hij bleef ook gewoon 5 minuten stilstaan zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ging om 3 uur slapen, heb geen oog dicht gedaan, en om 6 uur was het kind alweer hyper
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een awesome rekje voor mijn thee gescoord bij de kringloop, en een kastje voor in mijn hal.
Maar het rekje ligt nog in de auto en het kastje halen we donderdag op
Oeh, tof!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een awesome rekje voor mijn thee gescoord bij de kringloop, en een kastje voor in mijn hal.
Maar het rekje ligt nog in de auto en het kastje halen we donderdag op
LOLquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik was aan het flirten met die junk van de kringloop, kreeg ik ook nog korting op dat kastje ( 2.50![]()
, maar goed, hij kostte 20 ) en toen zei ik ja maar ik neem m nu niet mee want kind en zes honden zitten in de auto, mn man komt m donderdag ophalen.
Je had dat gezicht moeten zien![]()
Foto´s van je schoenen Pis!!!!
Ik ben echt op de kleur van de schoenen gevallen. Ik snap het van die studs, daar moet je ook van houden. Voor mij is het wel leuk, ik ben al zo'n El Neutralo met alles basic enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou zelf niet van die studs maar ik vind ze wel leuk!
Ja, ik zat net laatst te kijken naar die foto's met de kerstman, daar heb je een onwijs mooie kleurige sjaal! Die zou ik zelfs willenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja en een sjawl, maar dat is het dan ook wel
yayquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:51 schreef Strega het volgende:
Zo, puppy is er!![]()
![]()
![]()
Was even nogal "druk" allemaal, maar gaat wel goedkomen, hij heeft al gegeten, gescheten en gepist. Waarvan de twee laatsten op de krant
Cool Zwabquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
De kerststal van m'n moeder naar eigen inzicht aangevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |