SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic![]()
Mijn brievenbus zit in mijn deur.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
he ik sprinte net door de regen naar de brievenbus
Openbare brievenbus er stond: Het klepje is verkleind ivm met vuurwerkschadequote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn brievenbus zit in mijn deur.
niemand vroeg wat over je brievenbus ;squote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn brievenbus zit in mijn deur.
Niemand vroeg om jouw reactie. ;squote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niemand vroeg wat over je brievenbus ;s
de godenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niemand vroeg om jouw reactie. ;s
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Openbare brievenbus er stond: Het klepje is verkleind ivm met vuurwerkschade
Nouquote:
Doe dit aan:quote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou
Morgen een kerst onbijt op school zou ik me netjes aankleden of zou ik weer me standaard junkie kleren aan doen
veel plezier promquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Nou ik ben bijna in Nieuw-Vennep, doei schatjes
Ja maar ik ga sochtends weer eens blowenquote:
Dan stel je het blowen uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik ga sochtends weer eens blowen
En dan weet ik niet wat ik doe en kom ik kapot aan met dat
Zal niet mogelijk zijn, heb al afgesproken om het in de ochtend te doen.quote:
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zal niet mogelijk zijn, heb al afgesproken om het in de ochtend te doen.
En morgen krijg ik me wiet, heb het vandaag gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |