PSV het meest besproken/gehaat/verafschuwd/gevreesd/op neergekeken?quote:Strootman: ‘Het lijkt dat we die rol van Ajax hebben overgenomen’
In een interview met ELF Voetbal zegt Strootman dat hij met PSV vol voor de landstitel wil gaan. Wel merkt hij dat er over zijn club meer gesproken wordt dan over de andere verenigingen. “Het lijkt erop dat we die rol van Ajax hebben overgenomen. Dat is geen Calimero-gedrag, zo werkt het gewoon. PSV heeft veel spelers gekocht, terwijl anderen dat niet konden. Dan komen ineens die verhalen over gemeentegeld naar boven en weet ik veel wat nog meer.”
“Misschien zijn we daardoor de sympathie van de buitenwacht een beetje kwijtgeraakt, dat zou kunnen. En Ajax kan een paar duels verliezen, omdat zij de afgelopen twee jaar wél kampioen zijn geworden. Ik vind het trouwens helemaal niet erg, die extra druk is lekker. Laat iedereen maar over ons praten, dan bewijzen wij op het veld wel het tegendeel. Laat ze maar komen”, zegt Strootman strijdbaar. Zijn zaakwaarnemer benadrukt in het interview dat zijn cliënt in principe niet tussentijds Eindhoven verlaat. “Tenzij de droomclub zich meldt en voldoet aan de eisen van zowel PSV als speler. Dat zou ook geen vreemde stap zijn, gezien zijn ontwikkeling.Engeland is zijn droomcompetitie.”
PSVquote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft gewoon een zielige aanhang, zielige spelers, zielig bestuur. Arrogant, vertellen de ene kant van het verhaar, maar niet het andere.
Neppe club zegt iequote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
Het is niet echt haat bij PSV, meer leedvermaak eigenlijk. Je kan ook niet echt een hekel hebben aan zo een neppe club.
ja, klopt dat zegt ie, zielloos reclamebord voor Philips.quote:
Vind je het gek als Ajax ook in de titel staatquote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Doublepain het volgende:
Het nieuwe Ajax en meteen veel reacties van Ajacieden
Strootman
Ja, er is echt werkelijk niks wat voor enige vorm van jaloezie zorgt als ik aan PSV denk, beetje een nietszeggende club.quote:
Jij weetquote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft gewoon een zielige aanhang, zielige spelers, zielig bestuur. Arrogant, vertellen de ene kant van het verhaar, maar niet het andere.
Je besteed wel erg veel aandacht aan een nietszeggende club. Rijmt niet echt met elkaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, er is echt werkelijk niks wat voor enige vorm van jaloezie zorgt als ik aan PSV denk, beetje een nietszeggende club.
Kan best kloppen, jij moet eerder jaloers op een NEC en Utrecht. De echte concurrenten van Feyenoordquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, er is echt werkelijk niks wat voor enige vorm van jaloezie zorgt als ik aan PSV denk, beetje een nietszeggende club.
Valt wel mee hoor, niet meer dan de andere clubs.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je besteed wel erg veel aandacht aan een nietszeggende club. Rijmt niet echt met elkaar.
Niet om het één of ander maar ze zijn vorig seizoen boven jullie geëindigd en dat zou dit seizoen zo maar weer kunne gebeuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan best kloppen, jij moet eerder jaloers op een NEC en Utrecht. De echte concurrenten van Feyenoord
Dat hebben we gezien afgelopen seizoen ja, waar eindigde PSV toen ook alweer?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan best kloppen, jij moet eerder jaloers op een NEC en Utrecht. De echte concurrenten van Feyenoord
Puntje achter, maar dat kan gebeuren. Tis een keer wat anders dan tientallen jaren onder PSV te staan.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien afgelopen seizoen ja, waar eindigde PSV toen ook alweer?
de platte karquote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef Abed het volgende:
Ach zolang ze niet dansen op de spelersbus omdat ze geen kampioen zijn geworden is er weinig mis mee.
Ik had een heel verhaal, maar laatmaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, niet meer dan de andere clubs.
Maargoed, wat maakt precies PSV zo mooi dan? Een leuke club voor mensen uit die regio, niet meer eigenlijk.
Dat zeg ik toch, afgunst is op geen enkele manier mogelijk bij zo een neppe club als PSV.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal, maar laatmaar.
Maar een een club mij niets doet of nietszeggend is, besteed ik er geen aandacht aan. Behalve dat ik af en toe wat nieuws erover lees. De enige reden om dat wel te doen is als je je bedreigd voelt of afgunst richting die club hebt. En dat snappen we wel uit Rotterdamse hoek.
Wat is er nou nep aan PSV. De enige reden waarom dit opeens gezegd wordt is vanwege de gemeentesteun die PSV eens ontvangen heeft. Toen is de 'sympathieke club psv' omgeslagen in 'nep'.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, afgunst is op geen enkele manier mogelijk bij zo een neppe club als PSV.
Een uit de voegen gegroeid provincieclubje zonder ziel en representatieve achterban.
Oh, daar heeft het weinig mee te maken. Altijd al zo geweest eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er nou nep aan PSV. De enige reden waarom dit opeens gezegd wordt is vanwege de gemeentesteun die PSV eens ontvangen heeft. Toen is de 'sympathieke club psv' omgeslagen in 'nep'.
Ja, achteraf wordt dat inderdaad gezegd ja. Daarvoor vielen deze teksten aardig mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, daar heeft het weinig mee te maken. Altijd al zo geweest eigenlijk.
Bedreiging dus. De arrogante wereldstedelingen uit Amsterdam versus de hardwerkende hanvenarbeiders. En dan komt daar opeens dat Arbeidersclubje uit het zuiden aan. Tsja..quote:Van de traditionele topclubs gewoon het lelijke eendje.
Het gedrag van de spelers heeft PSV ook niet geholpen...Spelers zoals Toivonen, Strootman en van Bommel.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is er nou nep aan PSV. De enige reden waarom dit opeens gezegd wordt is vanwege de gemeentesteun die PSV eens ontvangen heeft. Toen is de 'sympathieke club psv' omgeslagen in 'nep'.
Op het moment zit er niet veel idee in PSV nee, al wordt dat wel weer redelijk opgebouwd momenteel. mn dankzij Tiny Sanders. En over achterban zullen we het maar niet hebben. Het stadion zit altijd vol, sk's zijn altijd uitverkocht, alleen de uitwedstrijden willen nog wel eens minder bezocht worden.
Heb ik nog liever dat dan een groep antisemitische, snuivende havenarbeiders. Dat is pas een identiteit ja.
Precies dit is eigenlijk wat ik bedoel. Dat obsessieve bevestiging zoeken bij anderen dat PSV er toch echt wel toe doet hoor. Een lachertje.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, achteraf wordt dat inderdaad gezegd ja. Daarvoor vielen deze teksten aardig mee.
[..]
Bedreiging dus. De arrogante wereldstedelingen uit Amsterdam versus de hardwerkende hanvenarbeiders. En dan komt daar opeens dat Arbeidersclubje uit het zuiden aan. Tsja..
Dit zijn nou zo'n beetje de enige 3 spelers die de laatste jaren enige binding met de supporters, met de club hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het gedrag van de spelers heeft PSV ook niet geholpen...Spelers zoals Toivonen, Strootman en van Bommel.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit is eigenlijk wat ik bedoel. Dat obsessieve bevestiging zoeken bij anderen dat PSV er toch echt wel toe doet hoor. Een lachertje.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:04 schreef MouzurX het volgende:
Ligt toch iets anders: "iedereen" haat ajax omdat ze misschien iets te veel kapsones hebben omdat ajax gewoon gezien het aantal kampioenschappen etc de beste is. Iedereen haat psv omdat ze gewoon irritant zijn.
Aha, punt van Strootman bevestigd dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heeft elke supporter toch wel over de concurrenten?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee alleen Feyenoord is cool en geweldig.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Oke, het enige andere dat ik kan zeggen is dat je gelijk hebt. PSV is nep en kut. Feyenoord en Ajax zijn cool en geweldig. Jij ze zin. Makkelijk hoor Caland, deze teksten.
Deze reactiequote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, punt van Strootman bevestigd dus.
Mwah, ik vind bijvoorbeeld Ajax ook een schijtclub. Maar je kan toch niet ontkennen dat dat wel een échte club is met een eigen identiteit (dat sfeervakje daargelaten).quote:Op donderdag 20 december 2012 17:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heeft elke supporter toch wel over de concurrenten?
Op je reet? Eerder tussen je billen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik vind bijvoorbeeld Ajax ook een schijtclub. Maar je kan toch niet ontkennen dat dat wel een échte club is met een eigen identiteit (dat sfeervakje daargelaten).
PSV is een beetje als die puist op je reet die je maar niet uitgedrukt krijgt.
Strootgodquote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een haat wat een haat![]()
Strootbaas
10 keer beter dan Barry
Suarez en Vertonghen vergelijken met pikkies als Strootman en Toivonenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit zijn nou zo'n beetje de enige 3 spelers die de laatste jaren enige binding met de supporters, met de club hebben.
De rest zijn allemaal wild aangekochte broodvoetballertjes die zo snel mogelijk weer weggingen. (vanaf 2007 ofzo..)
Suarez en Vertonghen waren lieverdjes bv.?
Deze 3 bij Ajax en het waren helden geweest.
Misschien had hij ook wat moeten doen dan toen hij tegen Ajax speelde. Dit soort gemompel terwijl je zo slecht presteert daar kan ik niet zoveel mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef Grifte het volgende:
Laat ze maar komen”, zegt Strootman strijdbaar.
Als je dan gaat vragen welke club dat dan is komt er nooit zo veel.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef DuTank het volgende:
Dat laatste stuk ookStrootman gaat niet tussentijds weg.
Tenzij de droomclub aan klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:04 schreef MouzurX het volgende:
Ligt toch iets anders: "iedereen" haat ajax omdat ze misschien iets te veel kapsones hebben omdat ajax gewoon gezien het aantal kampioenschappen etc de beste is. Iedereen haat psv omdat ze gewoon irritant zijn.
Alleen de mensen die rondom die fabriek wonen wier naam op de shirts staat.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie geeft er nou een fuck om PSV
Het begon al bij die druiloor van een Gerets.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het gedrag van de spelers heeft PSV ook niet geholpen...Spelers zoals Toivonen, Strootman en van Bommel.
Mertensquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Abed het volgende:
Vooral Mertens![]()
Suarez was de grootste baas op de Nederlandse velden destijds.
Mwah, er is een verschil tussen mannelijker spelen of kleuterachtigquote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het huidige team van PSV vooral gemeen en onsportief, eigenlijk. En dat heb en had ik met Ajax veel minder.
Ja, dat klopt wel, maar wat PSV de laatste tijd doet is niet echt mannelijk. De hele tijd vallen. zeuren, drammen bij de scheids. Van Bommel natuurlijk, hard op weg naar een kaartenrecord.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, er is een verschil tussen mannelijker spelen of kleuterachtig
Ik vind dit PSV beter en leuker om naar te kijken dan onder Rutten. Beetje meer pit mag en dat doen ze ook. Dat ze geel pakken, tjah kan gebeuren. Bommel is niet meer de snelste, dus die kan je makkelijk opzoeken. Maar ik hoorde ook niemand over vBommel zeuren tijdens het WK, die nu hetzelfde probeert. Het is meer in de term van: "Als hij bij mijn club speelde, is het niet erg" Zelfde als met Toivonen, elke club wil hem wel in het elftal en toch kotsen ze hem zogenaamd uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, maar wat PSV de laatste tijd doet is niet echt mannelijk. De hele tijd vallen. zeuren, drammen bij de scheids. Van Bommel natuurlijk, hard op weg naar een kaartenrecord.Ik vind het dan heel moeilijk om sympathie op te brengen voor een club. Natuurlijk hebben de afgelopen jaren bij Ajax ook intens misselijke voetballers gespeeld, maar in de huidige selectie valt dat wel mee volgens mij
Mwah, Van Bommel is gewoon op en op het WK nog niet. En een smerige voetballer is hij altijd wel geweest.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dit PSV beter en leuker om naar te kijken dan onder Rutten. Beetje meer pit mag en dat doen ze ook. Dat ze geel pakken, tjah kan gebeuren. Bommel is niet meer de snelste, dus die kan je makkelijk opzoeken. Maar ik hoorde ook niemand over vBommel zeuren tijdens het WK, die nu hetzelfde probeert. Het is meer in de term van: "Als hij bij mijn club speelde, is het niet erg" Zelfde als met Toivonen, elke club wil hem wel in het elftal en toch kotsen ze hem zogenaamd uit.
Al haalde ze meer punten, dit PSV zie ik liever.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Van Bommel is gewoon op en op het WK nog niet. En een smerige voetballer is hij altijd wel geweest.
Overigens haalde PSV exact hetzelfde aantal punten onder Rutten.
Alleen is er niets mannelijk aan om continue bij de scheids te zeuren. En laat dat nou net het gene zijn wat veel PSVers doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, er is een verschil tussen mannelijker spelen of kleuterachtig
Veel?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen is er niets mannelijk aan om continue bij de scheids te zeuren. En laat dat nou net het gene zijn wat veel PSVers doen.
Derijck, Bouma, Mertens?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel?
Telt Bommel en Strootman voor meer?
Toivonen is niet echt een zeurpiet. Meer iemand die vooral geniepig is.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Derijck, Bouma, Mertens?
En dan heb je nog Toivonen maar die kan dat op dit moment niet. toch 6 man van de 11 die je opstelt.
Andere 3?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
Wat PSV nekt is het ontbreken van een (aarts)rivaal. Daardoor kijken ze wat meer naar de andere ploegen uit de traditionele top 3 en proberen zichzelf belangrijk(er) te maken. Allemaal volkomen logisch ook.
Ja, dat punt had ik al gemaakt. Min of meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
Wat PSV nekt is het ontbreken van een (aarts)rivaal. Daardoor kijken ze wat meer naar de andere ploegen uit de traditionele top 3 en proberen zichzelf belangrijk(er) te maken. Allemaal volkomen logisch ook.
Maar hoe zou een club PSV als rivaal kunnen krijgen? Afgezien van een opzienbarend incident zie ik weinig redenen, te kleurloos daarvoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
Derijck en Bouma?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Derijck, Bouma, Mertens?
En dan heb je nog Toivonen maar die kan dat op dit moment niet. toch 6 man van de 11 die je opstelt.
Eigen streek, maar Brabant heeft a) te veel clubs en b) ze zijn te klein.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maar hoe zou een club PSV als rivaal kunnen krijgen? Afgezien van een opzienbarend incident zie ik weinig redenen, te kleurloos daarvoor.
Mertens is een beetje een jankerdje, maar dat had hij bij Utrecht al.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derijck en Bouma?
Mertens gaat alleen naar de scheids als iemand hem weer hard schopt en ja dat komt harder aan omdat ie eenmaal klein is
Precies. Dat soort voetballers heb ik echt een hekel aan. Dat heeft verder niets met PSV te maken, laat ik dat voorop stellen. Theo Janssen is bijvoorbeeld ook zo'n gigantische zeikerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Derijck, Bouma, Mertens?
Ja, die zijn ook vaak jankend bij de scheids te vinden hoor. Zo'n Hutchinson en Lens, dat zijn gewoon beschaafde spelers.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derijck en Bouma?
Mertens gaat alleen naar de scheids als iemand hem weer hard schopt en ja dat komt harder aan omdat ie eenmaal klein is
OOEEHHH AAAHHH!!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat is er mis met PSV?
PSV meet zich onterecht een underdog-rol aan. De club koketteert er mee dat hij uit de provincie komt. En als je dan tegen het grote Ajax uit de randstad moet spelen wordt je altijd benadeeld, aldus de calimero's van Brabant.
Neem de yell die je altijd van de tribunes hoort: Boeruuuuh, boeruuuuuh. Je noemt jezelf boeren om je zelf als 'de boertjes uit Brabant' tegen de grote Randstad af te zetten, jezelf een underdogpositie aan te meten. Dat mag als je de Graafschap bent. Dat mag als je FC Groningen bent. Als je qua landstitels de tweede club van het land bent, als je nog niet zo heel lang geleden vier keer achter elkaar landskampioen bent geworden, dan moet je dat zo langzamerhand ontgroeid zijn.
Het ergste is dat de supporters ook boeren roepen tegen De Graafschap en Groningen. Wat moeten die daar mee? En als PSV in de europacup loot tegen pak hem beet Sherrif Tiraspol of Legia Warschau roepen ze het ook. Wat moeten die daar nou mee?
Wat ik met deze lap tekst wil zeggen is dit: stel je nou niet op als calimeroclub en word eens volwassen. Gedraag je zoals een topclub zich hoort te gedragen!
Strrotgod van jou presteerde anders weinig tegen die kleuters. Wat een geweldenaar he?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ga lekker naar je kleuterelftal gluren dan mafkees
Valt best mee, als je die paar 'akkefietjes' weglaat is er nog genoeg over qua discussie, inhoudelijke opmerkingen. Dus verblij ons gaarne met uw gedachtegoed omtrent PSVquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef tong80 het volgende:
Oh er wordt hier op de man gespeeld. Ben weer weg.
FC DEN BOSCHquote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigen streek, maar Brabant heeft a) te veel clubs en b) ze zijn te klein.
PSV had een offday tegen Ajakkesquote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef 75020 het volgende:
[..]
Strrotgod van jou presteerde anders weinig tegen die kleuters. Wat een geweldenaar he?
Als je ze kan kopen, moet je het doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo, Romario, Nilis, Van Nistelrooij wereldklasse.
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Kluivert. Wereldklasse.
Met een klein verschil. De eerste vier zijn gekocht. Die van Ajax zelf opgeleid.
Als je ze kan opleiden, moet je het doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je ze kan kopen, moet je het doen.
Tuurlijk. Ook geen verwijt. Harrie van Raaij was briljant als penningmeester en voorzitter.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je ze kan kopen, moet je het doen.
Erik van Muiswinkel bedoel je.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook geen verwijt. Harrie van Raaij was briljant als penningmeester en voorzitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |