Als ze toch bezig zijn is het een kleine moeite om dat even bij de onderwijsinstelling te checken natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Individual het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het in Nederland veel belangrijker is.
2 jaar geleden een High Enhanced Security Clearance (hoogste) voor een bank doorlopen. Ze hebben mijn geschiedenis tot 10 jaar geleden doorgelopen. 12 verschillende checks, maar geen diploma's voor opleidingen.
Op het moment doorloop ik voor de regering de 1 na hoogste, SC level clearance en ook daar geen check voor diploma's opleidingen.
Dat is niet belangrijk genoeg. Het is belangrijker om te kijken of je geen strafblad hebt en of je een gezonde financiele achtergrond hebt bv.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn is het een kleine moeite om dat even bij de onderwijsinstelling te checken natuurlijk.
En met welke reden? Om zichzelf aan het werk te houden?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:56 schreef blomke het volgende:
Mij altijd gevraagd, behalve bij m'n eerste werkgever. Die kwam er pas na 10 jaar mee (met het verzoek). Toen kwam er nl. leven in de brouwerij bij HR en dachten ze: laten we het personeel eens gaan checken.
Wanneer de instelling de vraag zou beantwoorden, kunnen ze een klacht tegemoet zien. Wet Bescherming Persoonsgegevens?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:53 schreef mafkees10 het volgende:
Valt mee. Vergeet niet dat t vaak even gevraagd kan worden per mail bij je instelling. Het kan dus goed zijn dat jij t niet hoeft te overhandigen, maar dat je werkgever wel even een mailtje naar je instelling stuurt met de vraag of alles klopt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |