Je hebt geklikt. Vast tegen je principes in.....een moment van zwakte waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Copycat het volgende:
"We gaan er allemaal aan
wanneer je morgen wakker wordt
zul je zien dat alles is verdwenen."
Goed te zien dat logica nog steeds niet aan Johan is besteed.
Curiosity not only cultures ... it's also a curse.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef beequeen het volgende:
Je hebt geklikt. Vast tegen je principes in.....een moment van zwakte waarschijnlijk.
De tekst is pure poëzie.
Wees blij dat het geen p0rnfilmpje van die ouwe en hop was.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:20 schreef Copycat het volgende:
Curiosity not only cultures ... it's also a curse.
Nee, op donderdag maakt ze allemaal lekkere dingen die opa toch niet lust. Eten waar vitaminen in zitten en zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:26 schreef beequeen het volgende:
En geen verse diepvriessoep. (hoop ik)
41 sec, voor ik m wegdrukte, ga daar maar es overheenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
********** BREAKING NEWS **********
We gaan er allemaal aan!!!
Dat is twee keer waar.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef beequeen het volgende:
Geweldige serie.
Maar wel net zo racistisch, Scrut.
Helaas BQ, heb hem zelden tot nooit aan!! En toch schijnt zijn liefde voor mij zo groot te zijn dat hij het op de stream wel eens over mij schijnt te hebben. Sweet of niet danquote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef beequeen het volgende:
Hoi Dot, ik dacht dat jij die ouwe wel zou cappen tijdens het eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |