quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die Amerikanen die sporen, wou je zeggen? Daar overwegen bepaalde groeperingen nu serieus om wetten voor te stellen waarin het minimaal aantal personeelsleden op basisscholen dat verplicht een wapen bij zich zou moeten hebben, worden vastgelegd.
Jah, heb jij er geen danquote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zoiets dus?
[ afbeelding ]
Made in China... maak van dat overleven maar 2 uurquote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
Ik heb zo'n Chinese Survival bal, kan ik 2 maanden in overleven, hah
Ben ook maar gestopt op KLOL te lezen. Na het aanvankelijke schaterlachen gaat het al heel snel richting irritatie. Dan komen er gedachten als 'preventief ruimen' in mij op.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik niet bepaald zeggen.
Maar om nu te gaan roepen dat het een false flag is omdat ouders lachend op een foto staan en een zusje van een van de slachtoffers een zgn satanisch teken maakt of dat de dader geprogrammeerd is om zo zijn pa te treffen ... is imo te gek voor woorden.
Dat staat los van die andere mafkezerij.
Je kan lullen wat je wilt, maar die kids maken wel kwaliteit, dus ik zit goedquote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze schijnen door kindertjes in sweatshops in elkaar gezet te zijn
Was gisteren in nieuwsuur geloof ik. Die bollen hadden zelfs camouflagekleuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zoiets dus?
[ afbeelding ]
die heb je ook ja, ik heb er zo een met een leuk behangetje aan de binnenkant, ja 2 maanden tegen een lege muur aankijken is ook niksquote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Was gisteren in nieuwsuur geloof ik. Die bollen hadden zelfs camouflagekleuren.
Zo'n gele valt natuurlijk niet op als-ie tussen de smileys ligt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Was gisteren in nieuwsuur geloof ik. Die bollen hadden zelfs camouflagekleuren.
Idem hier.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef Coos het volgende:
Ben ook maar gestopt op KLOL te lezen. Na het aanvankelijke schaterlachen gaat het al heel snel richting irritatie. Dan komen er gedachten als 'preventief ruimen' in mij op.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n gele valt natuurlijk niet op als-ie tussen de smileys ligt.
Herken de survival-bol:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Micha Katquote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idem hier.
Die Kat is echt volledig de weg kwijt. En hetzelfde geldt voor Dankbaar op rechtiskrom. De meest waanzinnige theorieën hangen ze aan, en alles en iedereen wordt er in die waanzin aan de haren bijgetrokken. En uiteraard staat Demmink aan het hoofd van alles.
Barracuda lees ik nog wel eens, als tegengif.
Ik zie 'm!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n gele valt natuurlijk niet op als-ie tussen de smileys ligt.
Herken de survival-bol:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, beter is je af te vragen wat er wél goed gegaan is.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Micha Kat![]()
Wat is er in zo iemands leven misgegaan?
Hij heeft toch geruime tijd nog voor een normale krant geschreven, NRC dacht ik. Of was hij toen de weg al volledig kwijt?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, beter is je af te vragen wat er wél goed gegaan is.
O ja, begin maar over de 'hoge heren' zoals Demmink en je hebt opa in je kamp.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Opa ook wel vatbaar voor Kat is.
Heb zo'n vermoeden dat-ie vriendelijk doch beslist bedankt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Opa ook wel vatbaar voor Kat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dat was echt een blauwe maandag. Ook toen waren er al de nodige complotheorieën waar NRC niet in wenste mee te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft toch geruime tijd nog voor een normale krant geschreven, NRC dacht ik. Of was hij toen de weg al volledig kwijt?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat-ie vriendelijk doch beslist bedankt.Micha Qat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |