Zekerquote:
Dan mag jij heul geen bier drinken en bij je hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Hoe streng zijn ze met tassen checken? Ik en mijn buds hebben bier, maar zijn nog onder de 18.. Is er een grote kans dat het afgepakt wordt?
Dat is dit jaar voor niksquote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Lenoire het volgende:
Hoe duur is het eten en drinken op Paaspop? Moet je muntjes kopen?
Ik vraag het voor mn vriend, hij weet niet hoeveel geld hij moet meenemen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is dit jaar voor niks![]()
Zit bij de toegangsprijs inbegrepen
![]()
Oftewel, daar kom je morgen vanzelf achter?
Muntjes, jazeker
Pinautomaat staat op het terreinquote:Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef Lenoire het volgende:
[..]
Ik vraag het voor mn vriend, hij weet niet hoeveel geld hij moet meenemen.
Muntjes zijn verkrijgbaar aan de kassa's en kosten ¤2,50. Aan de kassa's kan je betalen met je PIN-pas en cash geld.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Lenoire het volgende:
Hoe duur is het eten en drinken op Paaspop? Moet je muntjes kopen?
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan mag jij heul geen bier drinken en bij je hebben
iets ze laaaw!quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
iets ze laaaw!
Maarre, als je morgen naar die groene tent toe komt, waar iemand voor zit, krijg je wel een biertje van me hoor![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
[..]Ik zal vragen 'of jij die van Fok! met dat groene tentje bent' als ik iemand voor een groene tent zie zitten.
Ik hoop dat de wolken niet richting die kant gaan danquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier in Breda schijnt de zonmaar ligt ook wel een stukje van Schijndel vandaan.
Iedereen veel plezier en tot morgen/tot zondag!
Gelukkig!quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:11 schreef DestroyerPiet het volgende:
hier in veghel vlakbij Schijndel is het een blauwe lucht met zon.
ik heb er zin in
vanaf 4 uur vanmiddag is het open, dus nu is het nog geen Paaspop inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
dit vind ik een beetje verwarrend
http://www.ishetalpaaspop.nl/
Maar bij mij stond er in het klein 'ja' onderquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
vanaf 4 uur vanmiddag is het open, dus nu is het nog geen Paaspop inderdaad
tenzij je de camping ook telt, dan wellicht wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |