abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_352393
Vandaag toevallig een reclamespotje gezien van de ANWB en wie speelt daar een brave huisvader die wordt geholpen door de ANWB????
Jawel L E O!!! Is hij dan serieus bezig een talkshow te krijgen door al die tijd maar vragen te stellen aan iedereen??
Begin bij het begin en eindig nooit!
  donderdag 21 september 2000 @ 10:28:38 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_352403
nee he
  donderdag 21 september 2000 @ 10:28:58 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_352406
Hier was al een topic over, dus dan zal het idd wel kloppen (geen slotje graag, Havoc).

Dan moet de ANWB dus al hebben geweten wie er het huis inging...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_352417
quote:
Op 21 september 2000 10:28 schreef Zanderrr het volgende:

Dan moet de ANWB dus al hebben geweten wie er het huis inging...

Nou deze spot is een jaar geleden opgenomen....
  donderdag 21 september 2000 @ 10:33:45 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_352420
Gewoon toeval dat hij ook bij zo'n castingbureau staat ingeschreven en dat de keuze om hem in het huis te stoppen makkelijker heeft gemaakt?
pi_352433
Vork: ik weet niet of het allemaal toeval is. Ik vind het wel steeds duidelijker worden dat de grootste groep mensen in het BB huis uit is om "beroemd" te worden. Ik bedoel je ziet een reclamespot waarin Leo een klein rolletje speelt en een jaar later staat in in het huis en is hij iedereen aan het "interviewen". Hij is dus voor mij duidelijk uit op een TV rol als zijnde presenator / Talkshow leider ofzo. Als ie maar nie Rond om Tien gaat presenteren..." Mag ik even aan je haar zitten??
  Redactie Frontpage donderdag 21 september 2000 @ 10:44:42 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_352437
Nu we het er toch over hebben, ik vind Hieke (is dat die nep-tara) verdacht veel lijken op de vrouw in de Quakers Cruesli reclame. Zenden ze ook altijd tussen BB uit. Moeten jullie maar eens opletten.
pi_352441
quote:
Op 21 september 2000 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik vind Hieke (is dat die nep-tara) verdacht veel lijken op de vrouw in de Quakers Cruesli reclame. Zenden ze ook altijd tussen BB uit. Moeten jullie maar eens opletten.
SunChaser Ik ben blij dat jij dit hier schrijft omdat ik dit ook al vond. Alleen als ik dit hier ook zou plaasten dat zou het misschien wel eens ongeloofwaardig worden. Idd lijkt ze er verdacht veel op vandaar ook dat ik denk dat het BB huis door velen wordt gezien als een opstapje naar het doorbreken.
  donderdag 21 september 2000 @ 10:54:59 #9
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_352445
Maar dat roept natuurlijk ook de vraag op, of deze mensen zichzelf hebben ingeschreven voor BB, of dat ze gewoon gecast zijn, net als Anouk vorig jaar...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  Admin donderdag 21 september 2000 @ 10:59:15 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_352457
Misschien zijn er hier mensen die weten hoe ze dat allemaal kunnen uitzoeken. Of de bewoners misschien allemaal ingeschreven staan bij castingbureau's ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_352477
quote:
Op 21 september 2000 10:23 schreef Letterman het volgende:
Vandaag toevallig een reclamespotje gezien van de ANWB en wie speelt daar een brave huisvader die wordt geholpen door de ANWB????
Jawel L E O!!! Is hij dan serieus bezig een talkshow te krijgen door al die tijd maar vragen te stellen aan iedereen??
Welke reclame is dat dan En van die muesli ken ik geloof ik ook niet. Ben wel heel benieuwd, want het zal toch niet waar zijn he
pi_352488
Het reclamespotje vertoont afwisselend beelden van vroegere ANWB tijden en zoals het nu gaat. Dat filmpje waarbij er een ANWB motor omkeerd.
pi_352532
quote:
Op 21 september 2000 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Mijn gewaardeerde collega's beweren dat Hieke niet in het bewuste Cruesli-spotje speelt. Ze steken er hun hand voor in het vuur dat in dat spotje de actrice Myrianna van Reden (uit Westenwind) optreedt.

Heb zelf geen idee, maar als mijn doorgaans heel betrouwbare collega's dat zeggen, is het vast waar.

Redactie Frontpage donderdag 21 september 2000 @ 11:36:07 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_352540
Ik kijk ff op tvbabes.com
  Redactie Frontpage donderdag 21 september 2000 @ 11:43:06 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_352549
Myrianna van Reden
pi_352653
Daar vond ik Hieke vanaf het begin al op lijken!
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_353132
Juist we kunnen idd opmaken dat het Hieke verhaal uitsluitend een overeenkomst is qua uiterlijk maar de rol door Leo wordt steeds meer bevestigd. Ik heb via een ex-buurvrouw die bij de anwb werkt de vraag uitgezet bij de anwb pr en voorlichting.
  Redactie Frontpage donderdag 21 september 2000 @ 15:58:28 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_353143
bel ff met more4less (zie achternaamtopic) die hosten de bigleo site, het zijn vrienden van m. Of vraag het op de site zelf.
  donderdag 21 september 2000 @ 16:16:33 #19
1169 BigDick
size DOES matter
pi_353183
Bianca komt me ook heel erg bekend voor.

Er gaat nog geen specifiek TV-lampje branden, kan net zo goed de cassiere van de AH zijn.

iemand suggesties?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_353186
quote:
Op 21 september 2000 16:16 schreef BigDick het volgende:
Bianca komt me ook heel erg bekend voor.

Er gaat nog geen specifiek TV-lampje branden, kan net zo goed de cassiere van de AH zijn.

iemand suggesties?

TIIIINNNAAAA Wie viel kosten die condome?? Bedoel je die??
  donderdag 21 september 2000 @ 16:21:24 #21
1169 BigDick
size DOES matter
pi_353189
DIE cassiere!

eh, nee geloof ik

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_353200
quote:
Op 21 september 2000 16:21 schreef BigDick het volgende:
DIE cassiere!