Daar zat ik ook al naar te kijken. Mijn eerste associatie was de ingang van het hol van een of ander insect.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:02 schreef µ het volgende:
Is er wat gebeurd in het midden van de slankiekaas?
penicilline vormingquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:02 schreef µ het volgende:
Is er wat gebeurd in het midden van de slankiekaas?
Volgens mij zat er een de n koel op.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:51 schreef 44rdbei het volgende:
komen er niet allemaal beestjes op af? zeker als je het buitenzet....
Deksel ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij zat er een de n koel op.
Bedoelde ikquote:
Morgen ochtendquote:
Kipfilet kleurt ook al lekker bijquote:Op woensdag 29 april 2015 10:15 schreef Fopje het volgende:
Na 12 dagen, man man man. Wat een enorme graflucht kwam er uit die bak. Valt niet te omschrijven.
[ afbeelding ]
Maar de frambozen beginnen
Straks ontstaat hier het begin van een nieuwe soort die evolueert tot een zeer intelegente levensvorm, die in de verre toekomst op zoek gaat naar hun oorsprong, en dan vinden ze een tijdmachine uit en komen ze dit tegenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 10:15 schreef Fopje het volgende:
Na 12 dagen, man man man. Wat een enorme graflucht kwam er uit die bak. Valt niet te omschrijven.
[ afbeelding ]
quote:
Misschien door het zout?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:27 schreef -niemand- het volgende:
Ik had al meer verwacht van de erwtensoep
Eindelijk wat cultuur op ONZquote:Op woensdag 29 april 2015 10:15 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen update foto.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Morgen update foto.
Het meurt zo ontzettend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |