SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik net dus ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ik net dus ook.Ho ho, klein negertje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Volgens De Cock zijn de piemelhoedjes nog handig ook, want 'je hebt nooit meer sproeiende jongetjes tijdens het omdoen van een luier.' Bovendien levert het een glimlach op bij de kraamvisite.
Te makkelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
8 en 9 januari ben ik twee volle dagen bij TU Delft.
Kijken of ik MauMau in het wild kan spotten daaro
Ik gok van niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
8 en 9 januari ben ik twee volle dagen bij TU Delft.
Kijken of ik MauMau in het wild kan spotten daaro
Had 't over het spotten.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes!
HS zit ook op terrein van TU
Durven is iets anders dan willen he.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Leuk om juist commentaar te lezen van de twee personen die zichzelf nooit in levende lijve durven te tonen
Nou als jij er bij bent is er geen plek meer om te zitten.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou als jij er bij bent is er geen plek meer om te zitten.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij mag op schootquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spuitelf is ook weer in da housequote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)the-final-exam-13618
Op het einde stef gespot?
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spuitelf is ook weer in da house
Morgenquote:
hoi wat betekert ditquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:21 schreef Fsmxi het volgende:
Godver, moe zeh? iig vakantie morgen :$ *o*
dat snapt niemand, maar het is gratis en dat is genoeg voor ons Nederlandersquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er zo leuk aan Happy Wars? Ik snap het niet
Nederlanders en Venco.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat snapt niemand, maar het is gratis en dat is genoeg voor ons Nederlanders
Nee, je moet die bling bling diamond hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef PierreTT het volgende:
Gouden SMAW in BO2, van mij mag de wereld vandaag vergaan, ik heb mijn taak op Aarde volbracht![]()
![]()
Dat is de volgende taakquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, je moet die bling bling diamond hebben.
Kom nou gewoon mw3.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef PierreTT het volgende:
Men, dan moet ik eerst nog goud halen met de RPG en de Stinger
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef PierreTT het volgende:
Men, dan moet ik eerst nog goud halen met de RPG en de Stinger
Boodschap voor Mystiq.quote:
Geweldigquote:
Heb je nog meer gespeeld? Want die twee potjes gister waren prut inderdaad. Het is ook zeker niet geweldig oid, ik zou er ook geen geld aan uitgeven..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er zo leuk aan Happy Wars? Ik snap het niet
Nee alleen die twee potjes met jouquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je nog meer gespeeld? Want die twee potjes gister waren prut inderdaad. Het is ook zeker niet geweldig oid, ik zou er ook geen geld aan uitgeven..
Wanneer ben je in voor wat MW2 dan? Of ga je op vacatione?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee alleen die twee potjes met jou
We hebben het over MW2, niet BO.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je wel niet iedere keer leaven Rohit.
Parbo biri, dat na biri!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso als je drank hoort/ziet/leest/ruikt, denk je aan Pierre.
Ook als ik het in je open wonden giet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Duh, Drank = MCPierrequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook als ik het in je open wonden giet?
Sowieso is die special challenge eigenlijk niet leuk, je doet het alleen voor die bonus als je wintquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee alleen die twee potjes met jou
Vooruit, zal het vanavond een tweede kans geven danquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Sowieso is die special challenge eigenlijk niet leuk, je doet het alleen voor die bonus als je wint
Doe eerst die tutorials evenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooruit, zal het vanavond een tweede kans geven dan
Net alsof jij een cod mp een uur achter elkaar kan spelen zonder te ragequitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We hebben het over MW2, niet BO.
MW2/3, been done that one.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof jij een cod mp een uur achter elkaar kan spelen zonder te ragequiten
Of aan een oud docent, had gewoon een bierglas op zijn stropdas staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
wat ga je nemen? moet ook weer eens iets nieuws...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Cliffy het volgende:
Moet constant m'n pincode weer invoeren op m'n telefoon.. word nu toch echt tijd voor een nieuwe vrees ik
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat ga je nemen? moet ook weer eens iets nieuws...
Maar volgens mij wordt er in jan/feb weer veel aangekondigd, voor het hier te koop is...
One V is fijn formaat als je niet van halve tablets houdtquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |