quote:
Tja dat zou je verwachten...quote:Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef Bastoenie het volgende:
Douna moet daar antwoord op kunnen geven toch?Op een groot deel althans..
Vraag of ze de informatie voor je op de mail zetten, op die manier heb je het verhaal op papier en kun je aantonen dat je het gevraagd hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Tja dat zou je verwachten...
eerst opgezocht op internet maar dat was niet duidelijk. Dus heb ik gelijk gebeld krijg ik een heel verhaal uitgelegd. De belangrijkste punten opgeschreven.... nog wat nagezocht op internet en ja hoor.... dat komt niet overeen met het verhaal van de douane. Dus nog eens teruggebeld, krijg ik een heel ander verhaal... Het is net alsof je de belastingdienst aan de lijn hebt....
Hier staat inderdaad alles netjes vermeldquote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.vwa.nl/onderwe(...)lschapsdieren/invoer
Die rabiësvaccinatie kan dus nog wel een probleem geven...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.vwa.nl/onderwe(...)lschapsdieren/invoer
Nope.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Die rabiësvaccinatie kan dus nog wel een probleem geven...
DIt gaat overigens wel over het meereizen. Ik ga de hond niet zelf ophalen dus dan is het al een ander verhaal denk ik.
De mensen zijn gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef boegschroef het volgende:
Het type hond maakt volgensmij niet heel veel uit?
Even opgezocht: wat een leuke beestjes zeg!!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef boegschroef het volgende:
Dat kan kloppen, maar ik heb aardig wat gezocht binnen europa.
Het gaat om een langharige blonde teckel (Of een Longhaired english cream dachshund). En ondanks de naam zijn ze ook in de UK erg moeilijk te vinden.
Is dat bij gebrek aan een blonde vriendin?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef boegschroef het volgende:
Het gaat om een langharige blonde teckel [...]
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat bij gebrek aan een blonde vriendin?
Ik sluit me hierbij aan. "they are typically more quiet than many doxies" das ook heel handig. Vraag me af of ze ook minder eigenwijs zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Scissor het volgende:
[..]
Even opgezocht: wat een leuke beestjes zeg!!
Quarantaine hoeft niet als de hond uit de VS komt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:29 schreef boegschroef het volgende:
Gisteren heb ik nog een mailtje gehad van een fokker in amerika. Die verteld me dat de hond pas vanaf 4 maanden verscheept mag worden en dat deze dan nog 6 maanden in quarantine moet in nederland.
Hier kan ik niets over vinden ook niet in de links die hierboven staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |