederlands dorp vandaag een rampenoefening inclusief luchtalarm gaan doen. Goeden timing trololololololo![]()
I've seen peekshurs. No.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Niet? Lekker opgegeten worden door maden enzo? Nee?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg altijd, als je me in een kist onder de grond doet kom ik bij je spoken
Je begraaft je afval toch ook niet
Ja maar daar heb ik niks aan als ik maandagavond baar en dinsdag alles dicht is! En er is vast wel een appie open hoor, maar ik wil paardenbiefstuk en échte carpaccio ipv die voorverpakte rundermeuk van de superquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Trix, dat rode vlees is donderdag veul goedkoper!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn oom zei altijd dat we hem maar bij het grof vuil moesten zetten
Maar begraven, sjesus, da's zo 1800! als we al die triljoen miljoen mensen moeten begraven is alles 1 groot graf. Blaas mij maar gewoon weg.. Maar ik moet wel zeggen: mijn opa's as is uitgestrooid over de zee, dat romantische verhaal kregen wij als kind altijd te horen. Vond ik echt zó mooi! En toen zag ik een keer een docu over hoe dat dan gaat![]()
Visserboten hebben dat als side-job (net als de appies met hun postpunt) en die nemen dan als ze gaan vissen een pallet met pakjes as mee en die storten ze dan als ze stilliggen met bosjes tegelijk, onuitgepakt door een koker aan de zijkant van het schip. Dus
Mogen ze je wel uit elkaar halen zodat iemand met jouw ogen gaat rondlopen e.d. ?quote:
Mij welquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mogen ze je wel uit elkaar halen zodat iemand met jouw ogen gaat rondlopen e.d. ?
Zou ik laten doen door mensen die je echt kenden in elk gevalquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:06 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Strooi mij maar ergens uit waar het lekker warm en zonnig is
Ja wel een beetje okee denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, iedereen roept de hele tijd 'je zult het wel zat zijn he?' En dan zeg ik dat ik eigenlijk vind dat ze nog wel even mag blijven zitten en dan gaat er telkens zo'n collectieve 'huh?' door de ruimteheb wel het gevoel dat de tijd begint te dringen, maar Stef was er nu al zeg maar, dus dat geeft wel een soort van spanning. En joh, nog heeeel even, dan kun jij baby snuffelen
Unf, nou he? Viel mij ook al op, best vaagen oeh, dat is wel hip! Hoe ging recht gisteren?
thxquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:15 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Loqi, ik moet echt ff zeggen dat je eenhoorn echt TE cute wordt!!
Ik heb een update een paar topics terug nog gezien. Is ie al af inmiddels?
Ik zal mijn best doen om geliefd te blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zou ik laten doen door mensen die je echt kenden in elk geval
Ohja, dat herken ik nog welquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel een beetje okee denk ikmaar wil niet te hoopvol zijn want straks valt het tegen
Als je as je lief isquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om geliefd te blijven![]()
ja hoor, graag zelfs!quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mogen ze je wel uit elkaar halen zodat iemand met jouw ogen gaat rondlopen e.d. ?
ja mijn onkel heeft een grootvaarbewijs, dus als oma dood is gaan we met hem de zee op en strooien we opa en oma samen uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zou ik laten doen door mensen die je echt kenden in elk geval
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel een beetje okee denk ikmaar wil niet te hoopvol zijn want straks valt het tegen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik zie net dat een oud-manager van me zijn zoon P.ieter heeft genoemd.
Dat is best lullug als je achternaam P.iet is
NIETquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik zie net dat een oud-manager van me zijn zoon P.ieter heeft genoemd.
Dat is best lullug als je achternaam P.iet is
mutsquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee kut ik wilde trix kwooten
Joah ik ookquote:
En terechtquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
en DAAROM wil ik dus mijn zoon Hendrik noemen!
Maar het mag nie-hiet
des te sneller is het verkansie!!!11quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah ik ook
Peheheheh goeien naam idd
Argh manager komt net dat ik nog een probleem moet fixen.. Damn moet ik toch nog daadwerkelijk werken vandaag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
en DAAROM wil ik dus mijn zoon Hendrik noemen!
Maar het mag nie-hiet
Ooww, dát vind ik wel echt heel mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mijn onkel heeft een grootvaarbewijs, dus als oma dood is gaan we met hem de zee op en strooien we opa en oma samen uit
Wát?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:27 schreef Incantrix het volgende:
GET DOWN THERE AND SUCK MY BUDDIES COCK
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, dát vind ik wel echt heel mooi![]()
(hormonen.. *snotter*)
paar topics terugquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat herken ik nog welmaar het klinkt goed
loqi, waarwaar? En woehoe!je weet ons tzt te vinden he? Mijn lief vind 'm ook leuk
Sushiquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vanavond sushi maken voor morgen, want daar heb ik al weken zin in maar geen zin in vreetschuur en ik heb twee chinese collegas met wie ik zo naar de toko ga en spullen halen en omg omg omg zin in en hyper en nu HOARD ALL THE SUSHIRECEPTEN en geen zin meer om te werkenOMNOMNOM.
Lalalala bijna kerst en jarig en
Ooww, ik kijk ff of ik straks terugbladerquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
paar topics terugmaar ik post hem nog wel eens als hij helemaal af is. Zal na oud een nieuw zijn tho
daar moet je niet zoiets voor pakken joh. Neem iets als:quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ultieme poging om REM te verbannen tot ergens áchterin mijn brein
AAAAAALLLLLLL I WANT FOR CHRISTMAAAAAAAAAAASSSS IS YOUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar moet je niet zoiets voor pakken joh. Neem iets als:
RRRROOOOOSAAAAMUNDE, LALALA LALALA LALAAAA
Dat dus, die Michael Stipe jankt echt overal tussendoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
Iiiittt's the end of the worllld as we know it.................
Ow wacht
Ik krijg hem er ook niet uit hoorVrees dat ie er de hele dag in blijft hangen
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1909168/
6/50#120587756]vrijdag 21 december 2012 09:29[/url] schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, ik kijk ff of ik straks terugbladeren och, babies doen toch nog weinig met knuffels
NIETquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:33 schreef Loqi het volgende:
Dames hoe bergen jullie panty en kousen op? Mijn lade is zon rommeltje, kan nooit vinden wat ik zoek. Zo eens uit ruimen
[..]ja precies. Komt goed
momenteel liggen ze op 1 kluit in de hoek van de slaapkamer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:33 schreef Loqi het volgende:
Dames hoe bergen jullie panty en kousen op? Mijn lade is zon rommeltje, kan nooit vinden wat ik zoek. Zo eens uit ruimen
Welcomequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er geen last van
Ik heb nu wèl feliz navidad im kopf
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ultieme poging om REM te verbannen tot ergens áchterin mijn brein
Yeshquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:33 schreef Loqi het volgende:
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sushi moet je toch juist supervers maken?
very herkenbaarquote:
Kan wel maar hoeft nietquote:
Ja klopt, daar heb k gister nog swatches van lopen zoeken maar ik denk toch dat ik er niets van wil :/quote:
Ik vind het prima hoor, samen bestellen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil eigenlijk wel 2 of 3 skyfalls
ja prima, laat maar even weten hoeveel plekjes je overhoudtquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, samen bestellen?
3 lakjes pastquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja prima, laat maar even weten hoeveel plekjes je overhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |