quote:Op donderdag 20 december 2012 18:20 schreef Sealnova het volgende:
Dat is alleen een probleem als je vriendin 11 is en jij de gymleraar bent
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
heel normaal hoor je bent juist een gezondde jongeman hierdoor
watquote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Je bent 15. Je krijgt nog een boner van je oma.
Geilquote:Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef gupje86 het volgende:
Zet je vriendin bij mij op schoot.
Probleem opgelost
En dan wordt gupje gearresteerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geilen dan op een tafel gaan liggen scharen
Scharenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geilen dan op een tafel gaan liggen scharen
Welnee joh.. Bij vrouwen onderling doen ze niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dan wordt gupje gearresteerd.
Waar?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Blijf gewoon eens in PUB, TS
Jong!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Blijf gewoon eens in PUB, TS
Ow, heet dat kleuterforum zo tegenwoordig?quote:
Anabolen komen met een prijs.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Alborz het volgende:
Ik mis die tijden van hoogtij dat ik zo makkelijk geil en erect kon zijn. Tegenwoordig is daar zoveel meer moeite voor nodig.
Waarschijnlijk omdat je dan in je hoofd zelf dingen kan verzinnen.quote:dan gaat ze met die prachtige ronde billen op mn ding zitten
heb jij er ook last van gehad pharkus?quote:
Hoeveel puberpiemeltjes heb jij al tegen je billen gevoeld?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef rosepetals het volgende:
Awh dat kan gebeuren! Normaalste zaak van de wereld.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef rosepetals het volgende:
Awh dat kan gebeuren! Normaalste zaak van de wereld.
ik heb heel wat binnenbroekse lozingen gehad.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Akantha het volgende:
[..]
heb jij er ook last van gehad pharkus?
Baas.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik heb heel wat binnenbroekse lozingen gehad.
Je bedoelt natte dromen?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk nooit bij iemand op schoot zitten. Ik heb het dan eigenlijk ook maar 1 keer gehad toen ik echt bij iemand op schoot moest zitten omdat er geen andere stoelen waren en hij kreeg een hardequote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Hoeveel puberpiemeltjes heb jij al tegen je billen gevoeld?
Verder niks mis mee, gewoon je mannelijkheid tonen.
Kijk, een kennerquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tranen ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk nooit bij iemand op schoot zitten. Ik heb het dan eigenlijk ook maar 1 keer gehad toen ik echt bij iemand op schoot moest zitten omdat er geen andere stoelen waren en hij kreeg een hardeDat was wel heel ongemakkelijk. Voor hem dan, want hij kreeg tranen in zijn ogen. Best zielig vond ik dat. Maar niemand anders merkte het.
Het was echt een hele hele lieve jongen. Ik was toen 14 en hij 17/18 ofzo. Hij stotterde ook heel erg en was heel erg verlegen. Daarna heeft hij eigenlijk ook nooit meer met mij gepraat.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Tranen ja?Hoe oud waren jullie toen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het was echt een hele hele lieve jongen. Ik was toen 14 en hij 17/18 ofzo. Hij stotterde ook heel erg en was heel erg verlegen. Daarna heeft hij eigenlijk ook nooit meer met mij gepraat.
Ja. Traumatisch hoor, zo'n pik die opeens hard wordt.quote:
Hij was 18 en jij was 14? Pedobear would be pleasedquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het was echt een hele hele lieve jongen. Ik was toen 14 en hij 17/18 ofzo. Hij stotterde ook heel erg en was heel erg verlegen. Daarna heeft hij eigenlijk ook nooit meer met mij gepraat.
efebofiel of zoiets heet het kneus, pedo's gaan alleen voor kleine kinderen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef anti_kneus het volgende:
Hij was 18 en jij was 14? Pedobear would be pleas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |