PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 20 december 2012 07:54 schreef quer het volgende:
Beetje domme vraag gok ik, maar kan je workrates van spelers veranderen in ultimate team? sommigen beweren van wel anderen van niet?
Dacht dat het vorig jaar zo was dat je in-game (of net ervoor?) de workrates kon wijzigen. Maar dat moest je dan weer elke game opnieuw doen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er zijn geen kaartjes om workrates aan te passen (en met kaartjes voor positieveranderingen verandert de workrate bij mijn weten niet). En in-game valt er ook weinig aan de tactiek te veranderen waardoor de workrates zouden wijzigen.
Ik moet maandag ook nog werkenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dacht dat het vorig jaar zo was dat je in-game (of net ervoor?) de workrates kon wijzigen. Maar dat moest je dan weer elke game opnieuw doen ofzo.
Moe, nog 2 dagen
Gisteren met de afdeling tapas gaan eten...de hele afdeling stinkt nog naar knoflookquote:Op donderdag 20 december 2012 08:12 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hier ook moe...en beroerd.... Warm/koud... Misselijk...schijterij....
ook met je overspelige collega?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren met de afdeling tapas gaan eten...de hele afdeling stinkt nog naar knoflook
Een strategische positie aan het andere eind van de tafel gekozen, bij mensen met wie ik het wel goed kan vinden. Hoorde haar van een afstandje tetteren over het laatste DNB-rapport en andere werkgerelateerde shit, terwijl wij bier dronken en kut riepenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:22 schreef Joodnl het volgende:
[..]
ook met je overspelige collega?![]()
Nog met iemand mee naar huis gegaan![]()
Die had ik volgens mij toch al lang op mijn tablet hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 08:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Nice, FUT app voor Android is er eindelijk.
Laat me ff weten hoe deze is... Wat ik heb nu speciaal voor de FUT-app een Iphonequote:Op donderdag 20 december 2012 08:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Nice, FUT app voor Android is er eindelijk.
werkt primaquote:Op donderdag 20 december 2012 08:34 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Laat me ff weten hoe deze is... Wat ik heb nu speciaal voor de FUT-app een Iphone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Silver premiums valt goed winst uit te halen, er zijn veel dure non-shinies.
En die fut-app voor android werkt goed.
Zelfs uit een slecht pakje als deze haal je nog veel uit:Ben er klaar mee, 3 pakjes, alleen maar rukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Toch geen aanrader inderdaad. De non-shinies zijn alleen maar 65-69 rated spelers die niks waard zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben er klaar mee, 3 pakjes, alleen maar ruk
Ik twijfelde..... gelukkig had ik er 2 telefoontjes doorheen...zodat ik deze berichten nog kon lezenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben er klaar mee, 3 pakjes, alleen maar ruk
Het leken goede pakjes totdat ik erachter kwam dat maar 1-2 van de 12 spelers boven de 70 rated is.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:58 schreef Thorb het volgende:
Nee meer Ajacied7 die zich toch vrij snel heeft bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |