Jammer, volgend leven beterquote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als het waar is vind ik het niet zo leuk....
Dan weet ik niet wat er in de kerstkadootjes zit
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naarquote:
quote:
Nou dat had ik liever gegeten denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
altijd nog beter dan melbatoast
Als de wereld vergaat nog snel even uitpakken danquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat een kadootje onder de kerstboom en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar
[..]
[..]
Nou dat had ik liever gegeten denk ik
ja ik hoop dat ik er nog even wat aan hebquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat nog snel even uitpakken dan
Doomsdaysurvivalkitquote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik hoop dat ik er nog even wat aan heb
Of nog beter een save en reset knopquote:
Niks hoorquote:
fles sourz al gekochtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat C_A sowieso dood gaat dan, figuurlijk.
Oh, dit ging niet over zaterdag.
Fles watte?quote:
Dat ziet eruit als cafeine houdend suikerwater. Wat doet het?quote:
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als cafeine houdend suikerwater. Wat doet het?
geldquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen ja
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na een aantal shotjes ga ik wel ''lalalalalalalalallalala'' doen ja
Nee van Tequila ga ik kotsenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]Doe het dan goed, met goede Tequila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |