quote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef Fopje het volgende:
Vind het vooral nasty hoe die burger aan de linkerkant zwart begint te worden
jaquote:
Sarcasme...quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:38 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ja![]()
maar dan niet een gebraden ei maar gebakken, zeg maar zo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef Fopje het volgende:
Na 21 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, volgens mij is hij echt helemaal zwart van binnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef megamandy het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn ei vanuit de binnenkant begint
Zwartgekookt eiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
idd, volgens mij is hij echt helemaal zwart van binnen
Virus opgelopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef Fopje het volgende:
Na 26 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Update van schimmelpot 2 :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pot 2 heeft echt een hele rare lucht. Geen rottings lucht, maar een hele scherpe onnatuurlijke lucht. Ik ademde per ongeluk best redelijk van die stinklucht in, ik heb nu steken aan de rechterkant van mijn hoofd, dat kan er toch niet mee te maken hebben.. toch?
Helaas, he's going down.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:52 schreef robdriessen het volgende:
Neeeeeee, Tiramisu wat doe je? Geef niet op! Schud het af!
Misschien sporen van een vreemde schimmel die je per ongeluk gekweekt hebt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef Fopje het volgende:
Pot 2 heeft echt een hele rare lucht. Geen rottings lucht, maar een hele scherpe onnatuurlijke lucht. Ik ademde per ongeluk best redelijk van die stinklucht in, ik heb nu steken aan de rechterkant van mijn hoofd, dat kan er toch niet mee te maken hebben.. toch?
Patient Zeroquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien sporen van een vreemde schimmel die je per ongeluk gekweekt hebt?
Patient Zero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |