quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef bleiblei het volgende:
Skuu is battle of the brides aan het kijken.
Mwa durf er geen uitspraken over te doenquote:
hoe lang moet je wachten op uitslag?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwa durf er geen uitspraken over te doenna een half uur was ik klaar. Nog 3 keer doorgelezen en toen maar ingeleverd.
Werkelijk geen ideequote:Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang moet je wachten op uitslag?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH EN HET WEIRDSTE
de surveillant ging gewoon ook het tentamen zitten makenIk zat helemaal vooraan en zag gewoon wat hij omcirkelde
![]()
Ja met een brilletjequote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja met een brilletjemaar ik kende hem niet dus ik dacht, misschien geeft hij wel recht
maar hij moest per vraag nog langer nadenken als ik dus die hoop liet ik maar varen
MY EYESSSSSS!!!quote:
hij danst momenteel precies op mijn muziekquote:
Staygold met Wallpaper. Moet je eens opzetten en dan naar dat beest kijken, EPIC!quote:
oh ja, nou je het zegtquote:
Omdat 2013 dus krijg je meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom krijg ik opeens 18 euro meer zorgtoeslag?
ZV is ook duurderquote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom krijg ik opeens 18 euro meer zorgtoeslag?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat 2013 dus krijg je meer.
Mja, maar die betaalt mijn moeder.quote:
Ja maar jaarbedrag. Dan heb ik toch geen idee hoe dat per maand uitkomt. En had het wel door 12 gedeeld, maar ging er eigenlijk vanuit dat er wel ergens een addertje zou zijn ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb gewoon een brief gehad over de verhoging.
dan maak je het aan je moeder overquote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar die betaalt mijn moeder.
Nou, zij maakt naar mij over om de verzekering te betalen. Kan op zich best voorstellen dat ze 18 euro minder overmaakt dan wat het daadwerkelijk kost.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan maak je het aan je moeder over
kan ik je niet mee helpen, ik ben zwaar duur verzekerd en ga nog een duurdere tandverzekering nemen dan ik al heb omdat mongolengebitquote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil me eigenlijk ergens goedkoper verzekeren. Maar ik weet niet waar.
Ik wil de dekking houden die ik heb, maar dan voor minder.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan ik je niet mee helpen, ik ben zwaar duur verzekerd en ga nog een duurdere tandverzekering nemen dan ik al heb omdat mongolengebit
Denk dat iedereen dat wel wilt.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil de dekking houden die ik heb, maar dan voor minder.
Succes met zoeken, ik heb het opgegeven en het maar geaccepteerd dat ik 12 euro per maand meer ga betalenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil de dekking houden die ik heb, maar dan voor minder.
nee hoor, ik niet, ik betaal graag meer voor minderquote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat wel wilt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, ik niet, ik betaal graag meer voor minder
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Halve tomaat voor de prijs van 2?
Ik 13 per maand. Maar vrees voor hetzelfde ja. Iets met bomen en bos enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Succes met zoeken, ik heb het opgegeven en het maar geaccepteerd dat ik 12 euro per maand meer ga betalen
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, ik niet, ik betaal graag meer voor minder
snoeptomaatjes lightquote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus ik ga een bedrijf opzetten die halve tomaten verkoopt, gat in de markt.
Ja en gezeik met gecontracteerde zorgquote:Op donderdag 20 december 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik 13 per maand. Maar vrees voor hetzelfde ja. Iets met bomen en bos enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |