SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topicOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:
Doei baasquote:
ja dat is waar hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ach sommige mensen zijn ook nog nooit in Amsterdam geweest.
Maakt niet uit Gquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Doei baasSorry dat ik m stal
Segaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Die ken ik niet
* plopkweker gaat 'm opzoeken op zhe internetz
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:34 schreef supersof het volgende:
jaaa mn kat is er weer na een week
jaa katten zijn lief. en hij ligt nu lekker tegen me aanquote:
Yeahquote:Op donderdag 20 december 2012 21:34 schreef supersof het volgende:
jaaa mn kat is er weer na een week
Segaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* plopkweker gaat 'm opzoeken op zhe internetz
nou, inmiddels weet je alles.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:30 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Vertel me alles, ik wil weten.
XboX360 controller en PS1 kan je er zo naast zetten en zoek de verschillen doenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik begreep 'm
Kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
XboX360 controller en PS1 kan je er zo naast zetten en zoek de verschillen doen![]()
meh.. opzich wel maar de gevolgen zijn een beetje tsjaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van vannacht?
Oh, dat klinkt niet zo fijnquote:Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef msacras het volgende:
[..]
meh.. opzich wel maar de gevolgen zijn een beetje tsja
Een meisje op school?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Een meisje zag dat ik naar Miley luisterde en lacht me nu uit!
Terecht.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Een meisje zag dat ik naar Miley luisterde en lacht me nu uit!
Oh zo. Beetje jammer dan van die reactiesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef msacras het volgende:
[..]
nah ik vind het zelf wel meevallen maar sommige reacties zijn een beetje mehmeh
Laat deze mooie meid met rust.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef JRRY het volgende:
Wel terecht van Miley Cyrus is een en al bagger.
ohmyquote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat deze mooie meid met rust.
[ afbeelding ]
Is mooi!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohmy![]()
![]()
kies dan een mooie foto van haar :s
Ja dan ontploffen alle landen met UTC+1quote:
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan ontploffen alle landen met UTC+1
Nee he, de stress is hoog nu!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohfucckkkkkkk ik kan dit niet meer aan@!
Heeft Miley al wel eens aan haar lijf/gezicht laten sleutelen?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat deze mooie meid met rust.
[ afbeelding ]
Niets aan haar wat veranderd hoeft te worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heeft Miley al wel eens aan haar lijf/gezicht laten sleutelen?
ze heeft zo'n plofkop.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niets aan haar wat veranderd hoeft te worden.
Gaat wel goed. ff lekke gedoucht en in bed gekropen en tv gekeken. En verder niet zoveel gedaan. Hoe was het bij jou danquote:
ah dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaat wel goed. ff lekke gedoucht en in bed gekropen en tv gekeken. En verder niet zoveel gedaan. Hoe was het bij jou dan
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb per ongeluk via internet een pakje besteld, nu krijg ik die morgen.
haha mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah dat is altijd lekkerja was prima hoor
Ja, beetje films gekekenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoiilekkere vrije middag gehad?
ja was gezelligquote:Op donderdag 20 december 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, beetje films gekeken. Jij ook een leuke avond gehad?
Mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja was gezelliglekker de hond uitlaten met een paraplu die na 5 meter al stuk was
wat, die ginger?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:22 schreef supersof het volgende:
kut appol, het is niet eens waar mensen.
Ziekenbezoek?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:22 schreef msacras het volgende:
[..]
wat, die ginger?
vast wel... als appel mijn advies over het ziekenbezoek heeft opgevolgd
ginger lag in het ziekenhuis die ik zei tegen appel dat hij langs moest gaan!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ziekenbezoek?
Denk je echt dat appol met die ginger gaat enzo.
oh hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]
ginger lag in het ziekenhuis die ik zei tegen appel dat hij langs moest gaan!
of ze was ziek ofzo weet nie meer precies
gefeliciteerd kiddoquote:Op donderdag 20 december 2012 22:26 schreef AppelCake het volgende:
Ginger zegt dat ze het met me wil doen!
hahahahaah ik zag je plaatje welquote:
omfg dat is zo geylquote:Op donderdag 20 december 2012 22:26 schreef AppelCake het volgende:
Ginger zegt dat ze het met me wil doen!
haha ik weet ook hoe appol heetquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef supersof het volgende:
oh lol ik dacht dat niemand het wist. en hij deletete het plaatje ook enz
ik heb hem op de WA en dan zie je naam automatischquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef supersof het volgende:
oh lol ik dacht dat niemand het wist. en hij deletete het plaatje ook enz
Jij verheugt je er wel heel erg op héquote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik nog 3 dagen maar dat maakt me niet uit
in vakantie jaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij verheugt je er wel heel erg op hé
oh haha, dat wist ik nietquote:Op donderdag 20 december 2012 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb hem op de WA en dan zie je naam automatisch
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik krijg er rode oortjes van
quote:
Maar nu begin ik zelf te twijfelenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geef haar gewoon een keer fucking hard en laat haar dan stikken
ga af op je eerste ingeving en wat is er trouwens belangrijker, je lust of haar gevoelens? denk logisch naquote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar nu begin ik zelf te twijfelen
Mijn lust, ik ben egoïstisch.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ga af op je eerste ingeving en wat is er trouwens belangrijker, je lust of haar gevoelens? denk logisch na
daarom, dat is normaalquote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn lust, ik ben egoïstisch.
lust natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ga af op je eerste ingeving en wat is er trouwens belangrijker, je lust of haar gevoelens? denk logisch na
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn lust, ik ben egoïstisch.
de meet met mezelf was gezelligquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef msacras het volgende:
slapen doei![]()
Hoe was btw de minimeet vandaag nog?
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef msacras het volgende:
slapen doei![]()
Hoe was btw de minimeet vandaag nog?
Oh, door wie?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan word je verbannen op tc
Pics van je botjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
de mannelijke walm van aroma''s die onder mijn gespierde bovenarmen vandaan komt
neequote:
prachtigquote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
de mannelijke walm van aroma''s die onder mijn gespierde bovenarmen vandaan komt
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daar ben jij nog niet klaar voor, mijn excuses
ja ik ben godin van de wijsheidquote:
Athena?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben godin van de wijsheid
Neequote:
soms wel maar als je een ander pijn doet is dat niet beterquote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
voor jezelf kiezen is niet beter?
iemand moet de eerste zijn, daar leer je vanquote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms wel maar als je een ander pijn doet is dat niet beter
Oh.quote:
true maar die ginger kan dat vaak genoeg leren zonder appel en dan behoudt appel zijn iniminie beetje waardigheid nogquote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iemand moet de eerste zijn, daar leer je van
je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar die ginger kan dat vaak genoeg leren zonder appel en dan behoudt appel zijn iniminie beetje waardigheid nog
slaaplekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt gelijk
ik laat het varen en ga nu slapend mijn einde tegemoet
gezellig ten onderquote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef JRRY het volgende:
Ik denk dat de wereld vergaat, morgen tijdens te kerstviering op school.
Met een paar lekkere gospelliederen die zingen over Jezus die terug naar aarde komtquote:
Oh dat is wel leuke muziek jaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met een paar lekkere gospelliederen die zingen over Jezus die terug naar aarde komt
Gospel is wel onwijs lekkere muziek, meestal.
lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Met een paar lekkere gospelliederen die zingen over Jezus die terug naar aarde komt
Gospel is wel onwijs lekkere muziek, meestal.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuke muziek jabeter dan zelf zingen ofzo
quote:
mm is dat echt gospel ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar dat falende clubje kinderen op mijn school die kunnen zingen ...![]()
Wel respect.
k vind dit meer gospelquote:
Ook,quote:
jaa heerlijk is dat soms!quote:
21:12 natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef JRRY het volgende:
vergaat de wereld nou om 00.00 precies of op een willekeurig tijdstip overdag?
ja weet ik ook niet. best kut als het echt zo is. dan was deze laatste dag echt saaiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef JRRY het volgende:
vergaat de wereld nou om 00.00 precies of op een willekeurig tijdstip overdag?
Ja, tot 8e uur op school gezeten..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet ik ook niet. best kut als het echt zo is. dan was deze laatste dag echt saai
oh lekker danquote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, tot 8e uur op school gezeten..
je weet het niet he. misschien begint het al gelijk om 0000quote:
Yes, dan mis ik die kerstvieringquote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef supersof het volgende:
Het moet wel voor 12.00 want dan is het in N-Z al de 22ste
haha mooi zoquote:
Slaap lekker fatassquote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef Taexon het volgende:
Hoi
Kom eigenlijk alleen welterusten zeggen!
Truste
Zelfde hier.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef Taexon het volgende:
Hoi
Truste
slaaplekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef Taexon het volgende:
Hoi
Truste
Je hoeft m ook niet te hebben om er een te zijn..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb helemaal geen fatass
[..]
Trusten
iedereen hier is baas.quote:
aah ja en Rock is Opperbaasquote:
Ja dat kan je toch lezen (:quote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Oh Taexon is zeker al slapen he hommo!
quote:
Ik ben sowieso bijna altijd wakker nog om 00:00quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
blijf je ook wakker om te kijken hoe de wereld eraan gaat om 00.00?
haha same herequote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben sowieso bijna altijd wakker nog om 00:00
aaaaah nice!!!quote:
balkje?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, zag m in mn balkje opkomen
Het kan later gebeuren he!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef JRRY het volgende:
LOLOLOLOLOL
Het is gewoon niet waar al die bullshit.
Nananana
Nee hehequote:
ooh ja gezelligquote:
weet niet, denk het niet toch?quote:
staat er trouwens een foto van je in jong userfoto topic?quote:
echt, hoezo dat dan? heb het niet echt gevolgd vanavondquote:
Nee,maar kan morgen wel even een foto sturen in je dmquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
staat er trouwens een foto van je in jong userfoto topic?
haha als je dat graag wilt (:quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,maar kan morgen wel even een foto sturen in je dm
ja ik vroeg of je daar in dat topic stondquote:
Door een post van iemand, maar nvmquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
echt, hoezo dat dan? heb het niet echt gevolgd vanavond
Heb wel eens in: 'Hoe zie jij er nu uit?' gepost,maar die foto kan ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik vroeg of je daar in dat topic stond
Dacht je dat je je grote vriend kwijt was?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Door een post van iemand, maar nvm
Oh haha, laat maar dan hoor (:quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb wel eens in: 'Hoe zie jij er nu uit?' gepost,maar die foto kan ik niet meer vinden.
Je krijgt er morgen wel een hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dacht je dat je je grote vriend kwijt was?
[..]
Oh haha, laat maar dan hoor (:
okeequote:
2012quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Weet iemand nog een leuke film om te kijken?
Nee die heb ik al gezien. Bunker is net af dusquote:
Oh mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die heb ik al gezien. Bunker is net af dus
Je mag wel in de mijnequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mooi![]()
ik heb geen bunker. Dus ik ga wel dood vandaag
aaah liefquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag wel in de mijne![]()
Heb alleen nog knakworstjes in blik over als eten dus als je dat lust is het goed
Jij ook al?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
aaah liefik neem wel bonen in blik mee, want stiekem ben ik vegetariër haha.
Ik ook ja, wie dan nog meer.quote:
Msacras. Zo heet ze toch?quote:
ja sarcasm omgedraaid. maar wist niet dat zij het ook was haha.quote:
hoiquote:
omg.. daar had ik nog niet eens bij nagedacht inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja sarcasm omgedraaid. maar wist niet dat zij het ook was haha.
hahaha nee ik ook niet hoor, van de week pas. ik deed vet moeilijk om die naam te onthouden. en toen ineens, heeeequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omg.. daar had ik nog niet eens bij nagedacht inderdaad
hey jij was er vanmiddag ook al :squote:
haha jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hey jij was er vanmiddag ook al :s
En jij heet vast Sophie natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha nee ik ook niet hoor, van de week pas. ik deed vet moeilijk om die naam te onthouden. en toen ineens, heeee
nee fout!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij heet vast Sophie natuurlijkallemaal heel logisch
Niet?quote:
Nope, bijna goed.quote:
Ohquote:
Ook niet!quote:
Je heet Sofje?quote:
Nopequote:
Sofiaquote:
Nee met phquote:
Mooie naam.quote:
Dankjequote:
Stefan. Maar mijn familie en alles noemt me Steef dus. VInd ik eigenlijk ook wel leukerquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankjevind hem zelf ook wel leuk haha.
hoe heet jij dan?
Oh dat vind ik echt een leuke naamquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stefan. Maar mijn familie en alles noemt me Steef dus. VInd ik eigenlijk ook wel leuker
Ze noemen me eigenlijk alleen Stefan als ze boos zijn ofzo, klinkt gewoon al bijna raar
Haha thanks. Niet? Dacht dat die naam best vaak voorkwamquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt een leuke naamhoor je nauwelijks eigenlijk. In ieder geval, ik niet
Hmm, nee ik ken 1 stephan van de basisschool. verder niemand!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha thanks. Niet? Dacht dat die naam best vaak voorkwam
Hmquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, nee ik ken 1 stephan van de basisschool. verder niemand!
Top 2000 classics luisterenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef supersof het volgende:
Ik heb al heel de dag lucky van jason mraz en colbie in mn hoofd : /
haha ik ook niet (als ik ze al neem)quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm![]()
Al zou ik mijn kinderen later (als ik ze al neem) niet snel een Nederlandse naam geven
ah nee dat is echt muziek waar ik gek van word. Allemaal oude muziek enzo, hou ik niet zo van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top 2000 classics luisteren
Paradise by the dashboard light
Barbaar..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ah nee dat is echt muziek waar ik gek van word. Allemaal oude muziek enzo, hou ik niet zo van.
outasight, rizzle kicks, the script. Ik kan niet goed de stijl omschrijven ofzo hahaquote:
hm ken ik nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
outasight, rizzle kicks, the script. Ik kan niet goed de stijl omschrijven ofzo haha
ik weet niet waar mensen het over hebben als ze indie zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hm ken ik nietalleen the script dan.. beetje indie is dat toch?
Ja naja beetje alternatief rock volgens mij?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet waar mensen het over hebben als ze indie zeggenecht dom, maar ook geen zin om het op te zoeken haha. ik vind de muziek gewoon leuk dus dan luister ik het.
U2 vind ik trouwens wel leuk, weet niet of die in de top2000 staan?
burn in hell bitch,quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef plopkweker het volgende:
Combo breaker van fok-it en sophie
heb er nog nooit goed naar geluisterd, maar heb het nu op staan. is wel leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja beetje alternatief rock volgens mij?Vind je Go back to the Zoo goed?
Ja genoeg U2 staat er 19 keer in
hee ja die luister ik nuquote:
Ja lekker nummer is dat :p Beam me up is ook goed.quote:
om 3, 4 uur snachts staan er nog mensen manquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef plopkweker het volgende:
Ik zet net ff nederland 3 op, staan er serieus zoveel mensen nu nog?
ja klinkt goed haha. ik ga morgen overdag ff goed luisteren. hij staat nu zacht ivm slapende mensen hehequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker nummer is dat :p Beam me up is ook goed.
hahaha ja omg, ik kan niet tegen die ventquote:
Ja ik luister echt alles hoor haha, van DJVT en The Opposites tot Nirvana en van Avicii tot Snow Patrol tot weet ik veelquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klinkt goed haha. ik ga morgen overdag ff goed luisteren. hij staat nu zacht ivm slapende mensen hehe
Godverquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
om 3, 4 uur snachts staan er nog mensen man
jaaa nederlandse rapquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik luister echt alles hoor haha, van DJVT en The Opposites tot Nirvana en van Avicii tot Snow Patrol tot weet ik veel
Niet alles hoorquote:
de jeugd van tegenwoordig ook hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alles hoormaar The Opposites kan ik wel waarderen
ja hun teksten zijn wel geniaal somsquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig ook hoor!
kende die helemaal niet net ff geluisterd. ik vond de clip wel vet haha, muziek ook hoor (:quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hun teksten zijn wel geniaal somsmaar verder ja beetje soft,
Sjonnie&Anitamag wel lekker rauw en hard
Als je tegen een beetje gescheld kan moet je Ik ben een nerd ook luisterenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
kende die helemaal niet net ff geluisterd. ik vond de clip wel vet haha, muziek ook hoor (:
haha opzich wel nice, alleen is dat gescheld niet echt nodig voor mij partquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je tegen een beetje gescheld kan moet je Ik ben een nerd ook luisterenDie is wel grof hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |