Klaasen kan je niet meer ''hoog'' niveau noemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef glaciest het volgende:
Wel opvallend dat bijna al die gasten vadsig worden als z'n een paar jaar op hoog niveau spelen; van Gerwen, Klaasen, Huybrechts, etc.
Absoluutquote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn High Finishes zijn ook uitstekend verzorgd. Tegen Newton zou hij ook wel een leuk potje af kunne nleveren.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Was het niet vorig jaar dat hij tegen Paul Nicholson na een "kijk mij eens baas zijn" 170 finish van Nicholson, de volgende leg doodleuk met 180 begon?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Was het niet vorig jaar dat hij tegen Paul Nicholson na een "kijk mij eens baas zijn" 170 finish van Nicholson, de volgende leg doodleuk met 180 begon?![]()
Nah, dit is de set van Rand dus het maakt in principe niets uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Guard het volgende:
Kim heeft het moeilijk met zijn dubbels
Hij is een mannetje laat gaan joh.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef aswesleep het volgende:
Die Rand kijkt wel heel graag in de camera.
DAT was vet om te zienquote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Koningsreactie van Nicholson ook
Heeft ie nog steeds moeite, denk dat ie ze liever gooit, dan zo opzichtig mist...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nah, dit is de set van Rand dus het maakt in principe niets uit.
Twitter het effe met hashtag #rtl7darts, kijken of ze daar iets over zeggenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef Szura het volgende:
Ik word zo moe van die wijsneus van een Co
Van Barneveld - Clarys was nou niet bepaald spannend.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef TLC het volgende:
Een Nederland-Belgie bij darts lijkt me ook wel erg leuk
Pa van Huybrechts overledenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:16 schreef vosss het volgende:
Wat voor tragische gebeurtenissen hadden ze het net over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |