Dan moet de ANWB dus al hebben geweten wie er het huis inging...
quote:Nou deze spot is een jaar geleden opgenomen....
Op 21 september 2000 10:28 schreef Zanderrr het volgende:Dan moet de ANWB dus al hebben geweten wie er het huis inging...
quote:SunChaser Ik ben blij dat jij dit hier schrijft omdat ik dit ook al vond. Alleen als ik dit hier ook zou plaasten dat zou het misschien wel eens ongeloofwaardig worden. Idd lijkt ze er verdacht veel op vandaar ook dat ik denk dat het BB huis door velen wordt gezien als een opstapje naar het doorbreken.
Op 21 september 2000 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik vind Hieke (is dat die nep-tara) verdacht veel lijken op de vrouw in de Quakers Cruesli reclame. Zenden ze ook altijd tussen BB uit. Moeten jullie maar eens opletten.
quote:Welke reclame is dat dan
Op 21 september 2000 10:23 schreef Letterman het volgende:
Vandaag toevallig een reclamespotje gezien van de ANWB en wie speelt daar een brave huisvader die wordt geholpen door de ANWB????
Jawel L E O!!! Is hij dan serieus bezig een talkshow te krijgen door al die tijd maar vragen te stellen aan iedereen??
quote:Mijn gewaardeerde collega's beweren dat Hieke niet in het bewuste Cruesli-spotje speelt. Ze steken er hun hand voor in het vuur dat in dat spotje de actrice Myrianna van Reden (uit Westenwind) optreedt.
Op 21 september 2000 10:44 schreef SunChaser het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik vind Hieke (is dat die nep-tara) verdacht veel lijken op de vrouw in de Quakers Cruesli reclame. Zenden ze ook altijd tussen BB uit. Moeten jullie maar eens opletten.
Heb zelf geen idee, maar als mijn doorgaans heel betrouwbare collega's dat zeggen, is het vast waar.
Er gaat nog geen specifiek TV-lampje branden, kan net zo goed de cassiere van de AH zijn.
iemand suggesties?
quote:TIIIINNNAAAA Wie viel kosten die condome?? Bedoel je die??
Op 21 september 2000 16:16 schreef BigDick het volgende:
Bianca komt me ook heel erg bekend voor.Er gaat nog geen specifiek TV-lampje branden, kan net zo goed de cassiere van de AH zijn.
iemand suggesties?
quote:Nee volgens de laatse bronnen heeft Bianca geen rolletje gehad in een spotje
Op 21 september 2000 16:21 schreef BigDick het volgende:
DIE cassiere!
eh, nee geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |