Terechte klacht.... Op donderdagquote:Op donderdag 20 december 2012 15:16 schreef thats_meh het volgende:
Ik erger me groen en geel aan de hoeveelheid oude mensen die op zaterdag naar de winkel gaan.
Perfect geformuleerdquote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef Redbullkid het volgende:
Bejaardenecht de aids van de maatschappij
Toch niet de hele dag?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef DuTank het volgende:
Dude, de bridgeclubs en het biljarten is allemaal doordeweeks, hoe ga je dat combineren met hun tempo?
Haha das een goed idquote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef White_Flower het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zouden ze op moeten spelden.
jawel joh, uitslapen, ontbijten, badderen, lunch, middagdutje, avondeten, bridgen. Volgende dag hetzelfde alleen dan 's avonds biljarten. Woensdag zijn ze gebroken, misschien 's middags nog ff, net als de ouders met kinderen op de basisschool even de stad in. Donderdag biljart en vrijdag bridge. Zaterdag vrij.quote:
Ik werk de hele week, incl. 's avonds.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Geen respect voor ouderen hebbenWaarom ga jij niet lekker op een andere dag dan?
Je kan toch ook via een webwinkel bestellen?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ik werk de hele week, incl. 's avonds.
Daarom laat die mensen lekker. Als deze trend zich doorontwikkeld slaan ze je tegen de tijd dat wij opaatjes zijn dood als je ook maar uit je raam durft te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt door eenzaamheid. Dat botst weer met het weinige geduld dat mensen tegenwoordig hebben.
bloedprikken moet meestal nuchterquote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef JackieBrown het volgende:
Terechte klacht, net als dat ze klokslag 8 uur in de ochtend gaan bloedprikken of massaal tussen 10 en 12 naar de apotheek gaan. Ze hebben de hele dag de tijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |