abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120548512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ow jee, we zien een aantal pogingen waarbij een politici gevraagd wordt naar de Demmink zaak en ze willen niet reageren... Nou, 'ze' hebben vast en zeker nóóit inhoudelijk gereageerd :Y
Ik zou de inhoudelijk reacties dan wel eens terug willen lezen. Ik heb gegoogled maar ik kon niks vinden, zou dat mischien komen omdat ze nooit inhoudelijk erop hebben gereageerd?
pi_120548785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat concludeer jij uit het feit dat Demmink niet aangeklaagd is want er is wel degelijk onderzoek naar hem geweest, meerdere keren (als we de verhalen mogen geloven). Waarom ben jij zo zeker dat Demmink schuldig is, omdat meneer Kat dit beweert, die beweert tot op heden dat asielzoekers achter de moord op Marianne Vaatstra zitten...
Lees nog eens goed wat ik schrijf en daarna de diverse artikelen uit gerespecteerde dagbladen. Overigens heb ik de naam 'Kat' geen enkele keer genoemd. Lekker selectief ben je trouwens bezig, want over de belastende getuigenverklaringen van Turkse slachtoffers en politie hoor ik je niet.
pi_120548789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:11 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik zou de inhoudelijk reacties dan wel eens terug willen lezen. Ik heb gegoogled maar ik kon niks vinden, zou dat mischien komen omdat ze nooit inhoudelijk erop hebben gereageerd?
Ik denk eerder dat de inhoudelijke reacties niet in je straatje passen. Ze gaan in de richting van hoe er al onderzoeken geweest zijn en dat er geen aanleiding is om nieuwe onderzoeken in te stellen. Nu zal dat volgens jou een grote doofpotaffaire zijn, maar kom dan met concrete aanwijzingen ipv vage vermoedens en speculaties.
pi_120548899
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:19 schreef noruas_ het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de inhoudelijke reacties niet in je straatje passen. Ze gaan in de richting van hoe er al onderzoeken geweest zijn en dat er geen aanleiding is om nieuwe onderzoeken in te stellen. Nu zal dat volgens jou een grote doofpotaffaire zijn, maar kom dan met concrete aanwijzingen ipv vage vermoedens en speculaties.
Dus als er getuige verklaringen zijn van meerdere mensen dan is dat geen reden tot onderzoek? Dat vind ik wel apart want als het een normaal persoon zou zijn zat die allang in voorarrest.
pi_120549038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:19 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Lees nog eens goed wat ik schrijf en daarna de diverse artikelen uit gerespecteerde dagbladen. Overigens heb ik de naam 'Kat' geen enkele keer genoemd. Lekker selectief ben je trouwens bezig, want over de belastende getuigenverklaringen van Turkse slachtoffers en politie hoor ik je niet.
Heb je linkjes van die artikelen of moet ik zelf op zoektocht?
Kat haalde ik aan nav de geposte video, het typeert complotdenkers en ik schuif jou in die hoek inderdaad
pi_120549113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus als er getuige verklaringen zijn van meerdere mensen dan is dat geen reden tot onderzoek?
Hoe kom je er bij dat er geen onderzoek heeft plaatsgevonden? Aantoonbare onzin.
pi_120549439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat er geen onderzoek heeft plaatsgevonden? Aantoonbare onzin.
En het komt niet in je op dat hij de zaak een beetje kan aansturen vanuit zijn positie?
Die verhalen zijn echt niet verzonnen hoor en als ze verzonnen zijn wat voor nut heeft het dan?
pi_120549562
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En het komt niet in je op dat hij de zaak een beetje kan aansturen vanuit zijn positie?
Geen idee, er is onderzoek door de rijksrecherche gedaan en daaruit is o.a. gebleken dat niets erop wijst dat Demmink in de bewuste periode in Turkije is gedaan. Er is onvoldoende bewijs om een strafrechtelijk onderzoek tegen Demmink te starten en dat wat er is, is of inconsistent of ontzettend karig.

quote:
Die verhalen zijn echt niet verzonnen hoor
Hoezo niet?

quote:
en als ze verzonnen zijn wat voor nut heeft het dan?
Hem in een kwaad daglicht stellen?
  zondag 23 december 2012 @ 04:38:58 #34
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120661708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
De VS? Was dat niet het land welk een invasie in NL goedkeurde indien er een VS inwoner voor dat gerecht zou verschijnen?
Inderdaad. Ze gebruiken deze zaak dus gewoon als een stok om mee te slaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')