PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
De Turken moeten dezen Topiques ook weer jatten hoorWaar is Geert als je hem nodig hebt
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zie toch liever een nederlandse TT.
En ambrabat heeft wel een Nederlands paspoortquote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Zolang ze Kuyt niet terugsturen mogen de turken wel blijven
Gewoon elke keer nipt doorgaan na vies zware wedstrijdenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
Ajax goeie loting. Lekker lang in EL blijven zodat de competitie minder gaat
dat psv nou niet in twee competities tegelijk kan meedoenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
Ajax goeie loting. Lekker lang in EL blijven zodat de competitie minder gaat
Beker + Competitie = 2?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
dat psv nou niet in twee competities tegelijk kan meedoen
Die solo...zo epicquote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
In de voorbeschouwing kunnen ze dan weer mooi Romario vs Steau laten zien.
JAAAAAAAAA DAAAAAR IS ROMARIOOOOOOOO DA SOUZA FARIAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
In de voorbeschouwing kunnen ze dan weer mooi Romario vs Steau laten zien.
Dat wil ik.quote:
Alsof Chelsea iets om EL geeft? Wel zin in, hopelijk speelt het u21 team gewoonquote:
Gewoon 4 da lulzquote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alsof Chelsea iets om EL geeft? Wel zin in, hopelijk speelt het u21 team gewoonMet misschien Lampard en Terry om de boel te sturen. Piazon
Torres. Kan die eindelijk scoren.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alsof Chelsea iets om EL geeft? Wel zin in, hopelijk speelt het u21 team gewoonMet misschien Lampard en Terry om de boel te sturen. Piazon
Gast hij scoort gewoon veel laatste tijd?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Torres. Kan die eindelijk scoren.
Hij loopt achterquote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast hij scoort gewoon veel laatste tijd?
Tegen zwakke ploegen ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast hij scoort gewoon veel laatste tijd?
O wacht jij kijkt alleen ajax, want je wist niet eens wie Finnbogason was
Even quotenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ajax gaat Chelsea gewoon verslaan hoor
[ afbeelding ]
Tweakers
Als ze thuis van City hebben gewonnen en uit gelijk hebben gespeeld dan hoeven ze zeker niet bang te zijn voor Chelsea.quote:
We shall seequote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ze thuis van City hebben gewonnen en uit gelijk hebben gespeeld dan hoeven ze zeker niet bang te zijn voor Chelsea.
Nee ik zeg niet dat Chelsea gaat winnen. Is net als PSV - Napoli. Napoli begint met een andere instelling. Gaat Chelsea ook doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ze thuis van City hebben gewonnen en uit gelijk hebben gespeeld dan hoeven ze zeker niet bang te zijn voor Chelsea.
En aangezien Ajax thuis heeft verloren van Vitesse, en Vitesse heeft verloren bij VVV, kan VVV ook makkelijk van Chelsea winnen!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Idd. Als ze eruit zijn -> minder reizen en minder wedstrijden die nergens om gaan. Kunnen ze focussen op PLquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En aangezien Ajax thuis heeft verloren van Vitesse, en Vitesse heeft verloren bij VVV, kan VVV ook makkelijk van Chelsea winnen!
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En aangezien Ajax thuis heeft verloren van Vitesse, en Vitesse heeft verloren bij VVV, kan VVV ook makkelijk van Chelsea winnen!
Tja feit is dat het elftal van City sterker is dan die van Chelsea. Tis niet zo dat met een B-opstelling speelde. Ajax is niet kansloos.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En het elftal van Chelsea is sterker dan dat van Ajax. Dat is en blijft het belangrijkste. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.Natuurlijk zijn ze niet kansloos, maar ik geef ze wel weinig kansquote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja feit is dat het elftal van City sterker is dan die van Chelsea. Tis niet zo dat met een B-opstelling speelde. Ajax is niet kansloos.
Ajax gaat winnen mochten ze verder gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja feit is dat het elftal van City sterker is dan die van Chelsea. Tis niet zo dat met een B-opstelling speelde. Ajax is niet kansloos.
Ja en die heb ik Ajax zien uitschakelenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen mochten ze verder gaan.
Chelsea komt met Nathan Ake en zijn maten. Heb je vorig jaar Man Utd en City niet gezien in EL?
Is die Sterling zo goed?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-12-2012 om 14:26:54It's Zenit v LIVERPOOL in #Europe's other cup. Hulk v Sterling? reageer retweet
Hulk staat op rechts, en Sterling vaak op links. Dus ze zullen elkaar vaak tegen komen tijdens de twee wedstrijden. Vandaar denk ik een Hulk vs Sterling verhaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef StijnDa het volgende:
Is die Sterling zo goed?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-12-2012 om 14:26:54It's Zenit v LIVERPOOL in #Europe's other cup. Hulk v Sterling? reageer retweet
Maar kom op, 69 rated silver, hartstikke duurquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee maar engelsman, en dat is de doelgroep van die Twitter
Beiden in de aanval.... Denk het niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hulk staat op rechts, en Sterling vaak op links. Dus ze zullen elkaar vaak tegen komen tijdens de twee wedstrijden. Vandaar denk ik een Hulk vs Sterling verhaal.
Het was te merken trollie.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
skkltje, alle klasbakken stonden er gewoon in hoor. Aguero, Tevez, Yaya, Kompany, Nasri.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hulk staat op rechts, en Sterling vaak op links. Dus ze zullen elkaar vaak tegen komen tijdens de twee wedstrijden. Vandaar denk ik een Hulk vs Sterling verhaal.
Ja baasquote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gaan we het nog lang hebben over of Chelsea wel of niet wint van Ajax?
1. Beide clubs moeten eerst komende ronde door.
2. Indien aan punt 1 is voldaan, zien we het wel zodra het zover is. Daar nu al over zitten speculeren is nutteloos. En op zich is er niks mis met nutteloze dingen, maar dan moet het op zijn minst vermakelijk zijn.
Hype.. een van de beste als niet het beste talent van Engeland. 17 jaar ondertussen 18 en basis PLquote:Op donderdag 20 december 2012 15:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar kom op, 69 rated silver, hartstikke duurIk vraag me af waar het vandaan komt.
Het is 11 tegen 11, en de bal is rond!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gaan we het nog lang hebben over of Chelsea wel of niet wint van Ajax?
1. Beide clubs moeten eerst komende ronde door.
2. Indien aan punt 1 is voldaan, zien we het wel zodra het zover is. Daar nu al over zitten speculeren is nutteloos. En op zich is er niks mis met nutteloze dingen, maar dan moet het op zijn minst vermakelijk zijn.
Dealtjes ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11, en de bal is rond!
Ontopic: In plaats van leren toch mooi een K of 70/80 verdient met 5k startbudget vandaag
Echt enorm simpel op de silvermarkt. Tis wel weer de eerste dag sinds 2 maanden dat ik weer aant handelen benquote:
afschaffen die club!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
Gewoon opbokken over ajax, wekt alleen maar irritaties op.
Ik heb me maanden gefocust op silvers, en dat was altijd lekkere profit...maar de laatste week is het een beetje gedaan met de pretquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11, en de bal is rond!
Ontopic: In plaats van leren toch mooi een K of 70/80 verdient met 5k startbudget vandaag
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
Gewoon opbokken over ajax, wekt alleen maar irritaties op.
Nac bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 december 2012 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar
Oké, duidelijkerquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hype.. een van de beste als niet het beste talent van Engeland. 17 jaar ondertussen 18 en basis PL
Maandag was ze ziek, dinsdag en gisteren was ze gewoon simpelweg irritant, en vandaag is ze de hele dag in het ziekenhuis. Overigens lijkt het weer goed tussen haar en haar vent hoor (via-via) geen klachten meer.quote:
Nee, Nacquote:
Prima, ik zal me niet laten verleiden tot kinderachtige woordspelingen over jouw club, dat doe ik alleen met stillem2quote:
Grapje togquote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, ik zal me niet laten verleiden tot kinderachtige woordspelingen over jouw club, dat doe ik alleen met stillem2
Zuurpruimquote:Op donderdag 20 december 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
garpig garpje ook ja.
gr gr
HAHA HIER GINGEN TOEFJES EN JIJ ZEKER HELEMAAL LOS OPquote:Op donderdag 20 december 2012 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
garpig garpje ook ja.
gr gr
Haha die van Giel en Gerard zien er zwaar ranzig uit, Paprika met knoflook en brocolli en tomatensap, ieuw !!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef TBakkert het volgende:
wie heeft Ajax geloot?
tevens; UNITED v REAL
Toffe wedstrijd.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef TBakkert het volgende:
wie heeft Ajax geloot?
tevens; UNITED v REAL
quote:
nee serieus, heeft Ajax al geloot of niet? ik kom net uit schoolquote:
Rot op man. Toen had je al 2Unlimitedquote:Op donderdag 20 december 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
HAHA HIER GINGEN TOEFJES EN JIJ ZEKER HELEMAAL LOS OP
Tru datquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was niet zuurpruimerig bedoeld
Als je een voetbalwebsite bezoekt dan krijg je een heel overzicht.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee serieus, heeft Ajax al geloot of niet? ik kom net uit school
Dat vond ik best een leuk liedje ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
HAHA HIER GINGEN TOEFJES EN JIJ ZEKER HELEMAAL LOS OP
Toefjes tochquote:Op donderdag 20 december 2012 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vond ik best een leuk liedje ja.
Cool, ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vond ik best een leuk liedje ja.
Ja, als als alsquote:Op donderdag 20 december 2012 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon beetje logisch nadenken joh, als we tenminste dat tentamen van 2010 ongeveer krijgen
Ja alsquote:
565k.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je die gekocht?
quote:
Is hij zo goedkoop op de Xbox? Niet te geloven.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hopen dat hij gaat stijgen.
Zo goedkoop idd, wel een beetje te goedkoopquote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is hij zo goedkoop op de Xbox? Niet te geloven.
Mag ik hem een potje lenen?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hopen dat hij gaat stijgen.
Voor 800K misschienquote:
Op de PS3 zijn er gewoon heel weinig op de markt(5). Vooral daarom is hij zo duur.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Veel te goedkoop. Nu mag zijn prijs wel omhoog
Dan is hij niet meer half freshquote:
Oke jammerquote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is hij niet meer half fresh
5 op de xboxquote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op de PS3 zijn er gewoon heel weinig op de markt(5). Vooral daarom is hij zo duur.
Maar die 350k die jij hebt neergeteld lijkt me geen risico.
Ik kan er nu geen een meer kopen omdat al mijn coins op de TP staanquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Prijsfiksje zou leuk zijn! Jammer dat ik geen Xbox heb
Was jij niet de expert die zei dat IF Bassong een te groot risico was?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan er nu geen een meer kopen omdat al mijn coins op de TP staan
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Was jij niet de expert die zei dat IF Bassong een te groot risico was?
5. Laagste bin 109k laagste bid 90kquote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel IF Kone's zijn er op de Xbox markt en hoe duur is hij?
Je had ff op UDB moeten kijken. Zijn er veel voor 320k verkocht.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jamaar toen was hij 370K
nu is 362K de goedkoopste. Ik denk niet dat hij gaat dalen de komende tijd en hoop dat hij gaat stijgen
Tja, het is VDM die doet hbo en is dus dom.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je had ff op UDB moeten kijken. Zijn er veel voor 320k verkocht.
De laatste trades niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je had ff op UDB moeten kijken. Zijn er veel voor 320k verkocht.
Nee die waren iets hoger 340k ofzo ja. Maar er zitten ook een paar van 1 mil bijquote:
Ja maar daar keek ik niet naar. Ik zocht de laagste prijs op de marktquote:Op donderdag 20 december 2012 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee die waren iets hoger 340k ofzo ja. Maar er zitten ook een paar van 1 mil bijDaarom is zijn gemiddelde prijs volgens UDB 430k ofzo haha
Als hij stijgt zou ik hem wel binnekort verkopen. Dus niet te lang blijven wachten. Ik had IF Popov en hij ging even voor 120k. Nu nog maar voor 80k. Had hem liever toen verkocht want hij is niet zo super als CAM in 352.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar daar keek ik niet naar. Ik zocht de laagste prijs op de markt
Uhu, is ook de bedoeling. Ik wil hem eigenlijk voor woensdag wel kwijt. Het liefst in het weekend, zijn de prijzen meestal wat hoger.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als hij stijgt zou ik hem wel binnekort verkopen. Dus niet te lang blijven wachten. Ik had IF Popov en hij ging even voor 120k. Nu nog maar voor 80k. Had hem liever toen verkocht want hij is niet zo super als CAM in 352.
Thxquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
5. Laagste bin 109k laagste bid 90k
In het weekend, zondag gaat hij zakken of net als die Popov een paar weken later als het blijkt dat hij toch niet zoveel waard isquote:Op donderdag 20 december 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx
Op de PS3 nog altijd maar 2, eentje voor 150k/300k en eentje voor 150k/290k. Ze hebben ze er nu al de hele dag voor die prijs opgezet, wanneer komen ze er achter dat ze gewoon moeten zakken
Misschien verkocht of naar een ander account gestuurd. Discard lijkt me wel heel apart hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker
Maar heeft hij hem nu gediscard of kan dat rode ook iets anders betekenen?
(contracten zijn echt niet op zo snel)
Everton fanquote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien verkocht of naar een ander account gestuurd. Discard lijkt me wel heel apart haha
Bamba, die had ik in beide Jumbos die ik vandaag gekocht hebquote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker
Voor 1000c verkocht in 41212quote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bamba, die had ik in beide Jumbos die ik vandaag gekocht heb
Ik ben al blij dat ik mijn 2 flutformaties voor 600 p.s. heb verkochtquote:
Nice.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker
Op de PS3 staan ze er vaak voor 200 a 300 BIN op in kut formaties.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik mijn 2 flutformaties voor 600 p.s. heb verkocht
Sowieso fijner om via de app te traden.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging wagen met dealen op de markt, deze keer wel via me laptop
5 ATB is populair hoor.quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nein man, iedereen speelt 5221 met Brazo's.
okquote:
Nee veel slechter. Als je op de webapp over het uur gaat refreshed het helemaal niet meer zelfs.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef Maver24 het volgende:
refreshed tie op de webapp beter als op de console als je bijna bij het uur zit ?
Op webapp bij compare(leaderboards)quote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef Vijf_voor het volgende:
Waar kun je zien hoeveel cups je hebt gewonnen?
En als het mooi weer is ga je buiten spelen?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef poker4lifee het volgende:
alles in 1x gehaald, 6 weken vakantie nu. BO2 net gehaald. Komende weken weer lekker veel fut en cod spelen als het kut weer is
Is Steek beetje goed dan, ik kom bijna nooit tegen hem.quote:
nee maar zo klonk het iets minder triestquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En als het mooi weer is ga je buiten spelen?
Ibarbo kan ook nog.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Sjempjun het volgende:
[..]
Is Steek beetje goed dan, ik kom bijna nooit tegen hem.
Sneijder kan, wel een dode link dan haha. Is zijn lengte geen nadeel?
Sneijder vond ik wel goed. Steek weet ik niet. De ST en CAM hebben allebei dubbele links dus de dode maakt niet uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Sjempjun het volgende:
[..]
Is Steek beetje goed dan, ik kom bijna nooit tegen hem.
Sneijder kan, wel een dode link dan haha. Is zijn lengte geen nadeel?
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo kan ook nog.
Maar lengte is niet echt belangrijk op die positie, niet echt een crossers formatie.
Ibarbo kan natuurlijk ook nog!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Sneijder vond ik wel goed. Steek weet ik niet. De ST en CAM hebben allebei dubbele links dus de dode maakt niet uit.
vast welquote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef TBakkert het volgende:
iemand die dit zou kopen? http://www.futwiz.com/squad/488558
Diego Alves keepte bij mij zo onvoorstelbaar slechtquote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef TBakkert het volgende:
iemand die dit zou kopen? http://www.futwiz.com/squad/488558
Ferdinand.quote:
kunnen we ons op de fa cup richtenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
CL loting![]()
Alleen jammer van Arsenal![]()
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Thorb het volgende:
Mensen uit eindhovuh ervaring met 'poolcentrum rex'?
arsenal gaat wel door hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
kunnen we ons op de fa cup richten
Er gaan vandaag echt veel mensen de stad in. Gaat dus druk worden in de nacht op stratumseind.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja![]()
Leuke club. Heineken van de tap, maar je kan ook Jup uit flesje halen![]()
Prima geschikt om een avondje te chillen.
Merthe is namelijk super snel.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
arsenal gaat wel door hoor
robben altijd geblesseerd
kroos te langzaam
scheiwnstegigr te langzaam
gomez te langzaam
dus
32 P'squote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Merthe is namelijk super snel.
ik kom misschien volgende week even de pallaz onveilig makenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Er gaan vandaag echt veel mensen de stad in. Gaat dus druk worden in de nacht op stratumseind.
quote:
zou wel special item zijn in een aflevering ervanquote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die spelers waar ik in handel in SMLENO worden nu getroffen door de crash en het is zo druk dat ik wel een hele lage BIN in moet stellen. Dit is niet leuk
ik kijk net je eerste aflevering weer, daar zit hij ook inquote:Op donderdag 20 december 2012 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand doet nu een omgekeerde pricefix door Tomkins er steeds 20 keer op te zetten, nu voor 1k terwijl ik hem nog met gemak voor 2-2.5k verkocht een paar dagen geleden.
Ik wil ookquote:Op donderdag 20 december 2012 17:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Er gaan vandaag echt veel mensen de stad in. Gaat dus druk worden in de nacht op stratumseind.
verkeerde formatie/positiequote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef DorperTed het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een speler op futhead en in de webapp 9 chem heeft maar op de console maar 7? Het is op de linkercm met 1 groene 1 dode en 2 oranje links.
Tentamenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom ga je niet?
Ik zelf ga ook niet.
Die kloppen ook.. erg vreemd.quote:
Tyquote:
http://www.ea.com/intl/fo(...)-off#gsG6NCkzDrc:360quote:Op donderdag 20 december 2012 17:49 schreef Thorb het volgende:
laat eens een puushje zien dan dorperted
E; daar is de dagelijkse post weer
is het zelfde probleem wat ik ook heb gehad in mijn 433 formatie met die silvers, is gewoon een bug van EA,quote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
Boateng hoort gewoon 9 te hebben, even uit team halen er opnieuw erin doen al gedaan?
Dit is zijn dagelijkse post in dit topic. Verder plaatst hij nooit wat.quote:
geen bot?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit is zijn dagelijkse post in dit topic. Verder plaatst hij nooit wat.
Elke dag al weken lang post hij dit. Verder post hij niks.quote:
Heb een 'nieuw' team gemaakt. Ik kijk zo ff op de console wat ie doet.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is het zelfde probleem wat ik ook heb gehad in mijn 433 formatie met die silvers, is gewoon een bug van EA,
gaat het om de linker cm in 433 ?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:59 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Heb een 'nieuw' team gemaakt. Ik kijk zo ff op de console wat ie doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
sst! gaan ze niet!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef BDIL het volgende:
Net pas loting gezienReal gaat Man U rapen jonge
![]()
je kunt ook 3-5-2 met 2 spitsen en dan De Jong CDM doen samen met Strootman.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af? Ik kan op RM nog voor Narsingh gaan, maar kan ook een andere RM linken met een sterke RB
Ik heb alleen maar 352 teams gemaakt dus wil nu een een andere opstelling proberen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je kunt ook 3-5-2 met 2 spitsen en dan De Jong CDM doen samen met Strootman.
Eriksen als CAM, Mertens als LM en dan nog Altidore als spits erbij
Eriksen en de Jong omdraaien en dan RM-RB duo pakkenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af? Ik kan op RM nog voor Narsingh gaan, maar kan ook een andere RM linken met een sterke RB
ik ga dat morgen al doen hihiquote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme ik wil ook zuipen vanavond.
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Big Sean.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:19 schreef Rijst het volgende:
Itunes maar eindelijk geupdateZiet er echt leip uit
[ afbeelding ]
Zeker wetenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef BDIL het volgende:
Net pas loting gezienReal gaat Man U rapen jonge
![]()
grrrquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
ik vind het ook kut muziek maar als rijst er blij van wordt ben ik blij jwz
ik kan nu niet op PS3, want broertje...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand zin in een potje op PS3? Golds, silvers, roept u maar
Primaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kan nu niet op PS3, want broertje...
maar ik voeg je wel toe, misschien andere keer
Je bent zelf erg.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Kom op man, van alle 'rappers' is hij wel 1 van de ergste.
Zijn ze gay?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eto'o en Traore wat een koppel
nu geef ik je groot gelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eto'o en Traore wat een koppel
ik squash altijd met ze?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee ze badmintonnen in hun vrije uurtjes
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee ze badmintonnen samen in hun vrije uurtjes
Meteen weer je geaardheid erbij halen hè.quote:
Jij bent toch ook een pot?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meteen weer je geaardheid erbij halen hè.
Samen met Hernandezquote:
welke hernandez?quote:
Degene die eruitziet als een potquote:
Xavi dusquote:Op donderdag 20 december 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Degene die eruitziet als een pot
21-12-12, je familie rijstquote:Op donderdag 20 december 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
De mensen is Australie en Azie zijn al dood.
Mooi, veel te veel Aziaten.. nu Afrika nog.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
De mensen is Australie en Azie zijn al dood.
Ik zou em opzoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Confetti het volgende:
Haha, ben opgelicht door diezelfde Max van Der laan die laatst hier voorbij kwam.
Heb je eerst coins gegeven?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Confetti het volgende:
Haha, ben opgelicht door diezelfde Max van Der laan die laatst hier voorbij kwam.
Nooit eerst coins geven(hoe weinig het ook is) voordat er geld op je bank staat. Elke coin die je aan zo'n gek geeft is er een te veel.quote:
Ditquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die zich laten oplichten
Meerdere keren zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |