abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 11:55:59 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120546238
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door MariaEtcetera op 20-12-2012 12:21:47 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_120546386
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ksst, hup, ga es aan t werk! Dat is ook een van de redenen dat ik niet thuis werk. Effectiviteit thuis is veel lager..
Ik ben niet thuis, ik zit op de uni maar er is niemand op kantoor vandaag ;( . Maar! Zometeen lunch en daarna weer aan het werk. Heb flitser uitgekozen, accesoires enzo en nu kan ik vast wel weer verder :+. Oh en dat labeltje uit mn shirt knippen, het kriebelt in mn nek.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_120546562
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis, ik zit op de uni maar er is niemand op kantoor vandaag ;( . Maar! Zometeen lunch en daarna weer aan het werk. Heb flitser uitgekozen, accesoires enzo en nu kan ik vast wel weer verder :+. Oh en dat labeltje uit mn shirt knippen, het kriebelt in mn nek.
Gamen op kantoor? Waar staat dat kantoor :P
  donderdag 20 december 2012 @ 12:08:35 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120546649
Doet mister vriendje ook vaak, die moet toch pas aan de bak als er wat stuk is :+

Amaranthmuesli is wel lekker! :Y

Uniekje, idd vierkantig, in dit geval niet doek maar aquarelpapier! :Y V1z, ik ben ook benieuwd :+
pi_120547550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniekje, idd vierkantig, in dit geval niet doek maar aquarelpapier! :Y V1z, ik ben ook benieuwd :+
Schilderij voor Saartje? :D

Oh, Maria, ik heb je hint van laatst opgepikt, jeweetwel, die ene, via whatsapp, en ik heb toch dat ene besteld, jeweetwel, dat wat niet genoemd zal worden hier :+
pi_120547611
Ok. Mijn brein ziet nu gelijk de meest obscure extreme toys voor me. Voor jou dan welteverstaan.

:')

B-)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120547627
:9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120547634
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Mijn brein ziet nu gelijk de meest obscure extreme toys voor me. Voor jou dan welteverstaan.

B-)
Het is wel voor het genot van zowel Maria als mijzelf :Y Misschien Vaiz en Mister Maria ook, dat weet ik niet. Martijn is er geen fan van though.
  donderdag 20 december 2012 @ 12:41:07 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120547655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, Maria, ik heb je hint van laatst opgepikt, jeweetwel, die ene, via whatsapp, en ik heb toch dat ene besteld, jeweetwel, dat wat niet genoemd zal worden hier :+
:Y :D

En omg :D Dat was een grapje, geen hint! Maar ik klaag niet :+
pi_120547673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y :D

En omg :D Dat was een grapje, geen hint! Maar ik klaag niet :+
Ik heb er bewust voor gekozen het op te vatten als een hint :+
  donderdag 20 december 2012 @ 12:42:36 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120547701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het is wel voor het genot van zowel Maria als mijzelf :Y Misschien Vaiz en Mister Maria ook, dat weet ik niet. Martijn is er geen fan van though.
O+ :9

Mister Maria 'stopt het ook graag in zijn mond *insert Gee Bee smiley*" :+
pi_120547711
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ :9

Mister Maria 'stopt het ook graag in zijn mond *insert Gee Bee smiley*" :+
Ik ook! En ik slik met liefde! Hij ook?
  donderdag 20 december 2012 @ 12:43:45 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120547726
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ook! En ik slik met liefde! Hij ook?
Yup! :Y :D
  donderdag 20 december 2012 @ 12:44:25 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120547745
En op wat onschuldiger noot: check Google, er is een verhaaltje met toffe plaatjes! :D O+
  Vis een optie? donderdag 20 december 2012 @ 12:46:37 #15
70532 loveli
N
pi_120547807
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Damn you woman }:|

crap in = crap out
pi_120547925
Oh het dat niet genoemd mag worden!
Las er laatst nog over in 'het dagboek van Tom Grastolaar' trouwens, was wel grappig :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120548400
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef the85mc het volgende:

[..]

Gamen op kantoor? Waar staat dat kantoor :P
Lol nee dat ook weer niet xD. Of nouja, pas na 7 uur als iedereen weg is. Dit was de keuze tussen hier blijven en werken, of naar huis gaan en gamen (want geen verplichte aanwezigheid).
pi_120549139
O ik dacht ook al. Of je moet op een kantoor werken waar ze apps enzo maken. Ken zo'n gast en die gast doen wel van alles op kantoor. Wel relaxte omgeving waar toch ook best wel hard wordt gewerkt. Hard werken en hard ontspannen ;)

Even een lijstje:
O 3 bth kip, pindakaas
T appel
L 2 bth pindakaas
T 2 boterhammen kip
S Rondje krachttraining sportschool
D ? Iets met vis denk ik, Kwark na
T banaan

Morgen misschien naar concert van the Kik. Lijkt me wel geinig bandje. Ook nog even kerstkaarten enzo regelen.. Beter laat dan nooit ;)
pi_120551463
Thnx. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Long live the king! })

Dat spel van The Lion King was uber trouwens! in de kerstvakantie eens kijken of ik 'm kan vinden :7
Gisteren trouwens Skyrim en Portal 2 als kerstcadeau voor mezelf gehaald :D

Succes met schilderij! Ben wel benieuwd :Y
Assassins Creed is leuker. :Y :P

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:05 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Gisteren meegedaan met popquiz. Ik dacht dat ik wel wat van muziek wist... Viel tegen. Was toch nog ergens halverwege geeindigd. Was wel echt leuk om eens te doen.

En welkom Mufasa!
Wat is je doel precies? Ik vind dat je wel echt enorm veel vlees eet. Sowieso 450 gram + vlees van avondeten + worst. Als dat vlees ook nog 200 gram is zoals de andere porties dan zit je op 650 gram..
Zat gister op een 500g, denk ik zo. en Thnx!
Mijn doel is 90kg op een vetpercentage van 12%, korte termijn doelstelling is eerst weer mijn oude shape terug... 86kg a 14%.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:15 schreef Perruche het volgende:
Hi Mufasa, jij carnivoor jij!

Planning:
O: kiwi, twee kaneelbth met kokosboter
T: griekse yoghurt met kersen en bosbessen
L: groot broodje kip/sla
T: appel
B: totaal uurtje fietsen
D: pasta met tomaat en aubergine
S: roeien + bodybalance of als ik heeeeel veel zin heb, combat + balance
Lol! Thnx! :D

Lijstje tot nu toe:
O: 120g havermout, 2 scheppen whey, 50g frambozen, 15g cacao.
T: 250g magere rundergehakt met groente
L: zo maar even 200g kip en advocado eten.
T: wordt dan 5 eieren.
S. krachttraining en wat cardio.
A. 120g rijst + moot tilapia + groente

En vanavond dansje doen. *O*

Eerst stomme verslagen afmaken. B|
pi_120551798
AC 2 en 3 heb ik nog niet gespeeld inderdaad :@
Maar zag Skyrim voor 25,- bij de lokale gamesboer, kon 'm niet laten liggen en met de vrije tijd rond kerst en O&N leek het mij een strak plan.
Nu hopen dat de Hepies me binnenkort eens met rust laten achter de PC en dan kan ik ook weer LoLen met Coco, Ml en Maria :)

Waarom trouwens nog whey bij zoveel eiwitten al?

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 20-12-2012 15:11:28 ]
pi_120551954
Ben nog redelijk oude school als het gaat om eiwit richtlijnen... zit op 300g ongeveer. Oud eetschema van me, waarbij ik goed resultaat boekte in combinatie met Doggcrapp trainingen. Daarbij wordt aanbevolen om hoger in de eiwitten te zitten, plus het werkt goed voor mij. Verder hou ik mijn carbs gemiddeld, net zoals mijn vetten. De carbs time ik dan voornamelijk in de ochtend en rond het trainen. :)

En ik moet nog eerst aan Oblivion beginnen... Morrowwind was tof!
pi_120552337
ik gooi er nog ff een lijstje in:

O: vieze pap met amaranth en quinoavlokken, frambozen, geschaafde amandelen en whey
L: 2 rijstwafels, 2 plakjes ham en 3 eieren
T: manderijntjes :9, rosbief met rijstwafel en een restje soep
S: fitness. jaja het gaat echt weer gebeuren *D
D: gewokte rijst met garnalen en groenten
B: dansje doen
T: tonijn en olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120552790
Kerstvakantie! Doodop, Maar we zitten op het vliegveld! Twee weken niet werken begint nu!
pi_120553176
Office Word 2010 :X . Leuk, van die dummie-functies zoals 'plaatjes die je invoert worden automatisch paginabreed gemaakt als ze groter zijn' voor mensen die foto's van 25MB invoeren, maar hoe zet je ze uit }:|. Want weetje, mijn plaatjes moeten juist op 100% geplakt worden, omdat mijn structuren anders steeds een ander formaat hebben en dat moet ik nu per plaatje handmatig aanpassen :') (denk aan rustig 100 plaatjes totaal).
pi_120553192
Zei iemand taart?

Drie kleintjes gemaakt voor het kerstdiner van de jongste op school vanavond. 1 chocolade met chocoladecremevulling en de andere twee gewoon vanille met aardbeienkwarkvulling.
pi_120553708
Zien er lekker uit :)

Volgens mij ben ik wat ziekig aan het worden >< Boo! Mgoed, we gaan ervan uit dat het een eendagsziektedingetje is, hoogstens 2daags. Dus zaterdags ben ik dan weer helemaal beter *O*
pi_120553888
Voorheen kregen ze na een superleuk kerstdiner goedkope vla met spuitbusslagroom, dat vond ik zo zonde!
Da's wel een goede reden om taartjes te maken dacht ik zo :)

En tuurlijk ben je zaterdag weer beter! :* Ik ben ook een beetje half, maar ik negeer het.
pi_120554133
Met die stats ben je echt een beest Mufasa. Ik weeg ongeveer hetzelfde, maar ben 1,84m. En ik zit nu op zo'n 15% bf..
pi_120554424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Office Word 2010 :X . Leuk, van die dummie-functies zoals 'plaatjes die je invoert worden automatisch paginabreed gemaakt als ze groter zijn' voor mensen die foto's van 25MB invoeren, maar hoe zet je ze uit }:|. Want weetje, mijn plaatjes moeten juist op 100% geplakt worden, omdat mijn structuren anders steeds een ander formaat hebben en dat moet ik nu per plaatje handmatig aanpassen :') (denk aan rustig 100 plaatjes totaal).
Als je het in Office OpenXML-format opslaat kun je het volgens mij vrij simpel met een Ctrl+H oplossen ;)
  donderdag 20 december 2012 @ 15:54:22 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120554594
Hopelijk heb je een super vkanatie Jeager, dat is je zo gegund! fijne v lucht!

MarMar, dat ziet er chemisch uit maar prachtig!

Niet ziekig worden Coco... stop er maar lekker veel groente en fruit in, gewoon doorstampen, kan geen kwaad !

Mannenvoedsel, daar heb ik geen verstand van.

Weekend.... en heb er niet zoveel zin in, drukte :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120554614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je het in Office OpenXML-format opslaat kun je het volgens mij vrij simpel met een Ctrl+H oplossen ;)
Dan kom ik in een zoekfunctie? Dezelfde als wanneer ik het als gewoon doc. opsla.
pi_120554637
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hopelijk heb je een super vkanatie Jeager, dat is je zo gegund! fijne v lucht!

MarMar, dat ziet er chemisch uit maar prachtig!

Niet ziekig worden Coco... stop er maar lekker veel groente en fruit in, gewoon doorstampen, kan geen kwaad !

Mannenvoedsel, daar heb ik geen verstand van.

Weekend.... en heb er niet zoveel zin in, drukte :')
Bende kleurstof in die fondant inderdaad :') Gelukkig is de binnenkant wel puur natuur, voor de balans :P
pi_120554778
Fijne vakantie Jagar! w/ Ik moet alleen morgen nog *O* En de doelstelling is om mijn hoofdpijn project einde van de werkdag te rond te mailen. Dan morgen nog een beetje rommelen en dan heb ik vakantie :D *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_120554822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan kom ik in een zoekfunctie? Dezelfde als wanneer ik het als gewoon doc. opsla.
Als je hem opslaat als .xml dan kun je hem openen in een texteditor als notepad++, dan zoek je op welke eigenschap de breedte/hoogte bepaalt en daar ga je op ctrl+H'en.
pi_120554985
Zo, stuk hypotheek afgelost. Even mn nieuwe bril halen. En toen was het geld weer een beetje op. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 20 december 2012 @ 16:05:57 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120555057
Ik had een pakketje met m'n nickname erop :o Buurvrouw keek wel raar :+

Twee boeken en een uilenkaart gehad van een Secret Santa! :o O+ Die zag ik niet aankomen, wat lief! O+
pi_120555129
Wat leuk! :D Welke boeken?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 20 december 2012 @ 16:10:20 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120555216
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat leuk! :D Welke boeken?
A Short History of Tractors in Ukrainian en Two Caravans, beide van Marina Lewycka :D Achterflap klinkt tof! Daily Telegraph zegt 'mad and hilarious' O+ En kaart is van PvdD, ben benieuwd of dat een hint is :+

Sigme stemt geloof ik PvdD!

[ Bericht 4% gewijzigd door MariaEtcetera op 20-12-2012 16:16:30 ]
pi_120555280
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
Met die stats ben je echt een beest Mufasa. Ik weeg ongeveer hetzelfde, maar ben 1,84m. En ik zit nu op zo'n 15% bf..
Niet bang zijn om een goede bulk in te zetten. Op mijn topgewicht was ik 97kg met een vetpercentage van 22%. :X

Toen at ik nog meer vlees. :X
pi_120555484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

A Short History of Tractors in Ukrainian en Two Caravans, beide van Marina Lewycka :D Achterflap klinkt tof! Daily Telegraph zegt 'mad and hilarious' O+ En kaart is van PvdD, ben benieuwd of dat een hint is :+

Stond er MariaEtcetera of Maria& ?
  donderdag 20 december 2012 @ 16:19:15 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120555559
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stond er MariaEtcetera of Maria& ?
MariaEtcetera :Y

En er stond een ;) op de kaart! *Sherlock-petje*

En het geheel was verpakt in een papier van Sigarenmagazijn A. Ritsema uit Veendam :o

Onverwachte pakketjes O+
pi_120555583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je hem opslaat als .xml dan kun je hem openen in een texteditor als notepad++, dan zoek je op welke eigenschap de breedte/hoogte bepaalt en daar ga je op ctrl+H'en.
Aaah. Dan denk ik dat ik het 'aanpassen direct na plakken' toch wat makkelijker vind dan :+. Had gehoopt dat er een Word-functie zou zijn waarmee ik dat uit kon zetten, dat Word het nooit meer zou proberen :P.
pi_120555659
Word is soms ook een zeer stom programma. -O- Maar bij gebrek aan beter en uniformiteit...
pi_120555680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Aaah. Dan denk ik dat ik het 'aanpassen direct na plakken' toch wat makkelijker vind dan :+. Had gehoopt dat er een Word-functie zou zijn waarmee ik dat uit kon zetten, dat Word het nooit meer zou proberen :P.
Er is een optie 'afbeeldingen in bestand niet comprimeren' :?
pi_120555770
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Er is een optie 'afbeeldingen in bestand niet comprimeren' :?
Is dat alleen de bestandsgrootte, of ook de weergave? (is ook de optie die ik ondertussen heb geprobeerd, maar in de eigen omschrijving van word gaat het alleen om het verlagen van de kB's ipv scale en ik heb nu even geen te groot plaatje klaar om het mee uit te proberen)
pi_120555908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Is dat alleen de bestandsgrootte, of ook de weergave? (is ook de optie die ik ondertussen heb geprobeerd, maar in de eigen omschrijving van word gaat het alleen om het verlagen van de kB's ipv scale en ik heb nu even geen te groot plaatje klaar om het mee uit te proberen)
Geen flauw idee :')
  Vis een optie? donderdag 20 december 2012 @ 16:32:38 #47
70532 loveli
N
pi_120556078
Naar Vaiz sturen, die rommelt met de weergave, stuurt het terug, jij blij, Vaiz goede daad gedaan :+
crap in = crap out
pi_120556470
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Niet bang zijn om een goede bulk in te zetten. Op mijn topgewicht was ik 97kg met een vetpercentage van 22%. :X

Toen at ik nog meer vlees. :X
Ik vind 83 kg bij 10% een goed streven voor mijn fysiek. Was van de zomer 9-10% bij 78, maar dat was iets te veel van het goede.. Heb wel soort van gebulkt tot 87 kg.
pi_120557001
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hahhahaha, wat leuk! Twee caravans heb ik hier ook liggen. Eens op de kop getikt bij de kringloop.

Ik zie trouwens echt enorm helder nu met mn nieuwe bril. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 20-12-2012 17:13:16 (B-)) ]
Doe wat je niet durft.
pi_120557295
maar dat typen gaat nog niet helemaal zoals het moet :D
pi_120557479
Opgelost! B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 20 december 2012 @ 17:19:09 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120557755
Hebbie eenmooie bril?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120558238
Maar natuurlijk Uniek!
Een hele hippe van Michael Kors dat is een Amerikaanse ontwerper.
Beetje bruinig met een zilverkleurig randje. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120558400
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120558446
Wat leuk Maria dat pakketje O+

Ik was ook zo blij met die van mij!

Ik heb een nieuwe telefoon besteld.. Na lang twijfelen toch voor windows 8 gegaan. (Nokia Lumnia 920) Nu hopen dat ik er geen spijt van krijg :D
pi_120558595
Ik ga na het sporten wel even een plaatje zoeken. :D
Doe wat je niet durft.
pi_120559012
ohai.

O: kiwi, twee kaneelbrood met kokos
T: yoghurt met kersen & bosbessen
L: tosti kaas/pesto, boterham met halve avocado
T: dinosauruskoekjes (3)
B: uurtje fietsen & wat dingen sjouwen enzo
T: pakje crackers met gorgonzola
D: nog onduidelijk
S: bodybalance
pi_120559275
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef Skoap het volgende:
Wat leuk Maria dat pakketje O+

Ik was ook zo blij met die van mij!

Ik heb een nieuwe telefoon besteld.. Na lang twijfelen toch voor windows 8 gegaan. (Nokia Lumnia 920) Nu hopen dat ik er geen spijt van krijg :D
Wat is de oude? En wat gaat er mee gebeuren? :@
/kapotte telefoon zonder garantie heeft }:|
pi_120559519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat is de oude? En wat gaat er mee gebeuren? :@
/kapotte telefoon zonder garantie heeft }:|
htc desire geloof meer dan 2 jaar oud...
Ik wilde hem gebruiken op het moment dat ik ga stappen als vervang tel...
pi_120559621
Ha, waardering voor Baard. Onwijs goed beoordelingsgesprek gehad, dikke vette bonus, dikke vette salarisverhoging, en de week van O&N lekker (saampjes) vrij. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120559646
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef Skoap het volgende:

[..]

htc desire geloof meer dan 2 jaar oud...
Ik wilde hem gebruiken op het moment dat ik ga stappen als vervang tel...
Ah, oke :)

*note to self* volgende keer aankoopbewijs niet kwijtmaken in de verhuizing :{
pi_120559670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, oke :)

*note to self* volgende keer aankoopbewijs niet kwijtmaken in de verhuizing :{
heb je geen bank/pin afschrift?
pi_120559737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha, waardering voor Baard. Onwijs goed beoordelingsgesprek gehad, dikke vette bonus, dikke vette salarisverhoging, en de week van O&N lekker (saampjes) vrij. O+.
^O^

Ik kreeg ook vandaag te horen wat ze van me vonden. Goed, wat betekent dat ik net iets meer krijg dan de inflatie me afnam. En de bonus is nog niet bekend, maar valt, sinds dit bedrijf is overgenomen, toch al niet meer in de categorie "dikke vette".
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120559762
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef Skoap het volgende:

[..]

heb je geen bank/pin afschrift?
Jawel, maar KPN is nou eenmaal kut.
pi_120560074
quote:
_O_ _O_
pi_120560120
quote:
Woei *O*

Ik heb wel bijgelezen over boeken en dat wat hier niet genoemd mag worden.....maar kon er nul reacties op verzinnen :')

Komt door druk dagje. Morgen niet meer naar kantoor. Eerst verwennerij door de schoonheidspecialiste en daarna nog wat typwerk thuis. Voelt als vakantie *O*
pi_120560260
Stukgaan is trouwens tijdens vakantie gebeurt, zou m'n reisverzekering dat vergoeden?
pi_120560305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Woei *O*

Ik heb wel bijgelezen over boeken en dat wat hier niet genoemd mag worden.....maar kon er nul reacties op verzinnen :')

Komt door druk dagje. Morgen niet meer naar kantoor. Eerst verwennerij door de schoonheidspecialiste en daarna nog wat typwerk thuis. Voelt als vakantie *O*
:D tijdens je werk naar de schoonheidsspecialiste? Lekker!
pi_120560363
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D tijdens je werk naar de schoonheidsspecialiste? Lekker!
Ik heb maandag op mijn vrije dag al de hele dag gewerkt. Dus eigenlijk typ ik in mijn vrije tijd *)
pi_120563677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef V1z0R het volgende:
Stukgaan is trouwens tijdens vakantie gebeurt, zou m'n reisverzekering dat vergoeden?
Gewoon proberen.
Ik kreeg ook en groot deel van mijn bril vergoed die ik in een badkamer had laten stuiteren.
Doe wat je niet durft.
pi_120563870
Owja, en ik heb dus deze bril:
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 20 december 2012 @ 19:46:23 #72
70532 loveli
N
pi_120564011
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar natuurlijk Uniek!
Een hele hippe van Michael Kors dat is een Amerikaanse ontwerper.
Beetje bruinig met een zilverkleurig randje. B-)
Hij doet ook schoenen oO<
crap in = crap out
pi_120564408
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:46 schreef loveli het volgende:

[..]

En tassen!

Het cadeau is er *O*
pi_120564740
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik weet het.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En tassen!
Daar heb ik van de week zelfs nog speciaal naar gekeken, maar ik vind ze iets te opvallend en te bling bling eigenlijk. Was wel leuk geweest een tas die bij mn bril past. :P
Vond ik bij mn vorige bril iets te ver gaan, dat was er eentje met een Prada merkje erop. :P
Doe wat je niet durft.
pi_120566748
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet het.

[..]

Daar heb ik van de week zelfs nog speciaal naar gekeken, maar ik vind ze iets te opvallend en te bling bling eigenlijk. Was wel leuk geweest een tas die bij mn bril past. :P
Vond ik bij mn vorige bril iets te ver gaan, dat was er eentje met een Prada merkje erop. :P
Gelijk heb je. Fred, liebeskind of abro echter :P maar die maken vast geen brillen. En de paperbag vind ik erg mooi, maar minder praktisch.
pi_120567169
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En tassen!

Het cadeau is er *O*
Phew! Precies op tijd, toch??? :o
Ja doei.
pi_120567653
Nice DaD!

Ik heb mijn salaris al gehad :? Mijn oude werkgever betaalde zelfs in december gewoon op de 28e uit :X
pi_120567979
Kerstkaarten gekocht een aan het schrijven. Kaarten gekocht zonder tekst |:( En ik kan al zo goed leesbaar schrijven :')
pi_120568418
Ik denk dat de mensen het wel begrijpen 85mc!
Misschien voor volgend jaar een stempeltje laten maken ofzo, met je kerstwens erop. Scheelt weer tijd ook. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120568665
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Misschien voor volgend jaar een stempeltje laten maken ofzo, met je kerstwens erop. Scheelt weer tijd ook. B-)
Ja ze denken vast niet wat is dat slecht leesbare reclame.. :D
Stempelen/printen vind ik ook zo wat.. dan kun je net zo goed een kerst email sturen.. Nou ja, het worden toch geen lange verhalen haha
pi_120569263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!!

We zouden vanavond sporten. Zouden, ja. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120569464
leuke bril trouwens henk :)
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb familie die zo'n stickertje plakt met naam + adres. Weinig persoonlijk hoor.

Pa zag niet eens dat we op de kerstkaartfoto stonden :+ daar doe je dan de moeite voor....

Mn vorige werkgever deed met de kerst op de 18e het salaris, nu ben ik er wel aan toe, maar ik hoop op morgen! Eindejaarsuitkering :9
pi_120569533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef _aurum_ het volgende:
Nice DaD!

Ik heb mijn salaris al gehad :? Mijn oude werkgever betaalde zelfs in december gewoon op de 28e uit :X
Expres. Heb je nu nog een paar uur om je rijk te voelen...
pi_120569754
Ik moest *O* maar m'n gatenkaasbrein is vergeten waarvoor :').

En krijg m'n centjes altijd stipt de 21e, tenzij dat in het weekend valt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120569758
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
leuke bril trouwens henk :)

[..]

Heb familie die zo'n stickertje plakt met naam + adres. Weinig persoonlijk hoor.

Pa zag niet eens dat we op de kerstkaartfoto stonden :+ daar doe je dan de moeite voor....

Mn vorige werkgever deed met de kerst op de 18e het salaris, nu ben ik er wel aan toe, maar ik hoop op morgen! Eindejaarsuitkering :9
Altijd leuk eindejaarsuitkering O+

Wij krijgen het meeste altijd in november. Maar dit jaar krijg ik twee keer, want bonus *O*
  donderdag 20 december 2012 @ 21:44:52 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120571417
Mooi Henk!

Tof DaD

Eindejaarsuitkeringen ftw *O*
  donderdag 20 december 2012 @ 21:46:00 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120571506
XM hoe gaat het? Hebbie al een naam?
pi_120572736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
XM hoe gaat het? Hebbie al een naam?
Kukident toch?
  donderdag 20 december 2012 @ 22:11:42 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120573221
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kukident toch?
Kampernaam :{w
pi_120574065
Nou, past prima dus :7
  donderdag 20 december 2012 @ 22:36:36 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120574719
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kampernaam :{w
Zal ik het wel zo schrijven: Cukidend... moet wel een beetje speciaal zijn
pi_120574852
Kuquident ;)

Ik heb weer slecht gegeten vandaag.. morgen beter!!
En ik ben moe, het was een kutdag, maar wel twee leuke jurkjes rijker :)
Be someone that makes you happy
  donderdag 20 december 2012 @ 22:42:31 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120575118
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef Nallie het volgende:
Kuquident ;)

Ik heb weer slecht gegeten vandaag.. morgen beter!!
En ik ben moe, het was een kutdag, maar wel twee leuke jurkjes rijker :)
Oja, een Q er in *O*

Nallie, jij eet de laatste tijd toch niet zo goed? Kan dat ook te maken hebben met je meh gevoel?
pi_120575333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oja, een Q er in *O*

Nallie, jij eet de laatste tijd toch niet zo goed? Kan dat ook te maken hebben met je meh gevoel?
Uhm nou mn meh gevoel is zo'n fase :') gaat af en aan.
Vandaag was ie aan :D

Eten gaat deze afgelopen week niet geweldig, gister was t wel goed trouwens!

Vandaag dit:

O: havermout, banaan, cacao
T: koffie, appel
L: bruin bolletje kipfilet, bruin bolletje salami, krentenbol
T: rijstwafel pindakaas, mandarijn
T: 4 vegetarische loempiaatjes en een bitterbal, 2 wijn
D: half pak spinazie met een gekookt ei en 2 vissticks
T: kerstkransje

Dus :') niet te weinig in elk geval!
  donderdag 20 december 2012 @ 22:49:07 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120575537
Vind het wel een prima lijstje
pi_120575695
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het wel een prima lijstje
Ja hij is niet dramatisch inderdaad, maar dat frituurvoer is gewoon niet goed voor me en mn buik gaat dan weer protesteren terwijl die net rustig was en zo lekker vind ik dat niet eens... maar goed. En mn D is wel wat weinig... Maar eigenlijk wilde ik nog een kerstkrans, maar dat heb ik niet gedaan :D om de dag maar positief te eindigen. Morgenvroeg weer sporten dus maar eens naar bed :W
  donderdag 20 december 2012 @ 23:00:17 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120576268
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kukident toch?
O+
pi_120576825
Hallo speklapjes!
Zijn jullie al slank?
pi_120576915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
leuk!
  donderdag 20 december 2012 @ 23:11:53 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120577041
Zumba O+
pi_120578267
Denk dat ik 'm op je hoofd moet zien HPKW :') Heb nu beetje Lee Towers idee in m'n hoofd :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Bombshell het volgende:
Hallo speklapjes!
Zijn jullie al slank?
Nope :@
Feestelijk gezet hierow...
  donderdag 20 december 2012 @ 23:34:26 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120578302
Speklapjes :{

Chocola O+

*Lee Towers-dansje*

Zo even een sketch dump voorbereiden voor Ye Olde Website!

En Secret Santa kwam nog niet naar voren, dus doe ik zo: dank joe, Secret Santa, voor de toffe en lieve verrassing O+
pi_120578343
Hehhee, geloof me, hij staat leuk. :D
Past goed bij de vorm van mn gezicht en is hip maar niet te hip zeg maar. :P

Doe wat je niet durft.
pi_120578548
Hip is wat m'n moeder iets zou noemen, weet niet of dat helemaal wenselijk is HPKW :P
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Chocola O+

*Lee Towers-dansje*
Mochten we de dag des oordeels overleven kunnen we tenminste uitkijken naar leuk dagje Limburg :)
Ik heb me tenminste gedragen :7 Eerste 4 heb ik niet echt nageleefd, naja geen ander wel geen zeg maar :@
  donderdag 20 december 2012 @ 23:39:32 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120578628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef V1z0R het volgende:
Hip is wat m'n moeder iets zou noemen, weet niet of dat helemaal wenselijk is HPKW :P

[..]

Mochten we de dag des oordeels overleven kunnen we tenminste uitkijken naar leuk dagje Limburg :)
Ik heb me tenminste gedragen :7 Eerste 4 heb ik niet echt nageleefd, naja geen ander wel geen zeg maar :@
Eerste 4 wattes? Gedragen? Hoe? Ik ben zo confuus ^^

Wel bijna Limburg idd O+
pi_120578755
Geboden :P
De eerste 4 leef ik niet echt na :')
  donderdag 20 december 2012 @ 23:42:48 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120578790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:42 schreef V1z0R het volgende:
Geboden :P
De eerste 4 leef ik niet echt na :')
Ach de Maya's deden daar toch niet aan :7
pi_120579151
Is ook weer zo :D

En mocht het eindigen dan kan ik die gast aan de poort gewoon even een naam-boks geven, 'gast', *boks*, gast, tjek je later... B-)
pi_120579768
:o

Maak net een verschrikkelijke ontdekking!!!!

De kalender die ik van de Chinees heb gekregen gaat gewoon door!
En mocht de wereld vergaan dan krijg ik korting op de foe yong hai :9~
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:12:14 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120580452
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef V1z0R het volgende:

Als de wereld vergaat? :D Geniaal _O-
pi_120580460
Ohhhhhh.... Ik heb Chelsea Buns in de oven staan en die zien me er toch een partij lekker uit! :D O+ O+
Doe wat je niet durft.
pi_120580944
En nu wil ik niet naar bed omdat het zo lekker ruikt! :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:27:41 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120581208
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef V1z0R het volgende:

Had het gisteren nog opgezocht maar toen ik geboren ben zijn er 240.000 chinezen omgekomen bij een aardbeving. Vandaar dat ik shocking veel chinees op kan?
1e kerstdag weer, compleet NOM

Henk, ga slapen }:|
pi_120581223
Sleep je oven mee naar bed!

Ben ik trouwens de enige die dat hele serious request niet meer serieus kan nemen? Empathie is nou niet m'n sterkste punt, maar dit, dit gaat zo tegen m'n logisch denkvermogen in dat ik serieus betwijfel of dat ik nou compleet getikt ben of dat de wereld niet meer door heeft wat het aan het doen is.
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 00:31:07 #115
70532 loveli
N
pi_120581345
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Bombshell het volgende:
Hallo speklapjes!
Zijn jullie al slank?
3 kilo slanker dan 2.5 week geleden en abs of steel.

En nu ga ik weer eten :9
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 00:32:04 #116
70532 loveli
N
pi_120581378
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ohhhhhh.... Ik heb Chelsea Buns in de oven staan en die zien me er toch een partij lekker uit! :D O+ O+
Ik ken chelsea niet, maar krijg foute associaties :')

Trusten!
crap in = crap out
pi_120581391
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Had het gisteren nog opgezocht maar toen ik geboren ben zijn er 240.000 chinezen omgekomen bij een aardbeving. Vandaar dat ik shocking veel chinees op kan?
1e kerstdag weer, compleet NOM

Henk, ga slapen }:|
Blijkbaar!
Die 240k hadden maar uniekjes moeten wezen :o
pi_120581398
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef loveli het volgende:

[..]

3 kilo slanker dan 2.5 week geleden en abs of steel.

En nu ga ik weer eten :9
niet te snel afvallen mijn beste woonkamer olifant
Dat zit er zo weer aan anders
pi_120581430
Hebben jullie de foto nog niet gespot op FB? :D Ze ruiken net zo lekker als ze eruit zien. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 00:33:15 #120
70532 loveli
N
pi_120581431
Woonkamerolifant = 1 woord zonder spatie, douchebag.
crap in = crap out
pi_120581453
Li een woonkamerolifant _O-
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 00:34:31 #122
70532 loveli
N
pi_120581478
Ssst! ;)
crap in = crap out
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:35:46 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120581534
Olifant, hamster.... the same difference :O

Nee Henk, heb foto's met buns uitgeschakeld :P
pi_120581615
Je weet niet wat je mist Uniek! :D
Morgen ga ik Pain aux raisins maken. B-) Met zelfgemaakte puff pastry. *)
En ik ga naar de sportschool. Lijkt me niet onverstandig. :D
Doe wat je niet durft.
pi_120581617
pi_120581649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je weet niet wat je mist Uniek! :D
Morgen ga ik Pain aux raisins maken. B-) Met zelfgemaakte puff pastry. *)
En ik ga naar de sportschool. Lijkt me niet onverstandig. :D
Krentebrood :9
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:38:48 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120581658
Ik ben een koe en V1 is een.... een... bruinebonenkoning of shoarmagigolo
pi_120581694
_O_

Voor uniek!!!!!

_O_

Serieus!
pi_120581716
Meer een soort koffiebroodjes V1z! Met creme patisserie (of banketbakkersroom) en rozijnen en abrikozenjam erin. :D

Afijn, slapen dus!
Toedeledokie! :W
Doe wat je niet durft.
pi_120581792
Krentencake is nou eenmaal geen rozijnenkoek!
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 00:50:48 #131
70532 loveli
N
pi_120582078
Kaneel erin?
crap in = crap out
pi_120582260
Nu heb ik zin in twentewegge :9
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:07:31 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120582672
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben een koe en V1 is een.... een... bruinebonenkoning of shoarmagigolo
:D Mooie mental imagery O+
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 01:31:28 #134
70532 loveli
N
pi_120583364
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 01:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Mooie mental imagery O+
Ga je de shoarmagigolo voor ons tekenen? O+
crap in = crap out
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:33:31 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120583427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 01:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Ga je de shoarmagigolo voor ons tekenen? O+
:D

Wie weet! *GeeBee smiley* Voor morgenochtend iig een post klaargezet met toony dinosaurussen enzo O+
pi_120586110
Mogge!
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Chocola O+

*Lee Towers-dansje*

Zo even een sketch dump voorbereiden voor Ye Olde Website!

En Secret Santa kwam nog niet naar voren, dus doe ik zo: dank joe, Secret Santa, voor de toffe en lieve verrassing O+
Oh ja ja je had goed geraden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120586179
mogge!
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:28 schreef V1z0R het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat hele serious request niet meer serieus kan nemen? Empathie is nou niet m'n sterkste punt, maar dit, dit gaat zo tegen m'n logisch denkvermogen in dat ik serieus betwijfel of dat ik nou compleet getikt ben of dat de wereld niet meer door heeft wat het aan het doen is.
Ik ook niet. Tbc vaccinaties zijn behoorlijk obsoleet. En dit jaar doet stubru hun eigen actie, tegen dementie.
pi_120586180
5.15uur is vroeg.... ;( :Z
Ja doei.
pi_120586182
quote:

http://www.volkskrant.nl/(...)erious-Request.dhtml
pi_120586489
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Expres. Heb je nu nog een paar uur om je rijk te voelen...
je bedoelt dat ik langer op mijn handen moet zitten? :+ :')
pi_120586547
quote:

Nee hoor, mij doet het ook niet zoveel. De muziek met serious request is meestal wel tof tho.

@ Henk, heb je in de huiskamer geslapen? Of voor je oventje?

Het is mijn laatste ik moet naar klanten toe dag vandaag *O* *O* *O*
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:01:46 #142
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120586580
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120586592
Oh en ik heb net 2 boterhammen op met Nutella O+
ik heb van de week een 1kg pot Nutella gekocht :@
pi_120586598
Ik kwam net mn woonkamer binnen en het ruikt nog steeds lekker. :D
Heb wel gewoon in mn bed geslapen. Ik heb grenzen natuurlijk. :P
Wel net 1 zo'n chelsea bun als ontijt genomen. Lekker man. :D
Doe wat je niet durft.
pi_120586633
_O- de innige omhelzing met de pot nutella, het was een foto waard :D

Good morrrninggg!!

Ben uitermate vrolijk met een bergje vermoeidheid dus dat ze me sparen vandaag anders wordt het korte lontje aangestoken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120586695
ja maar...maar... I luvz Nutella! :D

Succes vandaag ML ;)
pi_120586816
Komt wel goed, ik eet wel een stukje kerstbrood ipv collega's.

Man wat zal ik gestraft worden voor dit gevreet :@
pi_120586836
Gestraft? In welk opzicht? :?
Doe wat je niet durft.
pi_120586870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gestraft? In welk opzicht? :?
Pijn in mijn benen enz.
Ben dan net zo'n wrak wanneer ik niet braafjens gezond eet.
pi_120586889
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Pijn in mijn benen enz.
Ben dan net zo'n wrak wanneer ik niet braafjens gezond eet.
Hmmm.... dat zou voor mij wel een hele goede motivator zijn eigenlijk. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_120586996
Ohai!

Net als aurum laatste klantenbezoek dagje :) yoehoo!
pi_120587235
Gister dansje gedaan. *O*

@HPKW, klinkt allemaal erg lekker! :9
pi_120587239
quote:
Dat dus.

En de maatschappij die we gekweekt hebben stelt me niet meer in de mogelijkheid om even wat gezond verstand in de 3FM DJ's te trappen }:|
pi_120587884
quote:
Ben het eigenlijk wel met hem eens.
pi_120587918
Misschien zit het 'm erin dat je iets in ze wil trappen. Mensen worden daar niet blij van... Over het algemeen dan he ;)
pi_120588008
En een goede stinkbom door die brievenbus dan?
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 09:47:49 #157
70532 loveli
N
pi_120588195
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:03 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik heb net 2 boterhammen op met Nutella O+
ik heb van de week een 1kg pot Nutella gekocht :@
_O-

Gelukkig ben ik nooit groter tegengekomen dan 750g.
crap in = crap out
pi_120588218
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:36 schreef _aurum_ het volgende:
Misschien zit het 'm erin dat je iets in ze wil trappen. Mensen worden daar niet blij van... Over het algemeen dan he ;)
Maar ik wel, en als ik blij ben is de wereld een stuk blijer dus eigenlijk zouden ze het moeten toelaten.
pi_120588272
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:47 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-

Gelukkig ben ik nooit groter tegengekomen dan 750g.
Je hebt ook een 5kg pot :D
pi_120588440
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar ik heb net toch mooi Dolly Parton gehoord op 3FM. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120588570
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar ik heb net toch mooi Dolly Parton gehoord op 3FM. B-)
Dolly!!! *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_120588576
En om 17u begint mijn kerstreces precies, dus dat komt goed uit. 8-)
pi_120588726
Makro, Li!
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 10:10:37 #164
70532 loveli
N
pi_120588752
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
Makro, Li!
Geen tijd/geld/gezondheid voor :P
dacht dat die tot 750 gingen?
crap in = crap out
pi_120588929
pi_120589206
Iew V1(e)z!!!
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 10:26:52 #167
70532 loveli
N
pi_120589241
Iew me, doe ik dagelijks.
crap in = crap out
pi_120589334
Morning :) laatste ochtendje werken! Om half 2 heb ik vakantie :D
En een borrel vanmiddag natuurlijk :P en kerstboodschappen/kadootjes kopen!
Morgen nachtje naar Keulen!

Lekker Henk :9 en ik heb al in geen jaren Nutella op. Vroeger kocht ik gewoon een pot en een pak soepstengels :')
pi_120589548
Hoi allemaal :)
De laatste tijd het een beetje erg druk gehad, maar wel met allemaal leuke dingen. Ik ben ingeschreven voor een "top programma" op school, wat betekend dat ik er volgend jaar neurolinguïstiek bij ga studeren. Daar ben ik stiekem wel trots op. En gisteren heerlijk geborreld met vrienden.

De afgelopen maand een beetje ongezond gegeten en had de weegschaal een beetje ontlopen, maar vanochtend toch op gesprongen en die maakte me erg blij :) (netjes 50kg gebleven, stiekem mag er wel vijf kilo bij, maar ik weet niet hoe).

Planning van vandaag:
O. 3 boterhammen, 1 met kaas, 1 met jam en 1 met ei
T. Appel
L. 1 boterham met pindakaas
T. Appel in yoghurt
D. Nasi oid met pinda's met yoghurt toe
T. Kerstkransje
pi_120590219
Dolly O+

CotS, klinkt nice :Y Interessant onderwerp!

Mijn nieuwe schoenen worden vandaag geleverd *O*
En ik had mezelf beloofd dat ik bij een onverwachte financiële meevaller, ik De Laarzen mocht kopen. Nu is die onverwachte meevaller er ineens (nieuwe hbo cao, we krijgen in december eenmalig bruto ¤425 extra). Maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar het is gewoon zoveel geld voor laarzen. Misschien, als de pumps écht zoveel lekkerder zitten....

Oh! In januari gaan we lekker een lang weekendje weg met mijn ouders samen (doen we ieder jaar, althans, twee of drie jaar geleden zijn we deze traditie gestart, en we willen het wel blijven doen :) ).

Vaiz, we zitten volgens mij vlak bij jou in de buurt dan! Centerparcs Sandur? In Emmen.
pi_120590665
De netipot... lol
pi_120591013
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dolly O+

En ik had mezelf beloofd dat ik bij een onverwachte financiële meevaller, ik De Laarzen mocht kopen. Nu is die onverwachte meevaller er ineens (nieuwe hbo cao, we krijgen in december eenmalig bruto ¤425 extra). Maar ik kan het niet. Ik wil wel, maar het is gewoon zoveel geld voor laarzen. Misschien, als de pumps écht zoveel lekkerder zitten....

Oh! In januari gaan we lekker een lang weekendje weg met mijn ouders samen (doen we ieder jaar, althans, twee of drie jaar geleden zijn we deze traditie gestart, en we willen het wel blijven doen :) ).

Vaiz, we zitten volgens mij vlak bij jou in de buurt dan! Centerparcs Sandur? In Emmen.
Is best in de buurt ja :Y
Maar waarom zo ver rijden voor een Center Parcs? :')
pi_120591618
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is best in de buurt ja :Y
Maar waarom zo ver rijden voor een Center Parcs? :')
Dierenpark Emmen!
Wandelen op mooie plekken!
Huisjes op (nep)schiereilandjes!
Doen alsof we echt een soort op vakantie gaan!

:)
pi_120591686
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hmmm.... dat zou voor mij wel een hele goede motivator zijn eigenlijk. >:O
naja, ik herken wel wat ML zegt hoor...ik vind wit brood superlekker, maar als ik 't eet krijg ik geheid buikpijn. Dus het is altijd een afweging van is het 't waard of niet. De ene keer wel...de andere keer niet :)
pi_120591772
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dolly O+

Kijk gewoon of je echt blijer wordt van die nieuwe schoenen en dan is het makkelijker om de investering te doen (geen pijnlijke voeten meer yay! *O* )

Denk dat als de schoenen lekker zitten dat het een stuk makkelijker wordt om de aanschaf te doen ;)
pi_120591810
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, ik herken wel wat ML zegt hoor...ik vind wit brood superlekker, maar als ik 't eet krijg ik geheid buikpijn. Dus het is altijd een afweging van is het 't waard of niet. De ene keer wel...de andere keer niet :)
Het lastige is ook wanneer je elders bent je best wat eigen spulletjes mee kan nemen maar kerstdiner enz. dat wordt te gek.

Weinig zin ook mensen voor die paar dagen dat ik er last van heb naar mijn pijpen te laten dansen.
Ik pluk de gezondere keuzes er wel gewoon uit.
pi_120591823
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Kijk gewoon of je echt blijer wordt van die nieuwe schoenen en dan is het makkelijker om de investering te doen (geen pijnlijke voeten meer yay! *O* )

Denk dat als de schoenen lekker zitten dat het een stuk makkelijker wordt om de aanschaf te doen ;)
Dattum, uiteindelijk zijn dat dan ook schoenen die rustig 5 jaar of meer meegaan.
pi_120591954
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dierenpark Emmen!
Wandelen op mooie plekken!
Huisjes op (nep)schiereilandjes!
Doen alsof we echt een soort op vakantie gaan!

:)
Het dierenpark is wel leuk ja :Y

Ga je ook naar Plopsaland dan? Zijn ze nog te jong voor natuurlijk :+
pi_120592422
Hey! Hoe is het hier?
Ik heb nog niet echt een kerstgevoel.. Moet nog een beetje gaan sneeuwen ofzo :) Ik heb nog helemaal geen kerstkransjes gehad bedenk ik me net. Misschien moet ik dat proberen ;)
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 12:09:45 #180
70532 loveli
N
pi_120592448
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het dierenpark is wel leuk ja :Y

Ga je ook naar Plopsaland dan? Zijn ze nog te jong voor natuurlijk :+
Wat heb ik gemist?
crap in = crap out
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:10:07 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120592460
Ik heb ook nog geen kerstgevoel gelukkig *O*. Maar dat gaat ook prima zonder boom. En kransjes.
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:10:21 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120592473
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Hij bedoelt Martijn denk ik :+.
pi_120592497
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Het feit dat ik me vergiste met de schoonfamilie.
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:14:42 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120592641
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 05:31 schreef sigme het volgende:
Mogge!

[..]

Oh ja ja je had goed geraden.
O+ ! *blij* Grazie bella! :*
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 12:39:43 #185
70532 loveli
N
pi_120593461
Terwijl iedereen zich klaarmaakt voor vakantie bereid ik me voor op de kerstdrukte O+
/zin in
crap in = crap out
pi_120594184
Klacht!
Ik heb hoofdpijn en ik ben misselijk.
Nu weet ik alleen niet of de hoofdpijn van mn nieuwe bril komt of van mn wat korte nachtrust. >:O
Nouja, eerst maar even wat lunchen.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 13:04:06 #187
70532 loveli
N
pi_120594255
Hoeveel deeg heb je weggelikt?
crap in = crap out
pi_120594291
Geen!
Er staan nu wel hele lekkere pain aux raisins voor mn neus. Maar ik heb er geen trek in. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_120594657
Hmpf.

Niet iedereen heeft vakantie.

(Mijn geliefde werkt op een DC, niet AH)
pi_120594924
Krijgen DC'ers geen ploegentoeslag?
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 13:33:51 #191
70532 loveli
N
pi_120595156
Filmpje is van FNV, 'nuff said.
crap in = crap out
pi_120596711
Is het raar als een klein beetje spierpijn fijn voelt? :@
pi_120596760
Iedereen om me heen heeft vanaf vandaag vakantie en doet daar blij over en ik mag de komende weken gewoon door met mn scriptie, op de feestdagen na. Dat is toch wel even slikken. Ik wil ook eens meer dan een paar dagen achter elkaar vrij zijn ;(. Want vanaf januari gaat het ook weer 6 maanden 8-5 op lab staan worden :+.
pi_120597194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Chicolate het volgende:
Iedereen om me heen heeft vanaf vandaag vakantie en doet daar blij over en ik mag de komende weken gewoon door met mn scriptie, op de feestdagen na. Dat is toch wel even slikken. Ik wil ook eens meer dan een paar dagen achter elkaar vrij zijn ;(. Want vanaf januari gaat het ook weer 6 maanden 8-5 op lab staan worden :+.
Ik ga ook gewoon doorwerken.. Hoort erbij. Kan er niet erg mee zitten. Ben liever vrij als er ijs is of bij 25 graden.
pi_120597437
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik ga ook gewoon doorwerken.. Hoort erbij. Kan er niet erg mee zitten. Ben liever vrij als er ijs is of bij 25 graden.
Ik heb 2 vakanties per jaar: kerst en zomer. Dus ik baal toch wel als al mijn vrienden leuke dingen gaan doen in de kerstvakantie en ik 'gezellig' aan mijn scriptie moet werken, waar ik al 4 maanden mee bezig ben. 11 maanden achter elkaar 6 dagen per week werken en ik ben nog niet eens op de helft :').
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 15:06:33 #196
70532 loveli
N
pi_120598520
Wanneer ga je boarden?
crap in = crap out
pi_120598576
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb 2 vakanties per jaar: kerst en zomer. Dus ik baal toch wel als al mijn vrienden leuke dingen gaan doen in de kerstvakantie en ik 'gezellig' aan mijn scriptie moet werken, waar ik al 4 maanden mee bezig ben. 11 maanden achter elkaar 6 dagen per week werken en ik ben nog niet eens op de helft :').
Je kunt toch 's avonds dingen doen? Ik heb dit jaar ook maar 2 weken vakantie gehad, 1tje was het WK dus ook niet echt vrij. Maar goed, dat betekent wel dat je echt dingen moet doen die je leuk vindt. Maakt het een stuk makkelijker om door te gaan.

Kwam nog hilarisch filmpje tegen:
pi_120601385
:') aan de alcoholvrije 'bier' op 't werk...
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:38:55 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120602216
Heb uitgeslapen tot 13.30 uur o|O Volgens mij was ik moe 8)7

Heb zonet een zuurkoolovenschotel in elkaar gezet, die kan morgenavond zo de oven in, morgen verjaardag dus laat thuis, toch nog even gezond doen voor de feestdagen...

Voor straks een enorme pan macaroni en een salade.

Vanavond lekker toastjes met smeersels en verse macadamiamix van de markt :9
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:48:20 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120602607
Wacht wij nemen nu al wat toastjes met gerookte zalm, plakjes gekookt ei/filet americain.. en een cola-berenburg, gewoon om te vieren dat wij SAMEN weekend hebben *O*
Maandag, 2e en 3e kerstdag werken, rustige week dus
pi_120603504
Ohai!

Lijstje:
O: 2 bth grillworst
T: croissant
T: baguette ham/ ei, wortelsoep
T: 2 bth kaas
D: tapas! Aardappeltjes, gamba's, gefrituurde aubergine, kleine tomaatjes

Beetje veel carbs, morgen weer even minderen...
pi_120603554
Ik heb lekkere bubbelwijn in huis gehaald want het gaat goed en het is bijna kerst en lief is bijna jarig (we zijn gewoon vandaag al begonnen met vieren, hij is maandag jarig) en de vakantie is begonnen :)
Lief heeft vrij tot 3 januari, dik anderhalve week dus, heerlijk!
pi_120603605
Oh en OT: ik heb stiekem toch op de weegschaal gestaan, de afgelopen week geen gram aangekomen en wel kerstkransjes en dergelijke gehad :D Mijn lijf lijkt eindeijk door te hebben dat ik veel doe lately.
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:15:36 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120603723
Wat fijn Mar *O* Geniet ervan.. He, dit soort berichten maken mij altijd een stukje gelukkiger
pi_120603766
lief! :*
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:23:06 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120603934
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef MarMar het volgende:
lief! :*
Niet lief, is gewoon een feitje :*

Er ligt hier een een beetje sneeuw en het vriest :') Only in Groningen
pi_120605176
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef loveli het volgende:
Wanneer ga je boarden?
Ik? Niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je kunt toch 's avonds dingen doen? Ik heb dit jaar ook maar 2 weken vakantie gehad, 1tje was het WK dus ook niet echt vrij. Maar goed, dat betekent wel dat je echt dingen moet doen die je leuk vindt. Maakt het een stuk makkelijker om door te gaan.
Ja, koken, even serie kijken en slapen :P. Vind wat ik hierna ga doen gelukkig wel leuk, literatuur lezen komt me echt compleet de keel uit.
pi_120605460
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Chicolate het volgende:
Zelfde hier! Geen vakantie & ik werk ook nog in het weekend. I feel you!
Worry is a misuse of imagination
pi_120605477
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het feit dat ik me vergiste met de schoonfamilie.
Oh, nee! Tis met mijn ouders, niet de schoonfamilie :) Mn moeder is jarig in januari, en ze wilde het een paar jaar geleden niet meer uitgebreid vieren, maar liever met zn vieren (inmiddels vijven O+ ) een weekendje weg :)
pi_120605596
Mijn opa en oma zijn 24 december 60 jaar getrouwd O+

Dat hebben we vorig jaar ook gevierd. Toen waren ze 'ook' 60 jaar getrouwd :Y Althans, dat dacht iedereen, waaronder opa & oma zelf. Opa beledigd dat de burgemeester niet was langsgekomen (altijd grote mond dat hij de burgemeester een trap onder zn hol zou geven als 'ie langskwam, want opa is geen fan van autoriteiten, maar ondertussen wel boos zijn als hij niet komt :') :+

Dus hebben ze opgebeld naar het gemeentehuis. Verrassing: opa en oma waren vorig jaar 59 jaar getrouwd _O- Vorig jaar tien jaar geleden hebben we uitgebreid hun 50jarig huwelijk gevierd. Ook een jaar te vroeg dus :D :')
pi_120605646
Omg! :D
pi_120606131
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wacht wij nemen nu al wat toastjes met gerookte zalm, plakjes gekookt ei/filet americain.. en een cola-berenburg, gewoon om te vieren dat wij SAMEN weekend hebben *O*
Maandag, 2e en 3e kerstdag werken, rustige week dus
Lekker zeg! *O*
pi_120606143
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef MarMar het volgende:
Oh en OT: ik heb stiekem toch op de weegschaal gestaan, de afgelopen week geen gram aangekomen en wel kerstkransjes en dergelijke gehad :D Mijn lijf lijkt eindeijk door te hebben dat ik veel doe lately.
^O^
pi_120606185
Zo!

Bijna alle boodschappen voor de high tea gedaan. Een boodschappenlijst maken is wel een flinke klus trouwens :+

Dus wij zijn vanaf nu kerststress vrij O+
pi_120606245
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

Dat hebben we vorig jaar ook gevierd. Toen waren ze 'ook' 60 jaar getrouwd :Y Althans, dat dacht iedereen, waaronder opa & oma zelf. Opa beledigd dat de burgemeester niet was langsgekomen (altijd grote mond dat hij de burgemeester een trap onder zn hol zou geven als 'ie langskwam, want opa is geen fan van autoriteiten, maar ondertussen wel boos zijn als hij niet komt :') :+

Dus hebben ze opgebeld naar het gemeentehuis. Verrassing: opa en oma waren vorig jaar 59 jaar getrouwd _O- Vorig jaar tien jaar geleden hebben we uitgebreid hun 50jarig huwelijk gevierd. Ook een jaar te vroeg dus :D :')
Hahaha supergrappig dit!
pi_120607045
Coco :D
pi_120607442
:') _O- coco! :D
Ja doei.
pi_120607637
Het was vroeg vanochtend, máár het was best een goede dag op 't werk, en zelfs net nog heerlijk 8.2km gerend.

O: 2 toast met hummus, mok melk
L: grote bak yoghurt met bosvruchten, banaan
T: 2 toast, 2 plakken Friesch Roggebrood
S: 8.2km hardlopen / 5.35min/km
D: noooooodles met een berg groenten (paprika, broccoli, courgette, champignons (ok, da's geen groente), ui, etc. )
T: biertje of wijntje, olijfjes

Nog één dag om 5 uur opstaan en in totaal nog 3 dagen werken. :) :z
Ja doei.
pi_120607736
Mooi verhaal Coco :D

Ik heb vakantie en ik ben doodmoe :')

Lijstje:
B: half uurtje steppen, fysio oefeningen
O: havermout, cacao, banaan
L: hard broodje met hummus en gegrilde groente, salade van tomaat/kikkererwt/komkommer
B: 30 min fietsen
T: 2 sneetjes gegrild brood met rauwe ham en tomaat, wijntje
D: 250 gr rode kool, 2 vega hamburgers
T: popcorn

Ik krijg de knop niet echt om... steeds geen honger. Mn D ook echt met moeite weggekregen.
Morgen naar Keulen, dus daar kan ik wel wat kcals inhalen met gluhwein :9
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 19:35:45 #220
70532 loveli
N
pi_120608316
Geweldig! Feli met je opa & oma.
crap in = crap out
pi_120608408
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

Haha :+

Feli!
pi_120608444
Mo, wat is dat met jou en klinkers.... Fajiiiiiiitas, Noooooooodles... :P
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:41:10 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120608530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:18 schreef Nallie het volgende:
Ik krijg de knop niet echt om... steeds geen honger. Mn D ook echt met moeite weggekregen.
Morgen naar Keulen, dus daar kan ik wel wat kcals inhalen met gluhwein :9
Wordt een gekkenhuis daar sterkte. Zorg dat je bijtijds in een restaurant terecht komt, anders wordt het Mac als avondeten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 19:49:32 #224
70532 loveli
N
pi_120608875
Of Spanvärkel und Sauerkraut op de kerstmarkt :9
crap in = crap out
pi_120609027
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wordt een gekkenhuis daar sterkte. Zorg dat je bijtijds in een restaurant terecht komt, anders wordt het Mac als avondeten.
Oh ja we gaan waarschijnlijk uitgebreid lunchen en 's avonds op de kerstmarkt wat eten. Overdag gewoon andere delen van de stad aan doen :) Maar dank voor de tip.
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:53:27 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120609067
Wij zijn vorige week naar het biogedeelte van de kerstmarkt (die bij de dom) gegaan. De rest was echt te vol. Heerlijke kaasfondue met een goede schnaps gegeten/gedronken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120609182
Leuk dat er ook een biogedeelte is! We zien het allemaal wel morgen! :)
pi_120609301
Veel plezier Nallie. Klinkt leuk ^O^
pi_120609893
Coco :D :'( :D

Veel plezier Nallie! Ik vond Keulen een leuke stad :Y.

Op weg naar een bruiloft, zin in! Helaas niet in Henks Karen Millen jurkje, want daarvan schoot een schouderbandje los bij het aantrekken. En ik ben blijkbaar zoveel afgevallen dat m'n stay-ups niet meer blijven zitten. Duimen jullie dat ze niet afzakken als ik door de Warmoestraat (of all places) hobbel? :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120611034
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Phaidra het volgende:
Coco :D :'( :D

Veel plezier Nallie! Ik vond Keulen een leuke stad :Y.

Op weg naar een bruiloft, zin in! Helaas niet in Henks Karen Millen jurkje, want daarvan schoot een schouderbandje los bij het aantrekken. En ik ben blijkbaar zoveel afgevallen dat m'n stay-ups niet meer blijven zitten. Duimen jullie dat ze niet afzakken als ik door de Warmoestraat (of all places) hobbel? :')

*duimt

:+
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:13:14 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120613027
Hoi

[ Bericht 99% gewijzigd door uniekhoorn op 21-12-2012 21:27:56 ]
pi_120613067
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:38 schreef Perruche het volgende:
Mo, wat is dat met jou en klinkers.... Fajiiiiiiitas, Noooooooodles... :P
als ik vrolijk ben heb ik er wat over! O-)
Ja doei.
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:27:08 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120613657
An, jij lieverd.. Hoe gaat het?

Mo, lopen doet wonderen he?

Nallie, kan je niet wat noten erbij eten, of lekkere gevulde dadels of wat dan ook?
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:27:34 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120613676
Mijn god... die 2 berenburg tikken erin? w/
pi_120614094
Veel plezier Phaidra en *duim*
pi_120614385
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
An, jij lieverd.. Hoe gaat het?

Mo, lopen doet wonderen he?

Nallie, kan je niet wat noten erbij eten, of lekkere gevulde dadels of wat dan ook?
Goed :Y

Fysiek wel moe, maar nu alles voor de kerst in huis is, ook wel voldaan. Heb er zin in O+

Met jou? :*

Ohw.... En ik heb vorige week de vodka opgemaakt. Vergeten te kopen, dus die mis ik nu bij mijn wekelijkse portie chips :'(
pi_120618336
Op de heenweg heb ik ze wel wat tegen moeten houden, op locatie direct op de toilet met een beetje water goed vastgezet. Pfieuw :+. Was gezellig, wel wat kort maar anders ben ik een zombie morgen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:12:57 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120619097
Secondelijm werkt nog beter! ;)
pi_120619180
Ervaring?
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:26:11 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120619673
Kuquidente
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:29:03 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120619834
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Goed :Y

Fysiek wel moe, maar nu alles voor de kerst in huis is, ook wel voldaan. Heb er zin in O+

Met jou? :*

Ohw.... En ik heb vorige week de vodka opgemaakt. Vergeten te kopen, dus die mis ik nu bij mijn wekelijkse portie chips :'(
Goed.. enne jammer van de wodka.. wodka, cola, berenburg, bier moet toch standaard wel in huis :D
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 23:35:54 #242
70532 loveli
N
pi_120620168
In dat geval faal ik op alle fronten.
crap in = crap out
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:38:27 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120620278
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef loveli het volgende:
Mot je niet werken.. ??
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 23:38:48 #244
70532 loveli
N
pi_120620290
Nu even niet :')
crap in = crap out
pi_120620381
Uniek! Wil je echt af van die koeien?! :o :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:35 schreef loveli het volgende:
Ik op berenburg en cola :@
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:41:04 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120620398
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef loveli het volgende:
Nu even niet :')
Te lui om te werken ook nog eens :{w
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 23:41:25 #247
70532 loveli
N
pi_120620414
Ik begrijp dat het speciale koeien zijn, moet ik me schamen dat ik ze niet herken?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 23:42:06 #248
70532 loveli
N
pi_120620444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Te lui om te werken ook nog eens :{w
Ik zou toch moe kunnen worden, dat willen we niet.
crap in = crap out
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:42:15 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120620451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef loveli het volgende:
Ik begrijp dat het speciale koeien zijn, moet ik me schamen dat ik ze niet herken?
Nee, helemaal niet... jammer dat je ze niet kan eten :D
pi_120620476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef loveli het volgende:
Ik ook niet, maar ik vind ze wel tof!
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:43:23 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120620503
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zou toch moe kunnen worden, dat willen we niet.
Wij doen het op zijn slankies... niet eerder stoppen voor we bekaf zijn c_/
pi_120620516
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goed.. enne jammer van de wodka.. wodka, cola, berenburg, bier moet toch standaard wel in huis :D

Freud en ik drinken thuis meestal geen bier. We hebben wel standaard: limoncello, whisky, wijn en meestal dus ook wodka :') Eigelijk drinken wij echt heel weinig.
  Vis een optie? vrijdag 21 december 2012 @ 23:45:26 #253
70532 loveli
N
pi_120620586
Ff kerstpakket inspecteren :Y)
crap in = crap out
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:57:18 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120621063
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef loveli het volgende:
Ff kerstpakket inspecteren :Y)
Smakelijk :Y)

ieuww, whiskey
pi_120621315
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Smakelijk :Y)

ieuww, whiskey
Geen whiskey :( whisky *O*
pi_120621442
Wat is er mis met Ierse whiskey?
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:10:45 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120621609
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef V1z0R het volgende:
Hoi mijn rolladeboer... whisky ey
pi_120621682
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef V1z0R het volgende:
Iers is wel goed, maar met die spelling moet ik te veel denken aan Amerikaanse troep. En ik drink het liefste single malt.
pi_120621802
Ik kan een bourbon ook nog wel waarderen eigenlijk :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoi mijn rolladeboer... whisky ey
:W hoi laiverd
pi_120621963
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan een bourbon ook nog wel waarderen eigenlijk :@

[..]

:W hoi laiverd
Ieder zijn smaak toch :Y
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:20:36 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120621971
ben al 12 uur wakker *O*
Moet nog een toetje (zelfgemaakte appelmoes, kwark, vla en basterduiker)
pi_120622204
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Ieder zijn smaak toch :Y
Jij en freud zijn gewoon een beetje apart :P
Bourbon en bruine bonen met spek niet lusten en zo :D
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:29:08 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120622268
bourbon? ken een bonbon en die zijn niet lekker
pi_120622450
Four roses ken je wel toch?
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:40:10 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120622656
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:33 schreef V1z0R het volgende:
soort van "likeurtje' ?
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 00:40:36 #266
70532 loveli
N
pi_120622667
Southern Comfort?
crap in = crap out
pi_120622821
Southern comfort is niet echt bourbon toch? :@ Smaakt wel naar whiskey, maar niet echt mijn smaak. Wel lekker met bitter lemon trouwens :9
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 00:54:24 #268
70532 loveli
N
pi_120623123
Is een whiskeylikeur, voor zover ik weet. En southern, dus bourbon, redeneerde ik.
crap in = crap out
pi_120623501
Het effect is het zelfde :D :9

:W morgen met Maria naar Coco-town! *O* w/
pi_120623624
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:06 schreef V1z0R het volgende:
*O* *;
  zaterdag 22 december 2012 @ 01:16:21 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120623722
quote:

:Y *O* Zin an! En Maria-mister ook!

Ik heb kwaliteitschocola en een thee-pakket, de rest kreeg drank dus ik ben happy :D

En een gezellige kerstborrel/-diner met collega's O+
pi_120626540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:33 schreef V1z0R het volgende:
getver ;(
Ja doei.
pi_120626558
Zo. Net weer thuis. Mooie avond gehad. Grappig dat sommige vrouwen denken onvoorspelbaar te zijn... :)
pi_120626568
jij net thuis in NL, ik alweer naar het werk hier! :')
Ja doei.
pi_120626703
Ha, de vrije zaterdag. Uitslapen tot 7 uur (opgestaan om 3:45, half uur liefste helpen, dan weer naar bed). Koffie op, havermout op, en de honden zeuren dat ze willen rennen maar het is nog donker dus ik mag nog een kwartiertje rust..
pi_120626767
quote:

*O*

Mogge!
pi_120626835
Mogguh! Veel plezier Vaiz en Maria *O*

Wij gaan straks naar Dusseldorf w/

Lijstje gister:

O: 2 boterhammen met nutella
T: rijstwafels met kipfilet
L: courgettesoep met zalm, geroosterde groenten en salade caprese
D: eten uit Lalaland en 2 wijn
pi_120626930
Jullie ook Aurum!

:D Mc, playa playa pimp :P

Bah, het is veels te vroeg! }:|
  zaterdag 22 december 2012 @ 09:24:10 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120627085
Haz fun! ^^

V1z I feel ya xD
  zaterdag 22 december 2012 @ 09:26:24 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120627106
Goede voorbereiding: schilderijtje gister onder gevloek van aquarelblok gesneden, tassen vanochtend volgepropt, trein gehaald \o/

Minder goeie voorbereiding: weinig slaap, geen ontbijt xD
pi_120627270
Veel plezier Viz, Maria & Coco *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120627290
Ohai! MC, vertel, wat was er zo on-onvoorspelbaar aan die vrouwen dan?

Ik be net wakker en zit nu met warme havermout met banaan en kokos O+
pi_120627496
Mogge!
gister best een fijne dag gehad, druk op t werk, maar ook gezellig met collega's en 's avonds verjaardag lief was gezellig, wel wat veel bier.
Paar dagen terug voelde ik me stom en sip dus dit had ik wel nodig :) en nu worden de dagen langzaam weer langer dat scheelt ook.

Cadeau viel enorm in de smaak trouwens :s)
pi_120627683
Morning. :W Afvallen gaat goed hier. Niet heel snel of zo, maar de 60 begint weer in zicht te komen, daar dan nog 2 kilo onder duiken en ik ben tevreden. Moet te doen zijn, nog ruim 2 kilo eraf voor ik op reis ga. Ik hoop dat 3 dagen kerst niet al te veel roet in het eten gaat gooien.

Planning:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: kiprollade, zoete paprika, romainesla, ui en mayo
T: stukje biefstukworst
T: wodka, wat amandelen
D: witlof met ham en kaas uit de oven. lamsworstjes.
  zaterdag 22 december 2012 @ 10:31:44 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120627826
Co _O_ goed zeg! IJzeren wil :P

Fijn dat kado beviel puff! En meer happies ftw \o/

Goed idee wel kerstborrel, ik heb prima naar mn zin met vakantie maar heb ook best zin om daarna weer te werken :D whoopwhoop.

Benieuwd hoe lang ik dat gevoel kan vasthouden :+
pi_120627930
Goedemorgen!
Straks optreden met mijn koor op een markt.

En de eetplanning:
B. 3 beschuiten met kaas en een flinke hand noten
T. 2 appels in yoghurt
D. Maaltijdsalade
T. Smoothie met cocosmelk, banaan en aardbei
pi_120627952
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks optreden met mijn koor op een markt.

En de eetplanning:
B. 3 beschuiten met kaas en een flinke hand noten
T. 2 appels in yoghurt
D. Maaltijdsalade
T. Smoothie met cocosmelk, banaan en aardbei
Jij typte toch laatst dat er wel een paar kilo bij mocht maar dat je niet goed wist hoe?
pi_120627986
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jij typte toch laatst dat er wel een paar kilo bij mocht maar dat je niet goed wist hoe?
Ja, daarom de noten en de cocosmelk.
En de salade is best goed gevuld
pi_120627999
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik mis een lunch
pi_120628017
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat co zegt, als je er nou eens een lunch instopt. Soms is het leven zo simpel ;)
pi_120628023
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik mis een lunch
Ik ben nog maar net wakker en om half één moet ik op de markt zijn om te zingen tot half vier. Daarom heb ik best stevig ontbeten

Maar ik moet het inderdaad nog even overdenken *eten, of genoeg eten eigenlijk, is ingewikkeld
pi_120628037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat co zegt, als je er nou eens een lunch instopt. Soms is het leven zo simpel ;)
Ja, alleen voel ik eigenlijk nooit honger *ik moet er echt om denken om te gaan eten*, maar wel dat ik vol zit (en dat probleem heb ik nu).

En inderdaad, soms is het leven heel simpel :)
  Vis een optie? zaterdag 22 december 2012 @ 10:51:22 #293
70532 loveli
N
pi_120628155
3 beschuiten is geen stevig ontbijt, pardon my french.
crap in = crap out
pi_120628166
Maar zei jij nou niet gisteren dat je 50 kilo woog? Hoe lang ben je dan eigenlijk?
  zaterdag 22 december 2012 @ 10:52:15 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120628176
Ik vind drie beschuiten niet echt een gigaontbijt! Calorisch wel wat meer door noten, maar vooral als er kilo's bij moeten is het denk ik niet zo handig om maaltijden te skippen. en als het niet anders kan gewoon een zwaardere D?
  zaterdag 22 december 2012 @ 10:52:48 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120628187
Syncpost met loveli B)
pi_120628356
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij en freud zijn gewoon een beetje apart :P
Bourbon en bruine bonen met spek niet lusten en zo :D
Ik heb niet gezegd dat ik helemaal geen bourbon lust en ook vind ik bruine bonen lekker. Dus eigenlijk is alleen Freud apart :+ En dat is maar goed ook, want normaal is saai :P O+ :')
pi_120628371
quote:

Wat leuk ^O^ veel plezier!
pi_120628432
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:51 schreef conleche het volgende:
Maar zei jij nou niet gisteren dat je 50 kilo woog? Hoe lang ben je dan eigenlijk?
Dat! Ik vind het ook eng...CotS heeft een enorm overgewicht gehad zegt ze. En dan nu ineens 50 kilo en het er moeilijk aan houden? Is niet goed :N
pi_120628494
Ik ben wel erg klein en ik heb gezond gewicht hoor, (ben 1m58, dus een BMI van 20), alleen voel ik me wat mooier met meer gewicht.

En de salade bestaat uit couscous, wortelen, paprika, verse dadels (niet gedroogd), vijg, geitenkaas, walnoot en spinazi. Dus dat is gewoon een goede maaltijd, maar dan koud.
pi_120628521
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! Ik vind het ook eng...CotS heeft een enorm overgewicht gehad zegt ze. En dan nu ineens 50 kilo en het er moeilijk aan houden? Is niet goed :N
Ik ben ziek geweest, drie weken lang waarin ik amper wat kon binnenhouden. En toen ben ik ineens vijf kilo afgevallen, terwijl ik daarvoor stabiel op 55kg zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')