quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef DjinN het volgende:
KutFatima met haar domme pokertrioFajah met haar kinderachtige gedoe. Er was voor mij maar een echte winnaar, en dat is en blijft Lodewijk!
Dit en ditquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef ArannaeCor het volgende:
Tsjonge dit is wel zo ongeveer het slechtste seizoen dat ik heb gezien.![]()
Weinig boeiende kandidaten, kutpokertrio, stomme finale met opeens 4 mensen, stomme winnaar en het toppunt van alles: Dennis.
Haha, you mad bro?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Dit en dit![]()
En volgend jaar geen Dennis meer aub
Helemaal mee eens, dat Fatima dan ook nog wint is het meest teleurstellende.. By far het slechtste seizoen Expeditie Robinson ooit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef ArannaeCor het volgende:
Tsjonge dit is wel zo ongeveer het slechtste seizoen dat ik heb gezien.![]()
Weinig boeiende kandidaten, kutpokertrio, stomme finale met opeens 4 mensen, stomme winnaar en het toppunt van alles: Dennis.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef lord_bono het volgende:
By far het slechtste seizoen Expeditie Robinson ooit.
En toch mis je dan de laatste eilandraad.. Wat had ik graag een plottwist a 2008 gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 11:29 schreef SEMTEX het volgende:
Karma heeft in dit geval niet gewonnen, backstabbing did
Ik zou ook graag zien dat het weer meer om overleven gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef Angelof9 het volgende:
VIPs of geen VIPs maakt me niet zoveel uit. Zoals iemand hierboven al zei: ik ken ze toch niet. Maar het zou fijn zijn als:
1. de expeditie terug gaat naar de oude lengte van ik meen 47 dagen.
2. geen winnaars-eiland onzin
3. dat ze weer proeven moeten doen voor eten zoals die veiling e.d.
4. betere presentatie, ofwel: weg met Dennis en vervang hem ook niet door een andere loser ex-kandidaat
5. Finaleproef 1: balk. Finale proef 2: uithoudingsproef. Balk winnaar en proefwinnaar moeten met elkaar strijden om de stemmen van de afgevallen kandidaten.
Oh nu je t zegt, daar had ik overheen gelezen. Ik wil idd ook geen stemronde op t eind, liefst gewoon een proef.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef hexje het volgende:
Nee geen finale met stemmen van afgevallen kandidaten.Ben het nog steeds niet eens met de eerste winnares van het eerste seizoen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)e_realityshow__.htmlquote:PARIJS -
De opnames van de Franse variant van het realityprogramma Expeditie Robinson zijn in allerijl stilgelegd nadat een van de kandidaten om het leven is gekomen. De 25-jarige deelnemer stierf vrijdag in Cambodja tijdens de eerste draaidag van het zestiende seizoen van het razendpopulaire programma.
Parijzenaar Gérald Babin was net met zijn medekandidaten begonnen aan de eerste proef van het spelprogramma toen hij werd getroffen door een hartaanval. Kort na aankomst in het ziekenhuis overleed hij.
De filmcrew en de kandidaten zijn teruggekeerd naar Parijs en krijgen daar psychologische hulp om het drama te verwerken.
Heftigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Tha_Duck het volgende:
De Franse editie is adrupt afgebroken:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)e_realityshow__.htmlNatuurlijk is er altijd een risico, en zeker bij ER, maar dit is wel zaadje om te horen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |