Geweldig. Er staan idd heul veul YT-jes online. Ik heb er ook een gevonden met bijen. Herkenning.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Een klein voorproefje. Hier staan ze in een file en is de auto net voor een beurt naar de garage geweest
Dit is uit de tuinkabouter-uitzending. Geniaalquote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig. Er staan idd heul veul YT-jes online. Ik heb er ook een gevonden met bijen. Herkenning.
Zeker de moeite waard om af en toe eens eentje te kijken als je een half uurtje over hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dat een andere.
Maar ik heb hem nog niet helemaal gekeken.
Shop ze.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even boodschappen doen.
Haha ja ik zie het.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
Coos....het gaat goed jongen![]()
nog eentje dan
Stelletje luie flikkers van Mozes die Ajax voetballers. Was het nou zoveel moeite om er nog een bij te schieten?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Stelletje luie flikkers van Mozes die Ajax voetballers. Was het nou zoveel moeite om er nog een bij te schieten?
Oma slaapt zeker al?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft de das van zijn trouwdag maar eens aangetrokken over dat hondenshirtje
Die moest nog even twee biertjes voor hem halen en mocht toen naar bedquote:
Oma ruimt die das wel weer op morgenochtend...heel vroeg....in de tijd die ze heeft voor ze weer naar haar werk vertrektquote:Op donderdag 20 december 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou die stropdas gewoon op de grond gooien?
Daar lag hij ook al 30 jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou die stropdas gewoon op de grond gooien?
Toch wel nog effe de scheids de tyfus getrapt?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Stoere voetbalverhalen van opa: hij was eruit gestuurd want zo was hij. Verrassend.
Nee, in de kleedkamer een stropdas van een andere speler gejat en het veld weer ingegaan. Lachen johquote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel nog effe de scheids de tyfus getrapt?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, in de kleedkamer een stropdas van een andere speler gejat en het veld weer ingegaan. Lachen joh![]()
Tja, hij benadrukte ten stelligste dat het waar gebeurd was. Doorgaans betekent dat, dat hij het ter plekke zit te verzinnen. Onze Koeman van het eerste elftalquote:Op donderdag 20 december 2012 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hilarische verhalen, die ouwe.
Maar die Marokkanen jatten alles wat los en vast zit. Respectloos volk.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef ZOA het volgende:
OPGELET!!! BELANGRIJK BERICHT!! Binnenkort het einde van de wereld! Buitenaardse wezens komen alle mensen die intelligent, mooi en sexy zijn halen.
Geen nood u bent niet in gevaar! Ik stuur je gewoon dit bericht om afscheid te nemen, ze nemen mij mee..
Misschien moet hij eens in BNW gaan kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens opa is de loting van de Champions League een zwendel. Geweldig toch, hoe hij dat allemaal in de gaten heeft. Ik hoop alleen niet dat hij erachter komt dat de Tweede Kamerverkiezingen ook doorgestoken kaart zijn en Wilders dus eigenlijk de Minister-President zou moeten zijn. Niemand moet hem dat vertellen, hoor. Mondje dicht
Aan wie zou hij sms-jes moeten sturen dan? Hij heeft geen vrienden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef Copycat het volgende:
Zulke sms'jes zou opa ook kunnen versturen. Als hij een telefoon had.
Aan oma en aan Leo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan wie zou hij sms-jes moeten sturen dan? Hij heeft geen vrienden.
Oma heeft trouwens maar twee nummers in haar telefoonlijst, hun eigen nummer en dat van hun zoon. Ze had laatst stiekem ook het nummer van grote oma geprogrammeerd maar dat heeft opa snel weer gewist. Hij wil niet dat oma buiten zijn medeweten met haar moeder belt.
Nee, die Amerikanen die sporen, wou je zeggen? Daar overwegen bepaalde groeperingen nu serieus om wetten voor te stellen waarin het minimaal aantal personeelsleden op basisscholen dat verplicht een wapen bij zich zou moeten hebben, worden vastgelegd.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens in BNW gaan kijken.
Daar gaat het momenteel ondermeer over het complot omtrent de school shooting in Newtown.
Rare lui, die aluhoedjes.
Nee, dat wou ik niet bepaald zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, die Amerikanen die sporen, wou je zeggen? Daar overwegen bepaalde groeperingen nu serieus om wetten voor te stellen waarin het minimaal aantal personeelsleden op basisscholen dat verplicht een wapen bij zich zou moeten hebben, worden vastgelegd.
Dat gaat vrij ver, inderdaad. Ik lees daar eigenlijk nooit. Doodvermoeiend gedoe.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik niet bepaald zeggen.
Maar om nu te gaan roepen dat het een false flag is omdat ouders lachend op een foto staan en een zusje van een van de slachtoffers een zgn satanisch teken maakt of dat de dader geprogrammeerd is om zo zijn pa te treffen ... is imo te gek voor woorden.
Dat staat los van die andere mafkezerij.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die Amerikanen die sporen, wou je zeggen? Daar overwegen bepaalde groeperingen nu serieus om wetten voor te stellen waarin het minimaal aantal personeelsleden op basisscholen dat verplicht een wapen bij zich zou moeten hebben, worden vastgelegd.
Jah, heb jij er geen danquote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zoiets dus?
[ afbeelding ]
Made in China... maak van dat overleven maar 2 uurquote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
Ik heb zo'n Chinese Survival bal, kan ik 2 maanden in overleven, hah
Ben ook maar gestopt op KLOL te lezen. Na het aanvankelijke schaterlachen gaat het al heel snel richting irritatie. Dan komen er gedachten als 'preventief ruimen' in mij op.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wou ik niet bepaald zeggen.
Maar om nu te gaan roepen dat het een false flag is omdat ouders lachend op een foto staan en een zusje van een van de slachtoffers een zgn satanisch teken maakt of dat de dader geprogrammeerd is om zo zijn pa te treffen ... is imo te gek voor woorden.
Dat staat los van die andere mafkezerij.
Je kan lullen wat je wilt, maar die kids maken wel kwaliteit, dus ik zit goedquote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze schijnen door kindertjes in sweatshops in elkaar gezet te zijn
Was gisteren in nieuwsuur geloof ik. Die bollen hadden zelfs camouflagekleuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zoiets dus?
[ afbeelding ]
die heb je ook ja, ik heb er zo een met een leuk behangetje aan de binnenkant, ja 2 maanden tegen een lege muur aankijken is ook niksquote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Was gisteren in nieuwsuur geloof ik. Die bollen hadden zelfs camouflagekleuren.
Zo'n gele valt natuurlijk niet op als-ie tussen de smileys ligt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Was gisteren in nieuwsuur geloof ik. Die bollen hadden zelfs camouflagekleuren.
Idem hier.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef Coos het volgende:
Ben ook maar gestopt op KLOL te lezen. Na het aanvankelijke schaterlachen gaat het al heel snel richting irritatie. Dan komen er gedachten als 'preventief ruimen' in mij op.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n gele valt natuurlijk niet op als-ie tussen de smileys ligt.
Herken de survival-bol:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Micha Katquote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idem hier.
Die Kat is echt volledig de weg kwijt. En hetzelfde geldt voor Dankbaar op rechtiskrom. De meest waanzinnige theorieën hangen ze aan, en alles en iedereen wordt er in die waanzin aan de haren bijgetrokken. En uiteraard staat Demmink aan het hoofd van alles.
Barracuda lees ik nog wel eens, als tegengif.
Ik zie 'm!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n gele valt natuurlijk niet op als-ie tussen de smileys ligt.
Herken de survival-bol:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, beter is je af te vragen wat er wél goed gegaan is.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Micha Kat![]()
Wat is er in zo iemands leven misgegaan?
Hij heeft toch geruime tijd nog voor een normale krant geschreven, NRC dacht ik. Of was hij toen de weg al volledig kwijt?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, beter is je af te vragen wat er wél goed gegaan is.
O ja, begin maar over de 'hoge heren' zoals Demmink en je hebt opa in je kamp.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Opa ook wel vatbaar voor Kat is.
Heb zo'n vermoeden dat-ie vriendelijk doch beslist bedankt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Opa ook wel vatbaar voor Kat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dat was echt een blauwe maandag. Ook toen waren er al de nodige complotheorieën waar NRC niet in wenste mee te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft toch geruime tijd nog voor een normale krant geschreven, NRC dacht ik. Of was hij toen de weg al volledig kwijt?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat-ie vriendelijk doch beslist bedankt.Micha Qat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
En dan wat zoeklichten die het luchtruim afspeuren, helikopters en straaljagers die overvliegen... heel fijnquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Jian het volgende:
Ik wilde dat ik de knop van van die luchtalarm sirene van de 1e maandag van de maand onder mijn vingers had, dan drukte ik 'm 1 minuut voor 12 echt in. Zie je het voor je
Opa is er helemaal klaar voor. Hij heeft z'n favoriete shirt van z'n favoriete dode hond al aangetrokken en drinkt z'n laatste Caraatje.quote:
Welles' radiouitvoering van War of the Worlds anno 2012.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan wat zoeklichten die het luchtruim afspeuren, helikopters en straaljagers die overvliegen... heel fijn
Dat was inderdaad waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welles' radiouitvoering van War of the Worlds anno 2012.
Paniehiek!!!
Je zult toch een prepper zijn, dan kun je je lol op tijdens verjaardagsfeestjes de komende jaren.quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welles' radiouitvoering van War of the Worlds anno 2012.
Paniehiek!!!
Misschien is er niets meer als je morgenochtend wakker wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Copycat het volgende:
Dan duik ik maar mijn bed in.
Morgen moet ik dan toch maar aan de bak, ipv dood zijn.
helemaal veilig ben je nog niet hè, er zijn ook klokken die nog 9 uur voorspellen en die 11 uur voorspellen etc.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Copycat het volgende:
Dan duik ik maar mijn bed in.
Morgen moet ik dan toch maar aan de bak, ipv dood zijn.
of niet wakker wordtquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is er niets meer als je morgenochtend wakker wordt.
Of 23 decemberquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
helemaal veilig ben je nog niet hè, er zijn ook klokken die nog 9 uur voorspellen en die 11 uur voorspellen etc.
Dan heb ik respectabele leeftijd van 1100 jaar bereiktquote:
Nu ga ik vast dromen dat ik samen met Vlemmix als enige over ben gebleven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is er niets meer als je morgenochtend wakker wordt.
volgens jou kan dit topic nog 1055 jaar vooruitquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef Jian het volgende:
Nog 7 posts, ik vraag me af of het nog de moeite is om een nieuw topic aan te maken .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |