klacht is dat het openbaar vervoer goedkoper zou moeten zijn dan bijv. een autoquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vroeger kreeg je gewoon een gratis Voordeelurenkaart (twv ¤ 50), nu mag je kiezen of je die neemt of liever die ¤ 50 korting op een ander jaarabonnement krijgt. Dus niet zeuren.
alleen benzineprijs tegenover kosten treinkaartje zetten is oneerlijk en daarbij kan je bij frequent reizen altijd nog een voordeelabonnement aanschaffen voor de trein. Een auto is ook duur als je maar 3 keer per jaar er in rijdt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
klacht is dat het openbaar vervoer goedkoper zou moeten zijn dan bijv. een auto
Het gaat hierbij dan ook om een traject jaarabonnement.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen benzineprijs tegenover kosten treinkaartje zetten is oneerlijk en daarbij kan je bij frequent reizen altijd nog een voordeelabonnement aanschaffen voor de trein. Een auto is ook duur als je maar 3 keer per jaar er in rijdt.
rij jij hybride ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef drumstickNL het volgende:
TS gaat geen 6 euro betalen voor een rit die met de auto nog geen 2 euro kost.
veel studenten juist welquote:Op donderdag 20 december 2012 14:53 schreef zoefschildpad het volgende:
auto is per rit idd goedkoper, maar je hebt dan ook aanschafkosten, onderhoudskosten, belastingen en vaak parkeerkosten die je nu even niet meerekent. En het is bedoeld voor studenten, die meestal niet elke dag heen en weer hoeven reizen
je kan teminste wel rijden als het waaitquote:Op donderdag 20 december 2012 14:53 schreef zoefschildpad het volgende:
auto is per rit idd goedkoper, maar je hebt dan ook aanschafkosten, onderhoudskosten, belastingen en vaak parkeerkosten die je nu even niet meerekent. En het is bedoeld voor studenten, die meestal niet elke dag heen en weer hoeven reizen
Precies, want met sneeuw en drukte op de weg is er nooit wat aan de hand.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je kan teminste wel rijden als het waait
...of regent..
... of sneeuwt..
... of het herfst is...
... of als er drukte voorspeld wordt..
Ik bagger dr op de motor en fiets harder doorheen dan jij in je autoquote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Precies, want met sneeuw en drukte op de weg is er nooit wat aan de hand.!
niet ripped zijn als fuckquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef Zero17 het volgende:
Alsof mensen naar jou kijken in het OV.
Altijd leuk, die autistische houding m.b.t. het OV hierzo, maar geen zorgen TS, jij zal waarschijnlijk zo schuw weg zijn gekropen dat echt niemand je aanstaart, dus je kan met een gerust hart toch met de trein gaan. Wees maar niet bang.
gaat erom dat het ritje van 10km te duur is met de trein en dat het zelfs met de auto goedkoper is als je alle kosten erbij op doet e.d.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Timwonnacott het volgende:
Niets mis mee, snap niet waarom je daarbij haat op de NS. Overheid naait je en stopt je OV, NS biedt korting bij het aanschaf van een abo en dan heb je daar problemen mee?
Eh, ik was sarcastisch en viel het gebruik van auto's juist aan ten opzichte van het OV, maar toch leuk dat je meedenkt. Alleen jammer dat je wel meepost.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik bagger dr op de motor en fiets harder doorheen dan jij in je auto
nee, bij mij dus niet!
Maar he, ik rook nietik sta niet in de filequote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Eh, ik was sarcastisch en viel het gebruik van auto's juist aan ten opzichte van het OV, maar toch leuk dat je meedenkt. Alleen jammer dat je wel meepost.
Denken dat mensen naar je kijken als je ripped bentquote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
niet ripped zijn als fuck
[..]
gaat erom dat het ritje van 10km te duur is met de trein en dat het zelfs met de auto goedkoper is als je alle kosten erbij op doet e.d.
minecraftquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Denken dat mensen naar je kijken als je ripped bentEn verdomme man, 10k, ga met de fiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |