SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik net dus ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ik net dus ook.Ho ho, klein negertje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Volgens De Cock zijn de piemelhoedjes nog handig ook, want 'je hebt nooit meer sproeiende jongetjes tijdens het omdoen van een luier.' Bovendien levert het een glimlach op bij de kraamvisite.
Te makkelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
8 en 9 januari ben ik twee volle dagen bij TU Delft.
Kijken of ik MauMau in het wild kan spotten daaro
Ik gok van niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
8 en 9 januari ben ik twee volle dagen bij TU Delft.
Kijken of ik MauMau in het wild kan spotten daaro
Had 't over het spotten.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes!
HS zit ook op terrein van TU
Durven is iets anders dan willen he.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Leuk om juist commentaar te lezen van de twee personen die zichzelf nooit in levende lijve durven te tonen
Nou als jij er bij bent is er geen plek meer om te zitten.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou als jij er bij bent is er geen plek meer om te zitten.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij mag op schootquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spuitelf is ook weer in da housequote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)the-final-exam-13618
Op het einde stef gespot?
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spuitelf is ook weer in da house
Morgenquote:
hoi wat betekert ditquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:21 schreef Fsmxi het volgende:
Godver, moe zeh? iig vakantie morgen :$ *o*
dat snapt niemand, maar het is gratis en dat is genoeg voor ons Nederlandersquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er zo leuk aan Happy Wars? Ik snap het niet
Nederlanders en Venco.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat snapt niemand, maar het is gratis en dat is genoeg voor ons Nederlanders
Nee, je moet die bling bling diamond hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef PierreTT het volgende:
Gouden SMAW in BO2, van mij mag de wereld vandaag vergaan, ik heb mijn taak op Aarde volbracht![]()
![]()
Dat is de volgende taakquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, je moet die bling bling diamond hebben.
Kom nou gewoon mw3.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef PierreTT het volgende:
Men, dan moet ik eerst nog goud halen met de RPG en de Stinger
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef PierreTT het volgende:
Men, dan moet ik eerst nog goud halen met de RPG en de Stinger
Boodschap voor Mystiq.quote:
Geweldigquote:
Heb je nog meer gespeeld? Want die twee potjes gister waren prut inderdaad. Het is ook zeker niet geweldig oid, ik zou er ook geen geld aan uitgeven..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er zo leuk aan Happy Wars? Ik snap het niet
Nee alleen die twee potjes met jouquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je nog meer gespeeld? Want die twee potjes gister waren prut inderdaad. Het is ook zeker niet geweldig oid, ik zou er ook geen geld aan uitgeven..
Wanneer ben je in voor wat MW2 dan? Of ga je op vacatione?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee alleen die twee potjes met jou
We hebben het over MW2, niet BO.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je wel niet iedere keer leaven Rohit.
Parbo biri, dat na biri!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso als je drank hoort/ziet/leest/ruikt, denk je aan Pierre.
Ook als ik het in je open wonden giet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Duh, Drank = MCPierrequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook als ik het in je open wonden giet?
Sowieso is die special challenge eigenlijk niet leuk, je doet het alleen voor die bonus als je wintquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee alleen die twee potjes met jou
Vooruit, zal het vanavond een tweede kans geven danquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Sowieso is die special challenge eigenlijk niet leuk, je doet het alleen voor die bonus als je wint
Doe eerst die tutorials evenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooruit, zal het vanavond een tweede kans geven dan
Net alsof jij een cod mp een uur achter elkaar kan spelen zonder te ragequitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We hebben het over MW2, niet BO.
MW2/3, been done that one.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof jij een cod mp een uur achter elkaar kan spelen zonder te ragequiten
Of aan een oud docent, had gewoon een bierglas op zijn stropdas staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
wat ga je nemen? moet ook weer eens iets nieuws...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Cliffy het volgende:
Moet constant m'n pincode weer invoeren op m'n telefoon.. word nu toch echt tijd voor een nieuwe vrees ik
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat ga je nemen? moet ook weer eens iets nieuws...
Maar volgens mij wordt er in jan/feb weer veel aangekondigd, voor het hier te koop is...
One V is fijn formaat als je niet van halve tablets houdtquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet echt weg van die gigantische foons als die nieuwe samsung etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
huh pincode invoeren is nieuwe telefoon?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:28 schreef Cliffy het volgende:
Moet constant m'n pincode weer invoeren op m'n telefoon.. word nu toch echt tijd voor een nieuwe vrees ik
De wereld is dus toch vergaanquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De wereld is dus toch vergaan
Je had zeker liever Justin Bieber?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De wereld is dus toch vergaan
bzp lacht je uit:quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kreeg net een bericht van een mod dat ik moest stoppen met trollen in het BO2 topic
Mensen die haten op JBquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je had zeker liever Justin Bieber?
Ik snap het ook nietquote:
Full metal jacketquote:
Bezig op tv nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens kijken.
Dacht laat ik me eens exposen.quote:
quote:
als er genoeg gegadigden zijn.quote:
Niet zo chagrijnigquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker YNWA zingen lekker afgezaagd
Kip, Fernandes, Parbo's en wat roti!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben er wat later, even wat inkopen doen.
Justin Bieber moeten ze ook lekker in Canada laten, gebeurt ook niet. Wat maakt het nou uit wat voor lied ze daar zingen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
YNWA moet je lekker in Schotland en Engeland laten.
Het is een nep traditie waar ze nogal trots op zijn daarom neemt niemand die pipo's serieus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Justin Bieber moeten ze ook lekker in Canada laten, gebeurt ook niet. Wat maakt het nou uit wat voor lied ze daar zingen?
Ja. Nou. Kut zeg. Veel meer kan ik er ook niet over zeggen, het is maar waar je je druk om maaktquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een nep traditie waar ze nogal trots op zijn daarom neemt niemand die pipo's serieus.
https://www.youtube.comwatchv=awositUJYLM&feature=youtube_gdata_playerquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Nou. Kut zeg. Veel meer kan ik er ook niet over zeggen, het is maar waar je je druk om maakt
zit diep he?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een nep traditie waar ze nogal trots op zijn daarom neemt niemand die pipo's serieus.
Nee hoor bij Celtic en Liverpool vind ik het mooi. Vind het gewoon sneu dat je krampachtig je best gaat doen om het over te nemen van die clubs.quote:
Hey Bob, hoe is het?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:46 schreef Pixell het volgende:
Zoals pieter al zei, het is maar waar je je druk om maakt
Oh man, ik heb er zin in. Eerste kerstdag bij de ouders van Marloes, tweede kerstdag thuis zelf koken. En hoe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Pieter! Ja gaat wel goed, komende dagen veel eten natuurlijk
Ik snap niet dat er iets moet gebeuren waarom we zoveel lekkers kunnen eten, ik wil gewoon elke dag een hele beenham naar binnen schuiven en weet ik wat allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man, ik heb er zin in. Eerste kerstdag bij de ouders van Marloes, tweede kerstdag thuis zelf koken. En hoe.
Lieve Bob, dan zou iedereen, maar vooral jij en ik, ondertussen al ruim 180 kilo wegenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er iets moet gebeuren waarom we zoveel lekkers kunnen eten, ik wil gewoon elke dag een hele beenham naar binnen schuiven en weet ik wat allemaal
Nouja ik doe goed me best hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lieve Bob, dan zou iedereen, maar vooral jij en ik, ondertussen al ruim 180 kilo wegen
Als het allemaal niks kostte dan zou ik me ook elke dag volstouwen, maar jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja ik doe goed me best hoor
Dit is ook een beetje mijn probleemquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als het allemaal niks kostte dan zou ik me ook elke dag volstouwen, maar ja
We zouden zo worden Bob, en we zouden gelukkig zijn, ik weet het zekerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit is ook een beetje mijn probleem
Het liefst ga ik elke dag naar de keurslager, maar dat kan ik en niet betalen en ik zou er zo uitzien:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We zouden zo worden Bob, en we zouden gelukkig zijn, ik weet het zeker
[ afbeelding ]
Leven als dikke koningen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We zouden zo worden Bob, en we zouden gelukkig zijn, ik weet het zeker
[ afbeelding ]
Oh man stel je voor dat de hele wereld andersom zou zijn, dat frituur, veel vet vlees en pizza etc. gewoon goed voor je zou zijn en gezondquote:
Het is ook gezond, waarom zou het anders lekker zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man stel je voor dat de hele wereld andersom zou zijn, dat frituur, veel vet vlees en pizza etc. gewoon goed voor je zou zijn en gezond![]()
Mensen zouden vol afgunst naar ons kijken: "Ondanks de verleidingen eet hij gewoon een kapsalon, wat een zelfdiscipline"![]()
Broccoli eten doodsorzaak nummer 1. Op elk pakje spruitjes. SPRUITJES ZIJN DODELIJK EN KUNNEN ANDEREN RONDOM U ERNSTIGE SCHADE VEROORZAKEN.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man stel je voor dat de hele wereld andersom zou zijn, dat frituur, veel vet vlees en pizza etc. gewoon goed voor je zou zijn en gezond![]()
Mensen zouden vol afgunst naar ons kijken: "Ondanks de verleidingen eet hij gewoon een kapsalon, wat een zelfdiscipline"![]()
McFondue's worden dan de gezondheidstrendquote:
BROCCOLI BEVAT BENZEEN, NITROSAMINEN EN FORMALDEHYDE.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Broccoli eten doodsorzaak nummer 1. Op elk pakje spruitjes. SPRUITJES ZIJN DODELIJK EN KUNNEN ANDEREN RONDOM U ERNSTIGE SCHADE VEROORZAKEN.
Lijkt me leuk.
Dat is sowieso al zo. Gatverdammequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef PierreTT het volgende:
ZUURKOOL KAN LEIDEN TOT EEN LANGZAME, PIJNLIJKE DOOD
Baas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk die Stef dan staan.
[ afbeelding ]
Zuurkool niet waarderenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is sowieso al zo. Gatverdamme
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe kunnen ze zo'n mooi product nou verneuken tot dit stukje stront:
[ afbeelding ]
Om te huilen.
Zuurkool en boerenkool zijn de twee dingen die ik het minst graag eet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zuurkool niet waarderen![]()
Dan kan jij of degene die voor je kookt gewoon niet koken
Jammer jammer, prachtige productenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zuurkool en boerenkool zijn de twee dingen die ik het minst graag eet.
Boerenkool met worstquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zuurkool en boerenkool zijn de twee dingen die ik het minst graag eet.
Hohohooo deze man weet hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
andijvie stamppot met spekjes en blokjes kaas!!!!!!!!!!!!!!
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?quote:
ook al aan de haloquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkochtquote:
Ik had hem ook gelijk met de releasequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkocht
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had hem ook gelijk met de release
Ik haal hem ook na de kerstdagen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:12 schreef Pixell het volgende:
[..]![]()
binnenkort zal ik de xdoos wel weer aanslingeren en dan kunnen we met ze 3n knallen
Gezelliequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:12 schreef Pixell het volgende:
[..]![]()
binnenkort zal ik de xdoos wel weer aanslingeren en dan kunnen we met ze 3n knallen
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik haal hem ook na de kerstdagen.
Ja kom maar keer online.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:54 schreef Pixell het volgende:
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?
yuuuuuuupquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man man man, MW2 is te makkelijk. Zelfs Rossdale zou 50+ scores halen.
Implausibel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man man man, MW2 is te makkelijk. Zelfs Rossdale zou 50+ scores halen.
Tulipgrowing windmillbuilding containershipmoving hagelslageating countryquote:
Één goeden film.quote:
Ik had hem een halve week voor de release alquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkocht
Dan heb je dus nooit goeie zuurkool opquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is sowieso al zo. Gatverdamme
Of ik houd gewoon niet van zuurkoolquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan heb je dus nooit goeie zuurkool op
Dat zal het eerder zijn jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Of ik houd gewoon niet van zuurkool
PSV had gewoon medelijden. Als PSV wilde had het 20-1 kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NAC is het slechtste team ooit wat een knurften
En toch kregen Bommel en Wijnaldum het voor elkaar om slecht te spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
PSV had gewoon medelijden. Als PSV wilde had het 20-1 kunnen worden.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En toch kregen Bommel en Wijnaldum het voor elkaar om slecht te spelen
Wijnaldum was waardeloos die voegt echt niets toe. Al ben ik pas in de 2de helft ingestapt met kijkenquote:
ja, megatron is de leiderquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef KoningStoma het volgende:
Weet iemand hier iets van fast/discrete fourier transformations?
quote:
Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen voor kerst, bootladingen eten inkopenquote:Op zondag 23 december 2012 09:33 schreef KneusTeun het volgende:
lig nog gewoon in bed te kateren. straks nog de stad in alles
schijnt dat het hier drukker in de stad is dan normaalquote:Op zondag 23 december 2012 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen voor kerst, bootladingen eten inkopen
Had de wereld niet gewoon kunnen vergaan vrijdagquote:Op zondag 23 december 2012 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen voor kerst, bootladingen eten inkopen
ik voel je neger! wij mannen moeten dat niet, daarom hebben we webshops uitgevonden, nu nog wachten op all year 24/7 deliveryquote:Op zondag 23 december 2012 12:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had de wereld niet gewoon kunnen vergaan vrijdag, ik moet straks ook nog die drukte in
Ik woon gelukkig vlakbij een Albert Heijn XL, die hebben tenminste alles op voorraad. Nadeel ik dat ik zonder auto boodschappen moet doen en dus genoodzaakt ben alles met de fiets te vervoerenquote:Op zondag 23 december 2012 12:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had de wereld niet gewoon kunnen vergaan vrijdag, ik moet straks ook nog die drukte in
Man, de eerste online supermarkt die mij binnen 2 uur alles levert wat ik bestel, daar zou ik zo blij mee zijnquote:Op zondag 23 december 2012 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik voel je neger! wij mannen moeten dat niet, daarom hebben we webshops uitgevonden, nu nog wachten op all year 24/7 delivery
quote:Op zondag 23 december 2012 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man, de eerste online supermarkt die mij binnen 2 uur alles levert wat ik bestel, daar zou ik zo blij mee zijn
Tuurlijk wel, het is vakantiequote:
Genoeg voetbal op vanmiddagquote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is vakantie
Maarre niemand op Xbox Live? Op een zondag? Wat is deze?
Er zou een soort justeat moeten komen voor supermarkten.quote:Op zondag 23 december 2012 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man, de eerste online supermarkt die mij binnen 2 uur alles levert wat ik bestel, daar zou ik zo blij mee zijn
quote:Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bazenplaat al hou ik niet zo van dubstep
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Cliffy het volgende:
http://www.amazon.co.uk/M(...)id=1356283488&sr=8-1 mooi prijsje
Roept u maarrrrrquote:
Hehe ja ik vind BF3 wel prima. Was wel lachen gisterquote:
Wat is dat hardstyle toch simpel. Al die nummers hebben zelfde bassloop en synth, alleen de samples zijn elke keer anders.quote:[b]Op zondag 23 december 2012 17:46 schreef Nick-GizMo
en in de bonus :
https://soundcloud.com/conor-maynard/conor-maynard-cant-say-no-3
ook wel tof
OOH MY GOD THEY CLONED MISTERquote:
Neequote:Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zjozz, check je geen Nets vs Phillies?
he nick-gizmo waarom ging je me invitenquote:
zo moet het ookquote:Op maandag 24 december 2012 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb nooit geen idee wat ik aan het doen ben met happy wars. Zit gewoon altijd op alle knoppen te rammen.
Daaromquote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
he nick-gizmo waarom ging je me inviten
dat was het
moej ze met de botte kaant van de bats an de bek holn!quote:Op maandag 24 december 2012 08:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Leuk hoor, hele party vol boeren die je gaan zitten uitlachen om je Hollandse accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |