Zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
Ze wordt volgens mij morgen 24 of 25 jaar.
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik haar daten?
Maar serieus, ze is een paar jaar ouder dan jij, dat maakt toch niet uit?
Ik vind het al moeilijk om te levelen met meisje van mijn eigen leeftijd (vanwege ervaring enzulks) laat staan met een die ong. 7 jaar ouder is.quote:
Had ik moeten weten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Ik val op van die chubby meisjes met van die hele lieve wangetjes.
Klopt, maar ik kan wel inschatten hoe de verhouding ligt.quote:
Nou misschien zie ik haar nog vaker, we zullen zien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik moeten weten.
Maar je moet ergens levenservaring opdoen Heloef.
Het enige dat van belang is, is of het klikt tussen jullie.
Waar ken je haar van? Hebben jullie een beetje leuk contact?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan wel inschatten hoe de verhouding ligt.
[..]
Nou misschien zie ik haar nog vaker, we zullen zien.
Ze is een collega, maar overdag en ik zit s'avonds dus ik had allerlei verhalen over haar gehoord maar ik ontmoette haar gisteren pas tijdens de kersborrel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ken je haar van? Hebben jullie een beetje leuk contact?
Nou welkom bij de club!quote:Op zondag 23 december 2012 03:15 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens![]()
Er zojuist achter gekomen dat ik eigenlijk een 100% liefdeloos 2012 (bijna) achter de rug heb...
Als je dezelfde dingen blijft doen, krijg je ook dezelfde resultaten. Dus als je van 2013 een beter jaar wil maken, begin dan met andere dingen doen!quote:Op zondag 23 december 2012 03:15 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens![]()
Er zojuist achter gekomen dat ik eigenlijk een 100% liefdeloos 2012 (bijna) achter de rug heb... Mijn laatste scharrel eind vorig jaar december beëindigd, omdat het voor mij gewoon niet werkte met haar, en ik op een gegeven moment het idee had dat zij zo wanhopig een relatie wilde dat ze dacht: Als ik hem veel seks geef, dan neemt hij me op een gegeven moment vast wel als vriendin.. Dat vond ik oneerlijk voor beide partijen, dus er een punt achter gezet..
Maar sinds dien is er eigenlijk niets meer gebeurd. Ik maak niet echt meer intiem contact met meiden.. Wel gewoon een leuk praatje van hoi/doei/alles flex enzo, maar daar blijft het dan ook bij. Geen sms'jes, geen privé-facebookberichtjes, geen geflirt ; Gewoon helemaal niets..
Hopen op een beter 2013, maar denk dat ik toch wel eea. aan mezelf zou moeten veranderen daarvoor... Maar wat
quote:Op zondag 23 december 2012 04:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou welkom bij de club!
Nu serieus: waar kan het aanliggen denk je ben je achteruit gaan omdat het allemaal vroeger een beetje kwam aanwaaien? Of loopt het contact met vrouwen gewoon stroef.
Aanwaaien inderdaad, en houding. Ik wist al dat dit belangrijk was, maar het is eigenlijk nog zo veel meer belangrijk dan je denkt..quote:Op zondag 23 december 2012 05:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je dezelfde dingen blijft doen, krijg je ook dezelfde resultaten. Dus als je van 2013 een beter jaar wil maken, begin dan met andere dingen doen!
Waarom eigenlijk? In een kroeg meiden aanspreken is toch ook random?quote:Op zondag 23 december 2012 11:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Moet nu met de bus. Maar wou nog even zeggen dat je ook kan sporten en zo meiden kan leren kennen. Of een hobby. Of meeting ergens van. Of of of... er is vast wel meer te verzinnen dan een kroeg of via vriendenrandom meiden aanspreken is wel echt een last resort als het ware...
Het is niet geheel random, want kroeg en meiden verwachten misschien aangesproken te worden.quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? In een kroeg meiden aanspreken is toch ook random?
Wat complex zegt. Je kan het ook zien als random ja, maar ik bedoel in ieder geval (of aardzaadje bedoelt/zegt dat eigenlijk) dat je meiden aanspreekt op straat. Dat vind ik niet goed. In een kroeg is het normaler, wordt het meer verwacht, mensen stellen zich bewust in de situatie dat ze aangesproken kunnen worden en daarom is het ook minder hinderlijk als het gebeurd vaak. Bij random mensen op straat is die verwachting er niet, de situatie er niet e.d. Is een beetje de manier om te doen als al het andere niet werkt... en dat geeft wel aan dat het niet echt standaard is en wenselijk...quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? In een kroeg meiden aanspreken is toch ook random?
quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is niet geheel random, want kroeg en meiden verwachten misschien aangesproken te worden.
Ok, das wel duidelijk. Was ook een beetje een rethorische vraag, maar het is wel prettig als het uitgelegd wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat complex zegt. Je kan het ook zien als random ja, maar ik bedoel in ieder geval (of aardzaadje bedoelt/zegt dat eigenlijk) dat je meiden aanspreekt op straat. Dat vind ik niet goed. In een kroeg is het normaler, wordt het meer verwacht, mensen stellen zich bewust in de situatie dat ze aangesproken kunnen worden en daarom is het ook minder hinderlijk als het gebeurd vaak. Bij random mensen op straat is die verwachting er niet, de situatie er niet e.d. Is een beetje de manier om te doen als al het andere niet werkt... en dat geeft wel aan dat het niet echt standaard is en wenselijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |