De triples vielen ineens niet meer en die 170 finish ging ook niet in leg 3 van set 5 met Rand op 90.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:35 schreef aswesleep het volgende:
Rand terecht door, veel beter in de laatste set. Mocht hij die maniertjes laten...
SkySports interviewt meestal alleen de winnaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Nober het volgende:
Benieuwd of Kim nog een interview doet bij SkySports, denk het niet.
Dit dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:37 schreef hafcfan het volgende:
Rand is gwn baas. Deal ermee. Ajacied422 weet die zag hem ook al op de PC 2011.
Ja wat een zeikerds hier. Nu kunnen ze niet meer fappen op Dana.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is Rand vervelend ? Niks mis mee, niet zo'n zoutzak als de meesten die er rondlopen.
Morgen die krullenbol van Jerry Hendriks, hopen dat Taylor verliest.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wat een zeikerds hier. Nu kunnen ze niet meer fappen op Dana.
Dat magquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef IbanMayo het volgende:
Mag ik even zeggen dat Scholten een baas is?
Dank!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat mag
Hoogachtend,
Sjek van Gelder
Niet haten op Koert.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een drankneus is die Koert Westerman ook
Mag ik zeggen dat dat klopt.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef IbanMayo het volgende:
Mag ik even zeggen dat Scholten een baas is?
Ik heb kaas, kroekoek, nootjes, chips, bier, berenhap, pizza.quote:
11 december.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef vosss het volgende:
Zeg maar zn pa is dus net koud een paar dagen geleden gestorven of iets?
Mij hadden ze de vinkentering kunnen krijgen met hun darts.
Maargoed, dat is ook voor iedereen persoonlijk om die afweging te maken natuurlijk.
Nog goed gespeeld dan in dat licht zegmaar.
Hier alleen bier, guess that just has to do, Cheers!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb kaas, kroekoek, nootjes, chips, bier, berenhap, pizza.
Keus genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |