Lekker Anniequote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee pakjes kerrysaus van Maggi,,verse paprikas,ui, champignons,veel kipfilet,beetje ketjap en sambal en dan
We gaan het zo horen want opa vraagt haar natuurlijk meteen hoe haar dag was.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma komt eraan. Ik hoop dat er niemand met een kinderwagen tegen haar enkels is gereden.
Oma zegt nu dat het de hele ochtend droog is geweest. Volgens opa heeft het de hele dag geregendquote:Op donderdag 20 december 2012 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan het zo horen want opa vraagt haar natuurlijk meteen hoe haar dag was.
Dan zal ze wel weer op haar flikker krijgenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma zegt nu dat het de hele ochtend droog is geweest. Volgens opa heeft het de hele dag geregend
Het grappige is dat hij steeds blijft volhouden dat hij de hele ochtend actief is maar dat hij dat privé wil houden terwijl keer op keer duidelijk wordt dat hij nooit voor twaalven wakker is.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zal ze wel weer op haar flikker krijgen
Toch mooi, dat soort types die koste wat het kost in hun eigen realiteit blijven geloven. Terwijl de echte realiteit zo overduidelijk anders is.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het grappige is dat hij steeds blijft volhouden dat hij de hele ochtend actief is maar dat hij dat privé wil houden terwijl keer op keer duidelijk wordt dat hij nooit voor twaalven wakker is.
Op de een of andere manier is die stream vandaag veel hilarischer dan andersquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is een leuk weekendje met oma aan het plannen. Hij neemt even met haar door welke voetbalwedstrijden ze gaan bekijken op tv. Ze zijn het hele weekend weer onder de pannen.
Hij heeft nauwelijks de tijd om alle Marokkanen-berichten in de krant te lezen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch mooi, dat soort types die koste wat het kost in hun eigen realiteit blijven geloven. Terwijl de echte realiteit zo overduidelijk anders is.
Hij is 's ochtends zeker zo actief dat hij die marathon in zijn stoel dubbel en dwars heeft verdiend?
Hij is in een goed humeur vanwege ons aanstaande bezoek aan hem.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is die stream vandaag veel hilarischer dan anders
quote:
Vooruit dan, je mag mij wel fff de huid vol scheldenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Coos het volgende:
Jammer dat er hier niet zo´n type als oma is. Heb pasta gemaakt maar volgens mij te weinig.![]()
Had ik oma lekker de tyfus kunnen schelden.
Dan scheld je toch een imaginaire oma de tyfus?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Coos het volgende:
Jammer dat er hier niet zo´n type als oma is. Heb pasta gemaakt maar volgens mij te weinig.![]()
Had ik oma lekker de tyfus kunnen schelden.
Liever niet. Ik heb nl ook een imaginaire oma.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan scheld je toch een imaginaire oma de tyfus?
He verdorie, quote je me net voordat ik m'n fout hersteld had. Stomme oma!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb nl ook een imaginaire oma.
Ik doe niet aan imaginaire dingen. Daar ben ik voor behandeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan scheld je toch een imaginaire oma de tyfus?
Nietes!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
He verdorie, quote je me net voordat ik m'n fout hersteld had. Stomme oma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |