quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef -niemand- het volgende:
fopje, het weekend is al bijna voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou er volgens jullie moeten winnen? Als er een aantal namen vaak voorbij komen zal ik er een poll van maken
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef Fopje het volgende:
Heb het zo druk. Moet er echt tijd voor vrijmaken. Druk aan het klussen atm. Komt goed. Alleen wat laat
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kers
Maak een topic
dan de 2de plaatsquote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef Fopje het volgende:
Het lijkt mij dat de komkommer heeft gewonen toch? Ik kan yvonne wel een abo geven maar daar heeft ze niet zo veel aan
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:53 schreef Fopje het volgende:
Oke. De schimmelpotten zijn weggegooid.
Natuurlijk heb ik nog wel even snel wat foto's van de 3 potten gemaakt
Update in 10 minuten.
Welke wil je?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:56 schreef HeaN82 het volgende:
Krijg ik nog die abbo, voor die 2de plaats? yvonne was 1, maar die heeft al 4 sterren
FOK!full (14 dagen)quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Welke wil je?
FOK!basic (28 dagen)
FOK!plus (19 dagen)
FOK!full (14 dagen)
FOK!pimp (12 dagen)
Amen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |