SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maandTax wil tetten :)!
lekkaaahhhquote:Op donderdag 20 december 2012 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij ben ik aangekomen, ik krijg een buikje![]()
En ik heb koude voeten
doe dat maarquote:Op donderdag 20 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen of zo maar eens wegen.
heuj heuj heujquote:Op donderdag 20 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En m'n schoenen zijn verzonden
Komt wel een andere keer danquote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef supersof het volgende:
Oh haha wel leuk prom
Ja ik denk dat ik niet kom eigenlijk. Ik wil jullie echt wel ontmoeten hoor. Maar voel me niet lekker en wil niet liegen tegen mn moeder enzo.
quote:
lekker stressen wanneer ze komenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt wel een andere keer dan. Beterschap
[..]
Nee hoor, staat geen track & trace code bij. En ben overdag toch niet thuis, dus dat maakt geen hol uit. Maar wordt verzonden met UPS, dus ik verwacht morgen. Maar we zullen het zien.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker stressen wanneer ze komen
haha wel lekker nieuwe schoenenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, staat geen track & trace code bij. En ben overdag toch niet thuis, dus dat maakt geen hol uit. Maar wordt verzonden met UPS, dus ik verwacht morgen. Maar we zullen het zien.
Klopt, en als het goed is zijn ze lekker warmquote:Op donderdag 20 december 2012 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha wel lekker nieuwe schoenen
niceequote:Op donderdag 20 december 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, en als het goed is zijn ze lekker warm
haha lekker, koude voeten zuigenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Eindelijk geen koude voeten meer
Ja, ik weet er alles vanquote:Op donderdag 20 december 2012 09:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha lekker, koude voeten zuigen
Hahahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dafuq loopt er iemand op het busstation te bellen en te schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |