wat ga je nemen? moet ook weer eens iets nieuws...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Cliffy het volgende:
Moet constant m'n pincode weer invoeren op m'n telefoon.. word nu toch echt tijd voor een nieuwe vrees ik
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat ga je nemen? moet ook weer eens iets nieuws...
Maar volgens mij wordt er in jan/feb weer veel aangekondigd, voor het hier te koop is...
One V is fijn formaat als je niet van halve tablets houdtquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
huh pincode invoeren is nieuwe telefoon?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Cliffy het volgende:
Moet constant m'n pincode weer invoeren op m'n telefoon.. word nu toch echt tijd voor een nieuwe vrees ik
De wereld is dus toch vergaanquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De wereld is dus toch vergaan
Je had zeker liever Justin Bieber?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De wereld is dus toch vergaan
bzp lacht je uit:quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kreeg net een bericht van een mod dat ik moest stoppen met trollen in het BO2 topic
Mensen die haten op JBquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je had zeker liever Justin Bieber?
Ik snap het ook nietquote:
Full metal jacketquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |